Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, det gjør ikke det, bra vi er enige i at det er greit da :ler:

Hehe, mente omvendt. Det gjør det ikke noe mer greit, skulle jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ville de ha ut Bjørnar egentlig?

Er jo ikke noe gøy med folk som ikke tilpasser seg de sosiale settingene, og som er ukomfortable rundt de andre.. De er der jo for trivselen også, de skal jo være der en stund.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lespinga understreker det tilbakestående inntrykket han gir av seg selv, spessielt hvis han ler etter noe han har sagt, heeh :fnise:

Han kan ta seg bra ut på et stillbilde, men med en gang ahn åpner kjeften så rakner alt han så hardt prøver å fremstille seg som. Helt tom, personlighetsløs.

Det samme mener jeg om folk som ikke kan formulere seg skriftlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har jeg ikke sett alt, men ut ifra det jeg så, virket han Bjørnar til å være den mest "normale" ut fra de alle. Hun lille blonde er bare :skratte: ...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er jo ikke noe gøy med folk som ikke tilpasser seg de sosiale settingene, og som er ukomfortable rundt de andre.. De er der jo for trivselen også, de skal jo være der en stund.

Da burde di virkelig få ut ho russer dama som laget skillestrek i sengen. Noe mer trasig jente tror jeg man skal lete lenge etter. Morsom er hun heller ikke..... Nei få ho ut :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde di virkelig få ut ho russer dama som laget skillestrek i sengen. Noe mer trasig jente tror jeg man skal lete lenge etter. Morsom er hun heller ikke..... Nei få ho ut :P

Men det er jo sånt som er gøy å se på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme mener jeg om folk som ikke kan formulere seg skriftlig.

Sier du det, anonym bruker? :filer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men det er jo sånt som er gøy å se på! :)

Synes du det er gøy at hun ikke gjør noe. Hun bare sitter der og skal være ordenlig kjedelig hele tiden?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er gøy at hun ikke gjør noe. Hun bare sitter der og skal være ordenlig kjedelig hele tiden?

Syns det er morro å se på at hun er så ekstrem, ja. Det med å markere hver sin side i senga, og kjefte hvis partneren kommer for nær. Og når hun påpeker flere ganger at hun ikke vil ha noen kjæreste! Akkurat som at noen hadde uttrykt noen interesse i det hele tatt :fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Syns det er morro å se på at hun er så ekstrem, ja. Det med å markere hver sin side i senga, og kjefte hvis partneren kommer for nær. Og når hun påpeker flere ganger at hun ikke vil ha noen kjæreste! Akkurat som at noen hadde uttrykt noen interesse i det hele tatt :fnise:

Jeg ville gjort nøyaktig det samme om en fyr som Bjørnar forsøkte å spoone meg :haar: Bedre å være konsenkvent og ha litt guts til å si fra enn å la en fyr man ikke liker ligge inntil deg for at det er "koselig". At Bjørnar ble furt fordi han ikke fikk lov sier mer om han enn om Alita.

Men siden hun er på Paradise Hotel må hun bare finne seg i at ukjente rare gutter skal ligge og holde rundt henne?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg ville gjort nøyaktig det samme om en fyr som Bjørnar forsøkte å spoone meg :haar: Bedre å være konsenkvent og ha litt guts til å si fra enn å la en fyr man ikke liker ligge inntil deg for at det er "koselig". At Bjørnar ble furt fordi han ikke fikk lov sier mer om han enn om Alita.

Men siden hun er på Paradise Hotel må hun bare finne seg i at ukjente rare gutter skal ligge og holde rundt henne?

Haha, jeg er så enig! Det er ikke alle som synes det kos å spoone med fulle, fremmede gutter. Paradise Hotel eller ikke :gjeiper:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, jeg er så enig! Det er ikke alle som synes det kos å spoone med fulle, fremmede gutter. Paradise Hotel eller ikke :gjeiper:

Særlig når de gjør det på en så usikker måte atpåtil, og smyger seg litt og litt mot deg, det får hvertfall håra mine til å reise seg, og ikke på den positive måten :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan si rolig: jeg er ikke komfortabel med å spoone, så det har jeg ikke lyst til.

Det ble da ikke noe drama mellom stian og jenta. De spoona ikke de heller.

Endret av Mynona-83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært meg som hadde vært med på PH ville jeg heller fått ut Are!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært meg som hadde vært med på PH ville jeg heller fått ut Are!

Så enig, så enig!

Kan ikke tro at de syns Are passet bedre inn i gruppa? Det eneste han tilfører gruppa sosialt er forfengelighet og irriterende talefeil! Nei, da foretrekker jeg heller Bjørnar :snurt:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig, så enig!

Kan ikke tro at de syns Are passet bedre inn i gruppa? Det eneste han tilfører gruppa sosialt er forfengelighet og irriterende talefeil! Nei, da foretrekker jeg heller Bjørnar :snurt:

Jeg tror det store forskjellen ligger i at du (mest sannsynlig) er ganske riktig skrudd sammen i toppen i motsetning til de som er med på PH. Derfor foretrekker man og gjør andre valg :fnise:

(tror ikke vi kan forvente at noen der inne tar et fornuftig valg)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...