pinar Skrevet 17. mars 2012 #1001 Del Skrevet 17. mars 2012 Det er heldigvis ingenting å skamme seg over :gjeiper: Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1002 Del Skrevet 17. mars 2012 Nei, det gjør ikke det, bra vi er enige i at det er greit da Hehe, mente omvendt. Det gjør det ikke noe mer greit, skulle jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cybergirl Skrevet 17. mars 2012 #1003 Del Skrevet 17. mars 2012 Trist at Iselin lurte Bjørnar til å tro at han kunne stå trygt med henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 17. mars 2012 #1004 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvorfor ville de ha ut Bjørnar egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 17. mars 2012 #1005 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvorfor ville de ha ut Bjørnar egentlig? Er jo ikke noe gøy med folk som ikke tilpasser seg de sosiale settingene, og som er ukomfortable rundt de andre.. De er der jo for trivselen også, de skal jo være der en stund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1006 Del Skrevet 17. mars 2012 Lespinga understreker det tilbakestående inntrykket han gir av seg selv, spessielt hvis han ler etter noe han har sagt, heeh Han kan ta seg bra ut på et stillbilde, men med en gang ahn åpner kjeften så rakner alt han så hardt prøver å fremstille seg som. Helt tom, personlighetsløs. Det samme mener jeg om folk som ikke kan formulere seg skriftlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivana Skrevet 17. mars 2012 #1007 Del Skrevet 17. mars 2012 nå har jeg ikke sett alt, men ut ifra det jeg så, virket han Bjørnar til å være den mest "normale" ut fra de alle. Hun lille blonde er bare ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1008 Del Skrevet 17. mars 2012 Er jo ikke noe gøy med folk som ikke tilpasser seg de sosiale settingene, og som er ukomfortable rundt de andre.. De er der jo for trivselen også, de skal jo være der en stund. Da burde di virkelig få ut ho russer dama som laget skillestrek i sengen. Noe mer trasig jente tror jeg man skal lete lenge etter. Morsom er hun heller ikke..... Nei få ho ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandria Skrevet 17. mars 2012 #1009 Del Skrevet 17. mars 2012 Da burde di virkelig få ut ho russer dama som laget skillestrek i sengen. Noe mer trasig jente tror jeg man skal lete lenge etter. Morsom er hun heller ikke..... Nei få ho ut Men det er jo sånt som er gøy å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 18. mars 2012 #1010 Del Skrevet 18. mars 2012 Det samme mener jeg om folk som ikke kan formulere seg skriftlig. Sier du det, anonym bruker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1011 Del Skrevet 18. mars 2012 Men det er jo sånt som er gøy å se på! Synes du det er gøy at hun ikke gjør noe. Hun bare sitter der og skal være ordenlig kjedelig hele tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 18. mars 2012 #1012 Del Skrevet 18. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandria Skrevet 18. mars 2012 #1013 Del Skrevet 18. mars 2012 Synes du det er gøy at hun ikke gjør noe. Hun bare sitter der og skal være ordenlig kjedelig hele tiden? Syns det er morro å se på at hun er så ekstrem, ja. Det med å markere hver sin side i senga, og kjefte hvis partneren kommer for nær. Og når hun påpeker flere ganger at hun ikke vil ha noen kjæreste! Akkurat som at noen hadde uttrykt noen interesse i det hele tatt 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1014 Del Skrevet 18. mars 2012 Syns det er morro å se på at hun er så ekstrem, ja. Det med å markere hver sin side i senga, og kjefte hvis partneren kommer for nær. Og når hun påpeker flere ganger at hun ikke vil ha noen kjæreste! Akkurat som at noen hadde uttrykt noen interesse i det hele tatt Jeg ville gjort nøyaktig det samme om en fyr som Bjørnar forsøkte å spoone meg Bedre å være konsenkvent og ha litt guts til å si fra enn å la en fyr man ikke liker ligge inntil deg for at det er "koselig". At Bjørnar ble furt fordi han ikke fikk lov sier mer om han enn om Alita. Men siden hun er på Paradise Hotel må hun bare finne seg i at ukjente rare gutter skal ligge og holde rundt henne? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 18. mars 2012 #1015 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg ville gjort nøyaktig det samme om en fyr som Bjørnar forsøkte å spoone meg Bedre å være konsenkvent og ha litt guts til å si fra enn å la en fyr man ikke liker ligge inntil deg for at det er "koselig". At Bjørnar ble furt fordi han ikke fikk lov sier mer om han enn om Alita. Men siden hun er på Paradise Hotel må hun bare finne seg i at ukjente rare gutter skal ligge og holde rundt henne? Haha, jeg er så enig! Det er ikke alle som synes det kos å spoone med fulle, fremmede gutter. Paradise Hotel eller ikke :gjeiper: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1016 Del Skrevet 18. mars 2012 Haha, jeg er så enig! Det er ikke alle som synes det kos å spoone med fulle, fremmede gutter. Paradise Hotel eller ikke :gjeiper: Særlig når de gjør det på en så usikker måte atpåtil, og smyger seg litt og litt mot deg, det får hvertfall håra mine til å reise seg, og ikke på den positive måten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mars 2012 #1017 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Jeg ville gjort nøyaktig det samme om en fyr som Bjørnar forsøkte å spoone meg Bedre å være konsenkvent og ha litt guts til å si fra enn å la en fyr man ikke liker ligge inntil deg for at det er "koselig". At Bjørnar ble furt fordi han ikke fikk lov sier mer om han enn om Alita. Men siden hun er på Paradise Hotel må hun bare finne seg i at ukjente rare gutter skal ligge og holde rundt henne? Man kan si rolig: jeg er ikke komfortabel med å spoone, så det har jeg ikke lyst til. Det ble da ikke noe drama mellom stian og jenta. De spoona ikke de heller. Endret 18. mars 2012 av Mynona-83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 18. mars 2012 #1018 Del Skrevet 18. mars 2012 Er jo ikke noe gøy med folk som ikke tilpasser seg de sosiale settingene, og som er ukomfortable rundt de andre.. De er der jo for trivselen også, de skal jo være der en stund. Hvis det hadde vært meg som hadde vært med på PH ville jeg heller fått ut Are! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gandalff Skrevet 18. mars 2012 #1019 Del Skrevet 18. mars 2012 Hvis det hadde vært meg som hadde vært med på PH ville jeg heller fått ut Are! Så enig, så enig! Kan ikke tro at de syns Are passet bedre inn i gruppa? Det eneste han tilfører gruppa sosialt er forfengelighet og irriterende talefeil! Nei, da foretrekker jeg heller Bjørnar 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mars 2012 #1020 Del Skrevet 18. mars 2012 Så enig, så enig! Kan ikke tro at de syns Are passet bedre inn i gruppa? Det eneste han tilfører gruppa sosialt er forfengelighet og irriterende talefeil! Nei, da foretrekker jeg heller Bjørnar Jeg tror det store forskjellen ligger i at du (mest sannsynlig) er ganske riktig skrudd sammen i toppen i motsetning til de som er med på PH. Derfor foretrekker man og gjør andre valg (tror ikke vi kan forvente at noen der inne tar et fornuftig valg) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå