Rusken Skrevet 15. mars 2012 #901 Del Skrevet 15. mars 2012 Tenk om Iselin noen gang får barn og de googler henne Var nesten litt for pinlig å se hvordan hun rei på ereksjonen til Are. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #902 Del Skrevet 15. mars 2012 Tenk om Iselin noen gang får barn og de googler henne Var nesten litt for pinlig å se hvordan hun rei på ereksjonen til Are. Jeg syntes blow joben tok kaka 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. mars 2012 #903 Del Skrevet 15. mars 2012 Neste uke ser ut som dramauke! jeg anbefaler deg å ikke få så mange forhåpninger. jeg husker godt hvordan det var i fjord! på hver reklame, og hver sånn "se hva som skjer neste uke" på torsdager, så hadde tv3 klippa det til noe så inni voldsomt at det så kjempkjempespennnde ut!! men det ble skrevet side opp og side ned i denne tråden om hvor skuffende det var, siden det så ut til at de skulle bli såååå spennende! De klipper og limer det såpass bra, at de til og med kunne fått MITT liv til å virke spennende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. mars 2012 #904 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg syntes blow joben tok kaka hvaaaaaa`!? klarte jeg å overse en BJ!? dæmitt ta denne tråden i blandt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2012 #905 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg syntes blow joben tok kaka Det fikk jeg faktisk ikke med meg... jeg anbefaler deg å ikke få så mange forhåpninger. jeg husker godt hvordan det var i fjord! på hver reklame, og hver sånn "se hva som skjer neste uke" på torsdager, så hadde tv3 klippa det til noe så inni voldsomt at det så kjempkjempespennnde ut!! men det ble skrevet side opp og side ned i denne tråden om hvor skuffende det var, siden det så ut til at de skulle bli såååå spennende! De klipper og limer det såpass bra, at de til og med kunne fått MITT liv til å virke spennende Jaaa.. du sier noe. Hadde nesten glemt det... Kan jo krysse fingrene i mens vi venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 15. mars 2012 #906 Del Skrevet 15. mars 2012 Synes tv3 kan kul'an med sex-scenene. Det er ikke noe morsomt lenger nå, vi har fått med oss at de gjør det. Synes det blir gjort på en ganske smakløs måte nå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 15. mars 2012 #907 Del Skrevet 15. mars 2012 Yup, Are fikk en BJ på verandaen! Var sånn 2 sekunder på skjermen. Mine håp og forventinger til neste uke: - Russern blir sendt på hue og rævva ut! - Det eskalerer mellom Andreas og Dennis til at de runker hverandre. Det kaller jeg god TV! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #908 Del Skrevet 15. mars 2012 hvaaaaaa`!? klarte jeg å overse en BJ!? dæmitt ta denne tråden i blandt Det fikk jeg faktisk ikke med meg... Se fra 39:40 http://www.tv3play.no/play/267775 De hadde søren meg mer av sexen på nett enn på tv Iselin: "Jeg er jo ganske trang da. Jeg er jo det" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #909 Del Skrevet 15. mars 2012 Til dere som dømmer Iselin: Dere ville nok også valgt den som nettopp har pult dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 15. mars 2012 #910 Del Skrevet 15. mars 2012 Se fra 39:40 http://www.tv3play.no/play/267775 De hadde søren meg mer av sexen på nett enn på tv Iselin: "Jeg er jo ganske trang da. Jeg er jo det" Iiiiik! Iselin: "Du spruta meg i øyet, holdt jeg på å si" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 15. mars 2012 #911 Del Skrevet 15. mars 2012 Yup, Are fikk en BJ på verandaen! Var sånn 2 sekunder på skjermen. Det var mer på nett-TV. Der måtte de sette en sommerfugl over snoppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2012 #912 Del Skrevet 15. mars 2012 Se fra 39:40 http://www.tv3play.no/play/267775 De hadde søren meg mer av sexen på nett enn på tv Iselin: "Jeg er jo ganske trang da. Jeg er jo det" Jaaahh.. 3 minutter med reklame var jo gøy nå Dette bør være verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. mars 2012 #913 Del Skrevet 15. mars 2012 Se fra 39:40 http://www.tv3play.no/play/267775 De hadde søren meg mer av sexen på nett enn på tv Iselin: "Jeg er jo ganske trang da. Jeg er jo det" taaaakk snille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 15. mars 2012 #914 Del Skrevet 15. mars 2012 Ghaaad, er det mulig??! Hun valgte Are framfor Bjørnar?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #915 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg blir seriøst uvel av å se de to ha sex... Nå håper jeg Are dumper Iselin, så kan a angre på at a ikke valgte Bjørnar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 15. mars 2012 #916 Del Skrevet 15. mars 2012 Ghaaad, er det mulig??! Hun valgte Are framfor Bjørnar?? Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 15. mars 2012 #917 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg blir seriøst uvel av å se de to ha sex... Nå håper jeg Are dumper Iselin, så kan a angre på at a ikke valgte Bjørnar. Asken eller ilden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 15. mars 2012 #918 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) HAHA Iselin: "Vi kommer til å bli kåret som det kåteste paret på paradise i guiness rekordbok noen sinne i historieboka" Hvorfor i all verden viste de ikke dette på TV? Det er jo GULL! Endret 15. mars 2012 av Gjesten 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #919 Del Skrevet 15. mars 2012 Ghaaad, er det mulig??! Hun valgte Are framfor Bjørnar?? Ikke så rart, hun har jo nettopp fått kukk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. mars 2012 #920 Del Skrevet 15. mars 2012 HAHA Iselin: "Vi kommer til å bli kåret som det kåteste paret på paradise i guiness rekordbok noen sinne i historieboka" Hvorfor i all verden viste de ikke dette på TV? Det er jo GULL! holdt på å le meg skakk av den sjæl jeg det må være "drømmejobben" da Gjesten- tenk om vi 2 ( eller kanskje hele tråden her da!) kan få jobben på å redigere og lage til det programmet! TENK SÅ GØY ARBEIDSDAG VI HADDE FÅTT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå