Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Er det virkelig normalt at gutter runker sammen??????????????????????????

neeej, men altså, det er vel ikke så lett å være alene noensted der... hadde jeg vært gutt, så hadde jeg gjort det i dusjen men...

Eller gjøre som jeg gjorde tidligere. Legge ved en spoiler og rett og slett skrive der at man ikke vet selv heller :opplyser::fnise:

njaaa, skeptisk! jeg klarer ikke å dy meg, selvom jeg enkli ikke vil vite, med å trykke på å se hva som står inni slike spoiler-hemmlighet-greier :sjenert:

jeg er jaffal imot all form for spoiling i denne tråden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Noen burde gi Iselin beskjed om at hun er gul i ansiktet.

Jeg synes hun er mye finere i dag enn i går :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det iselin sa til stian?? Jeg leste her, så fikk ikke med meg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde jeg fått en slik mulighet å kunne bli fredet neste uke, så hadde jeg lett tatt den. Nesten alle jentene bare sa "jeg er 100% sikker på at jeg står trygt" Dere vet jo ikke hva som kommer til å skje neste uke. Dumme nek!

Are undervurderer Iselin ;) Morsomt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Triana har så mange fine kjoler. Den hun har på seg nå på parsermonien ser helt NYDELIG ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, Triana har så mange fine kjoler. Den hun har på seg nå på parsermonien ser helt NYDELIG ut!

Nydelig dame og nydelige kjoler! Er en smule sjalu ja :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en stå-stille-kjole. Den er jo 30 cm for lang... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Iselin var så dum og blond i denne episoden. Hun virket litt normal faktisk, men bare litt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært litt artig hvis både Bjørnar og Stian OG Are stilte seg bak Iselin. Men tv3 lar vel ikke det skje :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten, jeg skjønner ikke hva Iselin tenker når hun sminker seg. Altså er det mulig å unngå å se at man ikke skal ta blå øyenskygge helt opp til brynet sammen med guul foundation og sånn rar rosafarge på leppene. Øyenbrynene er også rare, hva er det hun egentlig gjør med dem. Hun hadde vært mye penere uten sminke tror jeg!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...