AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7261 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvilke sinnapiller har du svelget i det siste? Det er faktisk mulig å skrive noen velvalgte ord uten å bli ufin eller mobbe folk. Utfrysning av personer er ikke greit! Selv om vedkommende har slengt mye dritt i et Tv-program så er det ikke fritt frem for å hetse personen privat. Men om folk føler seg så mye bedre etterpå for å skrive "velvalgte" ord til noen de aldri har møtt før så be my guest... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 31. mai 2012 #7262 Del Skrevet 31. mai 2012 Utfrysning av personer er ikke greit! Selv om vedkommende har slengt mye dritt i et Tv-program så er det ikke fritt frem for å hetse personen privat. Men om folk føler seg så mye bedre etterpå for å skrive "velvalgte" ord til noen de aldri har møtt før så be my guest... Og dette bryter du ut av deg til meg bare fordi jeg tipset noen om fansiden hennes? Har det slått deg et lite sekund at jeg kanskje ikke har tenkt å skrive noen velvalgte ord på fansiden? Eller har du bare bestemt deg for at jeg er en slem mobber du kan ta? Isåfall kan du jo begynne med å stå frem med nick så jeg vet hvem som har så dårlig tro på meg. Eller er det litt for skummelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 31. mai 2012 #7263 Del Skrevet 31. mai 2012 Like fordragelig barn som voksen. Yuk. Fordragelig eller ufordragelig? :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 31. mai 2012 #7264 Del Skrevet 31. mai 2012 Vet ikke om denne har blitt postet før men lettere å like der :gjeiper: Hun har jo ikke akkurat noe særlig til sangstemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. mai 2012 #7265 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Jeg mistet respekten for Vida da hun slapp kulen. Forøvrig var jeg en like dårlig taper som Andreas, til jeg var tre år gammel. Endret 31. mai 2012 av The Kitten 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. mai 2012 #7266 Del Skrevet 31. mai 2012 Fordragelig eller ufordragelig? :gjeiper: U.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 31. mai 2012 #7267 Del Skrevet 31. mai 2012 Til dem som synes folk er slemme når de spiller spillet og tar upopulære valg, hvordan spiller dere når dere f.eks. spiller brettspill med vennene deres? Tar dere kun snille valg og lar bestevennene vinne? Unngår dere bevisst å vinne dersom det innebærer at dere må gjøre småslemme ting mot vennene deres? Og blir dere dritsur på dem som evt vinner fordi de har gjort sitt for å vinne? Jeg synes faktisk det står litt respekt av Vida's valg. Hun visste at hun var med i et spill og at det er TV-underholdning, og valgte å gjøre et uhyre upopulært valg (hvis man ser bort ifra dem som ikke likte Miguel og lo rått). Hun begrunnet det også greit synes jeg. Det var absolutt synd på Miguel og jeg hadde ikke klart å gjøre det selv, men det er et spill. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 31. mai 2012 #7268 Del Skrevet 31. mai 2012 Stian vant ikke. MIguel vant selv om han mista alle pengene. Nei, men han vant pengepremien:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. mai 2012 #7269 Del Skrevet 31. mai 2012 Til dem som synes folk er slemme når de spiller spillet og tar upopulære valg, hvordan spiller dere når dere f.eks. spiller brettspill med vennene deres? Tar dere kun snille valg og lar bestevennene vinne? Unngår dere bevisst å vinne dersom det innebærer at dere må gjøre småslemme ting mot vennene deres? Og blir dere dritsur på dem som evt vinner fordi de har gjort sitt for å vinne? Hva slags brettspill spiller du?? Jeg har aldri spilt et brettspill som gjør at jeg må ta valg som sårer vennene mine, sender de hjem fra festen/kalaset, gjør at jeg må velge mellom vennskapet mellom to venner osv. Ikke har noen av de hatt 300.000,- i gevinst heller... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7270 Del Skrevet 31. mai 2012 Ja nå har det blitt klaget opp og ned og i mente her inne på at folk ikke tør å spille og folk digger KR fordi han var den som spilte mest der inne, og i den danske utgaven så spiller folk mer og derfor er den mye gøyere, så får en faktisk en utrolig bra finale med spill og folk mister respekten? Jeg respekterer Vida Lill om mulig enda mer enn før, hun tok et tøft valg og valgte også å gi pengene til den mest verdige av alle og ikke minst den som gjorde at hun vant. Creds! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 31. mai 2012 #7271 Del Skrevet 31. mai 2012 Overraskende og genialt bra og spennende finale! Best ever! Isteden for en kjip hyggeepisode der kjæresteparet Camilla og Andreas surfet selvfølgelig inn i seieren, fikk vi masse spenning, raserianfall (fra Andreas) og KULA BLE SLUPPET!!! Alle viste seg fra sin beste/verste side. Christina og Andreas spesielt ... Dødsbra og tøft av Vida å slippe kula, hun gjorde det for Stian, ikke for seg selv. Jeg håper/tror hun deler sine 200 000 med Miguel, så de får 100 000 hver. Stan og Vida 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. mai 2012 #7272 Del Skrevet 31. mai 2012 Ja nå har det blitt klaget opp og ned og i mente her inne på at folk ikke tør å spille og folk digger KR fordi han var den som spilte mest der inne, og i den danske utgaven så spiller folk mer og derfor er den mye gøyere, så får en faktisk en utrolig bra finale med spill og folk mister respekten? Jeg respekterer Vida Lill om mulig enda mer enn før, hun tok et tøft valg og valgte også å gi pengene til den mest verdige av alle og ikke minst den som gjorde at hun vant. Creds! Alle som stilte seg bak Vida og Miguel gjorde jo at de vant. Stian hadde bare tilfeldigvis det avgjørende ordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 31. mai 2012 #7273 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva slags brettspill spiller du?? Jeg har aldri spilt et brettspill som gjør at jeg må ta valg som sårer vennene mine, sender de hjem fra festen/kalaset, gjør at jeg må velge mellom vennskapet mellom to venner osv. Ikke har noen av de hatt 300.000,- i gevinst heller... Neida, men det finnes spill der man skal lyve for å lure vennene sine og det finnes jo faktisk også spill der man kan ribbe vennene for penger ved å være utspekulert. Det finnes ikke spill der man sender folk hjem fra festen, men det finnes da nok av spill der folk blir ute av spillet og ikke får delta lenger. Alt dette kan faktisk skape såre følelser dersom noen ikke er helt med på hva spillet går ut på. Alle deltakere går inn på Paradise hotel vel vitende om hva spillet går ut på (håper jeg da). Har man valgt taktikken om å være på ferie og ta ting coolt må man tolerere at andre er villig til å spille for å vinne. Det er lov å bli skuffet og såret når ting ikke går etter planen, men et spill er et spill. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyssa Skrevet 31. mai 2012 #7274 Del Skrevet 31. mai 2012 Alle som stilte seg bak Vida og Miguel gjorde jo at de vant. Stian hadde bare tilfeldigvis det avgjørende ordet. Ja, men Vida hadde ikke kommet lenger enn 1 uke der inne hvis det ikke var for ham 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. mai 2012 #7275 Del Skrevet 31. mai 2012 Ja, men Vida hadde ikke kommet lenger enn 1 uke der inne hvis det ikke var for ham Mens Miguel har kjempet hele veien. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 31. mai 2012 #7276 Del Skrevet 31. mai 2012 Veldig tøft gjort. Vida er ti hakk smartere enn alle de andre der inne. Hun har gjort alt riktig, ALT. Bare den blunking og flørtinga hun gjorde med Miguel sekunder før hun slapp kula viser hvor genial den dama faktisk er. Og ja, selvfølgelig er det en del av spillet, det må man bare regne med. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2012 #7277 Del Skrevet 31. mai 2012 Christina har alltid irritert meg. Hun som ikke har vært der fra starten burde også inkludere nye mennesker. Forresten sa christina at hun var fornøyd med tredjeplass. Og tredjeplass er godt gjort når det er fire finalister som har kommet lengere... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 31. mai 2012 #7278 Del Skrevet 31. mai 2012 Mens Miguel har kjempet hele veien. Miguel har også vært avhengig av andre på et tidspunkt, og i teorien blitt sendt hjem på grunn av det. Det er også en del av spillet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7279 Del Skrevet 31. mai 2012 Christina har alltid irritert meg. Hun som ikke har vært der fra starten burde også inkludere nye mennesker. Forresten sa christina at hun var fornøyd med tredjeplass. Og tredjeplass er godt gjort når det er fire finalister som har kommet lengere... hun kom jo på tredjeplass da, camilla og andreas på andre og miguel og vida på første. man kan jo ikke si at camilla kom på tredje og andreas fjerde eller omvendt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 31. mai 2012 #7280 Del Skrevet 31. mai 2012 Hurraaa for at Andreas og Camilla ikke vant! Det var det viktigste for meg at Andreas ikke skulle vinne Jeg synes ikke det var greit at Vida slapp kulen, da. Bra underholdning, og dødskult at Stian fikk en del penger, men jeg synes Miguel skulle få sin del. Han har tross alt kjempet med nebb og klør for å komme til finalen, og han fortjente å få premien da han faktisk klarte det. Jeg synes det var veldig tydelig at TV3 ville at noen skulle slippe kulen i år. Camilla og Tommy måtte signere kontrakt på å gjøre det, og de åpnet for å gi en sum til en i juryen om man slapp kulen. Veldig tydelig at de ville at noen skulle slippe... Til dem som synes folk er slemme når de spiller spillet og tar upopulære valg, hvordan spiller dere når dere f.eks. spiller brettspill med vennene deres? Tar dere kun snille valg og lar bestevennene vinne? Unngår dere bevisst å vinne dersom det innebærer at dere må gjøre småslemme ting mot vennene deres? Og blir dere dritsur på dem som evt vinner fordi de har gjort sitt for å vinne? Det ville aldri falle meg inn å stikke av med hele premien når laget mitt hadde vunnet, nei... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå