AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7241 Del Skrevet 31. mai 2012 For en utrolig bra slutt på Paradise!! Er jo ingen som er mer verdige vinnere enn Vida og Stian! Andreas irriterer meg bare mer og mer, oppfører seg som en drittunge... Synes litt synd på Miguel som tapte på målstreken, men sånn kan det gå :gjeiper: Stian vant ikke. MIguel vant selv om han mista alle pengene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 31. mai 2012 #7242 Del Skrevet 31. mai 2012 Vet ikke om denne har blitt postet før men lettere å like der :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7243 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg har bare en ting å si, og det er at Christina er det værste kvinnemennesket jeg noen gang har sett. Hun har null selvinnsikt, hun mobber og hun er rett og slett forferdelig! For et gyselig mennesket!!! Måtte bare ha det ut! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. mai 2012 #7244 Del Skrevet 31. mai 2012 http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/546265_10150823871590796_435539442_n.jpg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 31. mai 2012 #7245 Del Skrevet 31. mai 2012 Christina er så forferdelig! Ser backstage-videoen på tv3.no nå. Hun er overglad, finalen var magisk og fnatastisk, det var det feteste som kunne skje at Vida slapp den der kula.... Hvis noen hadde sluppet kula foran Christina - da hadde helvete brutt løs.... Helt pinlig hvordan hun oppfører seg. Synes ellers det var rart at Athena ikke stemte på Vida og Miguel. Var det ikke Miguel og Maria hun hadde mest kontakt med der inne? (og Maria er jo på en måte på Miguel sitt lag.) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7246 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg har bare en ting å si, og det er at Christina er det værste kvinnemennesket jeg noen gang har sett. Hun har null selvinnsikt, hun mobber og hun er rett og slett forferdelig! For et gyselig mennesket!!! Måtte bare ha det ut! Christina Johannessen * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. mai 2012 #7247 Del Skrevet 31. mai 2012 Vet ikke om denne har blitt postet før men lettere å like der :gjeiper: Like fordragelig barn som voksen. Yuk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 31. mai 2012 #7248 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg synes ikke Vida var forferdelig som slapp kula, det er en del av spillet, men synes ikke det er nødvendig å le og godte seg over at Miguel tapte såpass mye penger på målstreken. Han er et menneske som andre, og føler seg nok allerede ydmyket nok som det er. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7249 Del Skrevet 31. mai 2012 Christina er så forferdelig! Ser backstage-videoen på tv3.no nå. Hun er overglad, finalen var magisk og fnatastisk, det var det feteste som kunne skje at Vida slapp den der kula.... Hvis noen hadde sluppet kula foran Christina - da hadde helvete brutt løs.... Helt pinlig hvordan hun oppfører seg. Synes ellers det var rart at Athena ikke stemte på Vida og Miguel. Var det ikke Miguel og Maria hun hadde mest kontakt med der inne? (og Maria er jo på en måte på Miguel sitt lag.) Jeg er ikke overrasket. Athena burde vel vært med i klubben for de evneveike. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7250 Del Skrevet 31. mai 2012 Hun har fanside på facebook, så der kan du jo skrive noen velvalgte ord Føler dere bra når dere kan rakke ned på andre, hva? Dere er ikke det spor bedre enn Christina isåfall. Men la heksejakta begynne, bare synd man ikke kan være anonym på FB og dere må faktisk stå med fullt navn og bilde i motsetning til en blogg der man mobbe uten konsenkvenser... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_fiol Skrevet 31. mai 2012 #7251 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg har bare en ting å si, og det er at Christina er det værste kvinnemennesket jeg noen gang har sett. Hun har null selvinnsikt, hun mobber og hun er rett og slett forferdelig! For et gyselig mennesket!!! Måtte bare ha det ut! Kunne ikke sagt meg mer enig! har aldri engasjert meg så mye for et tv program før. At folk kan stå å le på den måten der er bare respektløs,jeg hadde lyst til å begynne å grine når jeg så det.Jeg hadde blitt så lei meg hadde det vært meg ivertfall,han tok det utrolig bra da! jeg hadde bare dratt hjem tror jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7252 Del Skrevet 31. mai 2012 Hurra hurra hurra, jeg er så gla så gla så gla Andreas og camilla kom ikke til finalen og vida og Stian deler potten, me like a long time. Jo da Miguel fortjente kanskje å komme til finalen, at han har blitt mobbet så mye der inne er helt utrolig, likevel gottet jeg meg når Vida slapp kula og delte pengene med Stian. Ansiktet til både Andreas og Miguel var vert en liten latter synes jeg. Miguel har jeg på mange måter hatt i vrang halsen lenge, selv om Andreas er 3 hakk verre. Jeg heiet på stian hele tiden og synes Vida viste baller så til de grader, hun er kul, herlig morsom og sjarmerende. Så alt i alt konge bra finale. De beste vant slik jeg ser det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7253 Del Skrevet 31. mai 2012 ^ Hun fortjener å høre det. Hun har mobbet, spyttet og tisset på folk. Hun vinner den konken, ass. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 31. mai 2012 #7254 Del Skrevet 31. mai 2012 Fy faen, jeg er glad jeg ikke hadde ei jente som Christina i venninnegjengen / klassen min da jeg var yngre... Hun har nok gjort livet surt for mange. Tenk at det går an å godte seg på den måten, på andres bekostning (Miguel i dette tilfellet). Miguel har vokst i mine øyne - synes han virker som en bra fyr, og likte han og Maria sammen. Synd han ikke fikk sin del av premien. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7255 Del Skrevet 31. mai 2012 ^ Hun fortjener å høre det. Hun har mobbet, spyttet og tisset på folk. Hun vinner den konken, ass. WORD! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7256 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg har bare en ting å si, og det er at Christina er det værste kvinnemennesket jeg noen gang har sett. Hun har null selvinnsikt, hun mobber og hun er rett og slett forferdelig! For et gyselig mennesket!!! Måtte bare ha det ut! Ja hun er forferdelig. Også er hun lærerassistent. Hun passer vel neppe i en sånn jobb der hvor hun liksom skal gå foran som et godt eksempel. Hun kan ihvertfall ikke være noe forbilde. Har hun jobb å komme tilbake til tro? Hun burde bli sparka på flekken 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 31. mai 2012 #7257 Del Skrevet 31. mai 2012 Føler dere bra når dere kan rakke ned på andre, hva? Dere er ikke det spor bedre enn Christina isåfall. Men la heksejakta begynne, bare synd man ikke kan være anonym på FB og dere må faktisk stå med fullt navn og bilde i motsetning til en blogg der man mobbe uten konsenkvenser... Hvilke sinnapiller har du svelget i det siste? Det er faktisk mulig å skrive noen velvalgte ord uten å bli ufin eller mobbe folk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. mai 2012 #7258 Del Skrevet 31. mai 2012 Spørs hvor lenge Camilla og Andreas er sammen http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10054018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7259 Del Skrevet 31. mai 2012 Spørs hvor lenge Camilla og Andreas er sammen http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10054018 Herregud så barnslige de er. Alle de tullingene der burde ha fått noen pr tips. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 31. mai 2012 #7260 Del Skrevet 31. mai 2012 Tidenes beste avslutning på Paradise. Årets finale hadde alt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå