Gjest Linda sofie Skrevet 31. mai 2012 #6961 Skrevet 31. mai 2012 Vida er alt for mye. Hadde ikke klart å omgås med hun sånn kjempe mye. 2
melly666 Skrevet 31. mai 2012 #6962 Skrevet 31. mai 2012 Grunnen til at Vida kommer unna med ting andre ikke gjør er fordi hun har sjarm. Uansett hva hun gjør virker det ekte, og hun smiler og er fornøyd med seg selv. Hun har i tillegg selvironi og spiller ikke på "å se så sexy jeg er" - to store pluss. På toppen av dette er hun ikke bitchy, snill mot alle (bl.a når hun trøstet Camilla fordi hun ikke følte seg som verdig vinner og ba f.eks. Stian om å stemme på henne (dog mest som spøk) - hvem av de andre ville gjort noe sånt?), virker intelligent (ihvertfall sett opp mot den gjennomsnittlige Paradise-deltager) og alt i alt - en lett likendes jente. At hun er spesiell er bare et pluss - da vet du iallefall at hun er den hun er, og ikke prøver å spille seg bedre for å imponere. 8
waco Skrevet 31. mai 2012 #6963 Skrevet 31. mai 2012 Hvis vida er så kul hvorfor setter hun to kamerater opp mot hverandre? 2
waco Skrevet 31. mai 2012 #6964 Skrevet 31. mai 2012 Vi menneskehatere som følger med på paradise gjør det selvsagt fordi vi elsker og se andre mennesker fornedre seg. Den slags underholding, - det og more seg på andre menneskers ulykke og gosse seg når det går dårlig for en man misliker er typisk for mennesker. Får si det som kristian rene fyren, han var ikke så interessert i at miguel vant, - men mer hypp på at andres skulle tape. Der oppsummerte ham hvorfor vi ser på paradise ganske godt. 5
Gjest NozMonster Skrevet 31. mai 2012 #6965 Skrevet 31. mai 2012 Hvis vida er så kul hvorfor setter hun to kamerater opp mot hverandre? fordi hun spiller et spill??
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6966 Skrevet 31. mai 2012 Hvis vida er så kul hvorfor setter hun to kamerater opp mot hverandre? Samme lurer jeg på. Veldig råttent gjort spør du meg. 1
melly666 Skrevet 31. mai 2012 #6967 Skrevet 31. mai 2012 Hvis vida er så kul hvorfor setter hun to kamerater opp mot hverandre? Det klarte de vel ganske godt selv? 6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6968 Skrevet 31. mai 2012 Er det slik at på finaledagen så varer Paradise Hotel fram til klokken 11? Eller slutter den vanlig tid? Husker kanskje at den varte litt lengre i fjor, altså finaledagen.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6969 Skrevet 31. mai 2012 Er det slik at på finaledagen så varer Paradise Hotel fram til klokken 11? Eller slutter den vanlig tid? Husker kanskje at den varte litt lengre i fjor, altså finaledagen.
Gjest badeand1 Skrevet 31. mai 2012 #6971 Skrevet 31. mai 2012 Er det slik at på finaledagen så varer Paradise Hotel fram til klokken 11? Eller slutter den vanlig tid? Husker kanskje at den varte litt lengre i fjor, altså finaledagen. Slutter vanlig tid - halv 11.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6972 Skrevet 31. mai 2012 Er det noe etter finalen? Husker folkene ble intervjuet på radioen etter fjorårets finale. Noen mulighet for å få med seg dette via pc? Så noen deltakere skrev i stad på Facebook at de var på vei til finalefest.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6973 Skrevet 31. mai 2012 Faen, fullt med videoer på Facebook, der tittelen på videoen røper hvem som vinner. Og det kommer automatisk opp på veggen når folk ser på den. DÅRLIG GJORT! 1
Tonus Skrevet 31. mai 2012 #6975 Skrevet 31. mai 2012 Faen, fullt med videoer på Facebook, der tittelen på videoen røper hvem som vinner. Og det kommer automatisk opp på veggen når folk ser på den. DÅRLIG GJORT! Derfor jeg ikke har sett på Face de siste timene
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6976 Skrevet 31. mai 2012 Synes tv3 er veldig flinke til å spoile hvem som vinner. De viser om og om igjen camilla som må skrive under på den kontrakten og Andreas som sier han ikke skal slippe kula.. Camilla må slippe kula og de viser en knus kule.. Kan selvfølgelig ta feil, men de har vært så flinke til å avsløre ting før også. 1
Gjest badeand1 Skrevet 31. mai 2012 #6977 Skrevet 31. mai 2012 Synes tv3 er veldig flinke til å spoile hvem som vinner. De viser om og om igjen camilla som må skrive under på den kontrakten og Andreas som sier han ikke skal slippe kula.. Camilla må slippe kula og de viser en knus kule.. Kan selvfølgelig ta feil, men de har vært så flinke til å avsløre ting før også. Faen i helvete der sa du noe. -_- Har ikke tenkt på det.. MEN jeg er så sikker på at de vinner uansett så.
Mynona Skrevet 31. mai 2012 #6978 Skrevet 31. mai 2012 Lurer på om jeg skal være ute av denne tråden også frem til finalen er over... Det er jo noen som liker å spoile for å ødelegge for oss andre - og hvis den videon florerer på face såååå....
Timseh Skrevet 31. mai 2012 #6979 Skrevet 31. mai 2012 Derfor jeg ikke har sett på Face de siste timene Samme her. I tillegg har jeg venner som ser på viaplay, der begynte Paradise 20 min før.
Gjest Armule Skrevet 31. mai 2012 #6980 Skrevet 31. mai 2012 Fantastisk bra at Andreas' argument for at Miguel ikke er verdig vinner (har blitt sendt ut), kan brukes om Camilla også 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå