magicpie Skrevet 31. mai 2012 #6941 Skrevet 31. mai 2012 Hahaha, vet ikke helt hva jeg skal si om den jeg.. Bare: :skratte:
melly666 Skrevet 31. mai 2012 #6942 Skrevet 31. mai 2012 Skjønte nettopp hvorfor fotografer er så ivrige på at man skal kaste tyggegummien...
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6943 Skrevet 31. mai 2012 Vida er uten tvil den som er lettest å like av jentene, håper hun vinner Jeg ser at Vida er populær, men skjønner ikke helt hvorfor. Hun fremstår som rimelig spesiell... hvem gjør sånt liksom, som å runke to menn samtidig på tv, ligge med rumpa bar og snakke om bæsj, og løpe rundt naken i bassenget (sammen med Mali?) Og selv om Stians "horekommentar" var drøy, lå det en viss grad av sannhet i det. Hun har vært veldig nøye på å flørte litt med gutta - med Mads også, hun klarte jo ikke fortelle at hun overhodet ikke var interessert. Hadde det vært Maria eller Iselin som hadde holdt på som Vida, hadde de fått massiv kritikk. Det er kun fordi Vida ikke har silikon-bimbo-looken. Vida har faktisk oppført seg teitere enn disse to. Maria skuffet ved å holde på med Athena - men bortsett fra det har hun oppført seg ganske bra. Jeg synes Camilla er den som gir desidert best inntrykk av jentene. For all del, Vida er helt sikkert en snill jente, og søt er hun (minus det ihjelblekede håret, grusomt). Men jeg skjønner ikke hvorfor hun er favoritt blant så mange. Ingen andre som er enige? 1
LeaMichele Skrevet 31. mai 2012 #6944 Skrevet 31. mai 2012 Jeg ser at Vida er populær, men skjønner ikke helt hvorfor. Hun fremstår som rimelig spesiell... hvem gjør sånt liksom, som å runke to menn samtidig på tv, ligge med rumpa bar og snakke om bæsj, og løpe rundt naken i bassenget (sammen med Mali?) Og selv om Stians "horekommentar" var drøy, lå det en viss grad av sannhet i det. Hun har vært veldig nøye på å flørte litt med gutta - med Mads også, hun klarte jo ikke fortelle at hun overhodet ikke var interessert. Hadde det vært Maria eller Iselin som hadde holdt på som Vida, hadde de fått massiv kritikk. Det er kun fordi Vida ikke har silikon-bimbo-looken. Vida har faktisk oppført seg teitere enn disse to. Maria skuffet ved å holde på med Athena - men bortsett fra det har hun oppført seg ganske bra. Jeg synes Camilla er den som gir desidert best inntrykk av jentene. For all del, Vida er helt sikkert en snill jente, og søt er hun (minus det ihjelblekede håret, grusomt). Men jeg skjønner ikke hvorfor hun er favoritt blant så mange. Ingen andre som er enige? jeg er enig, jeg likte ikke Vida. men synes hu har roet seg litt ned nå. var for mye tull og fjas og rare ansikter til å begynne med. og det trekant dramaet, det var bare flaut. virker som hu prøver for hardt for å skille seg ut. 1
Gjest badeand1 Skrevet 31. mai 2012 #6945 Skrevet 31. mai 2012 Jeg er enig. Hun er for mye rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6946 Skrevet 31. mai 2012 Jeg ser at Vida er populær, men skjønner ikke helt hvorfor. Hun fremstår som rimelig spesiell... hvem gjør sånt liksom, som å runke to menn samtidig på tv, ligge med rumpa bar og snakke om bæsj, og løpe rundt naken i bassenget (sammen med Mali?) Og selv om Stians "horekommentar" var drøy, lå det en viss grad av sannhet i det. Hun har vært veldig nøye på å flørte litt med gutta - med Mads også, hun klarte jo ikke fortelle at hun overhodet ikke var interessert. Hadde det vært Maria eller Iselin som hadde holdt på som Vida, hadde de fått massiv kritikk. Det er kun fordi Vida ikke har silikon-bimbo-looken. Vida har faktisk oppført seg teitere enn disse to. Maria skuffet ved å holde på med Athena - men bortsett fra det har hun oppført seg ganske bra. Jeg synes Camilla er den som gir desidert best inntrykk av jentene. For all del, Vida er helt sikkert en snill jente, og søt er hun (minus det ihjelblekede håret, grusomt). Men jeg skjønner ikke hvorfor hun er favoritt blant så mange. Ingen andre som er enige? Enig i at Vida var litt fjasete en stund, men hun er ei veldig jordnær jente. Hun sier mye rart, men hvem gjør vel ikke det? Syntes ALLE på paradise i år har sagt/gjort noe dumt. Så Vida er ikke den eneste;) Vida er også en av de snilleste der inne, som ikke er verken stygg eller frekk mot noen. Så håper Vida og Miguel vinner, og at Vida slipper kula! Andres er frekk og har absolutt ingenting å gjøre i den finalen. Camilla er et forferdelig kvinnemenneske, og har heller ingenting i finalen å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6947 Skrevet 31. mai 2012 Enig i at Vida var litt fjasete en stund, men hun er ei veldig jordnær jente. Hun sier mye rart, men hvem gjør vel ikke det? Syntes ALLE på paradise i år har sagt/gjort noe dumt. Så Vida er ikke den eneste;) Vida er også en av de snilleste der inne, som ikke er verken stygg eller frekk mot noen. Så håper Vida og Miguel vinner, og at Vida slipper kula! Andres er frekk og har absolutt ingenting å gjøre i den finalen. Camilla er et forferdelig kvinnemenneske, og har heller ingenting i finalen å gjøre. Akkurat DET er jeg enig i. Vida virker snill, men som sagt rimelig spesiell. Hvorfor mener du at Camilla er et forferdelig kvinnemenneske? Fint om du isåfall kan begrunne hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6948 Skrevet 31. mai 2012 ps. Camilla har jo heller ikke vært spesielt slem mot noen andre?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6949 Skrevet 31. mai 2012 hahaha Stian er med på alarm 113 på tv2 nå :gjeiper: som skuespiller xD
Helen Skrevet 31. mai 2012 #6950 Skrevet 31. mai 2012 hahaha Stian er med på alarm 113 på tv2 nå :gjeiper: som skuespiller xD Hehe, så det jeg også. Trodde jeg så og hørte feil, men det er han
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6951 Skrevet 31. mai 2012 Akkurat DET er jeg enig i. Vida virker snill, men som sagt rimelig spesiell. Og hvorfor er det galt å være spesiell? Du mener det er feil å være annerledes? Jeg synes Vida er dødskul på alle måter (minus håret). Hun gjør som hun vil. Forskjellen på henne og feks Iselin, Maria og Athena, er at de tre sistnevnte åpenbart forsøker å bli elsket og begjært. De forsøker hele tiden å være deilige, sexy osv. Noe som er tragisk, trist og patetisk. Vida er i en annen klasse. So what om hun runket to samtidig, hun syntes vel det var gøy, da. 5
Lillemeg25 Skrevet 31. mai 2012 #6952 Skrevet 31. mai 2012 Fæl video og ikke minst fæl musikk. Jeg blir flau.
Tonus Skrevet 31. mai 2012 #6953 Skrevet 31. mai 2012 hahaha Stian er med på alarm 113 på tv2 nå :gjeiper: som skuespiller xD Haha, ser på det jeg og! Synes jeg kjente igjen stemmen gitt.
Gjest Blubberella Skrevet 31. mai 2012 #6954 Skrevet 31. mai 2012 (endret) Og hvorfor er det galt å være spesiell? Du mener det er feil å være annerledes? Jeg synes Vida er dødskul på alle måter (minus håret). Hun gjør som hun vil. Forskjellen på henne og feks Iselin, Maria og Athena, er at de tre sistnevnte åpenbart forsøker å bli elsket og begjært. De forsøker hele tiden å være deilige, sexy osv. Noe som er tragisk, trist og patetisk. Vida er i en annen klasse. So what om hun runket to samtidig, hun syntes vel det var gøy, da. Enig. Det er nettopp det at hun er litt rar og spesiell som gjør at jeg liker Vida. Hun tuller og tøyser mye, men virker som hun er seg selv på godt og vondt. Dessuten synes jeg faktisk hun fremstår som adskillig mer intelligent enn mange andre damer der inne, når hun først viser sin seriøse side. Og at hun runket to gutter samtidig på TV; ok jeg ville ikke ha gjort det selv, men hun sa jo at dette var første gang hun gjorde noe sånt, og at det var forsåvidt greit å ha prøvd det også. Jeg synes hun fremstår som ærlig og jordnær. Hun er bare Vida i all sin prakt Endret 31. mai 2012 av Ylvina 3
Lillemeg25 Skrevet 31. mai 2012 #6955 Skrevet 31. mai 2012 Jeg er heller ikke så fan av Vida egentlig. Selv om jeg vil hun og Miguel skal vinne fremfor Andreas og Camilla. Vida virker veldig spesiell (ikke på en bra måte) Hun virker som en person som tar mye plass og jeg synes hun er en tøs rett og slett. Det som Stain sa at hun har horet seg til en finaleplass var jo drøyt å si, men skjønner litt hva han mener. Han bare sa det på en feil måte. Å det at hun f.eks lå naken å solte seg og snaket om bæsj med KR (som hun akkuratt hadde blitt kjent med) er jo ganske drøyt. 1
Skjønningen Skrevet 31. mai 2012 #6956 Skrevet 31. mai 2012 Å det at hun f.eks lå naken å solte seg og snaket om bæsj med KR (som hun akkuratt hadde blitt kjent med) er jo ganske drøyt. Hun liker tydeligvis å være naken, men det der med at hun snakket om bæsj var vel fordi KR skulle prøve å sette henne ut. Så hun jattet med for at han ikke skulle "vinne"? :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6957 Skrevet 31. mai 2012 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10053996 :skratte: :skratte: krampe dansing prøver å se sexy ut misslykes totalt 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6958 Skrevet 31. mai 2012 Jeg er heller ikke så fan av Vida egentlig. Selv om jeg vil hun og Miguel skal vinne fremfor Andreas og Camilla. Vida virker veldig spesiell (ikke på en bra måte) Hun virker som en person som tar mye plass og jeg synes hun er en tøs rett og slett. Det som Stain sa at hun har horet seg til en finaleplass var jo drøyt å si, men skjønner litt hva han mener. Han bare sa det på en feil måte. Å det at hun f.eks lå naken å solte seg og snaket om bæsj med KR (som hun akkuratt hadde blitt kjent med) er jo ganske drøyt. Hehe, jeg tror ikke du ville likt meg heller, lillemeg22 ... håper du er omgitt av normale og gjennomsnittlige mennesker som aldri gjør noe dumt, rart eller galt 1
Lillemeg25 Skrevet 31. mai 2012 #6959 Skrevet 31. mai 2012 Hun liker tydeligvis å være naken, men det der med at hun snakket om bæsj var vel fordi KR skulle prøve å sette henne ut. Så hun jattet med for at han ikke skulle "vinne"? :gjeiper: Jeg trodde det var hun som skulle sette han ut jeg? Kanskje jeg husker feil, men trodde det var hun som begynte.
Lillemeg25 Skrevet 31. mai 2012 #6960 Skrevet 31. mai 2012 Hehe, jeg tror ikke du ville likt meg heller, lillemeg22 ... håper du er omgitt av normale og gjennomsnittlige mennesker som aldri gjør noe dumt, rart eller galt Det er ikke det at hun gjør så mye dumt og rart jeg reagerer på da. Det er det at hun tar mye plass, virker slitsomt å skulle være rundt henne 27/4 og hun virker som en tøs. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå