AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6901 Skrevet 31. mai 2012 Sa tommy at vida lill var stygg under pandoras? Og dette her du helt sikker på? Det er ikke slik jeg husker replikkvekslingen ihvertfall. Jeg tror Vida misforstod, jeg tror Tommy mente det motsatte. Han sa i alle fall ikke at hun var stygg. Hun sa på sånn tullete måte at alle ble så sjarmert av henne, unntatt Andreas og kanskje Tommy. Og da sa Tommy sarkastisk "kanskje Tommy, ja". Hun tok det i verste mening, at han mente han overhode ikke var sjarmert, men jeg tror faktisk han mente det motsatte. Og så går hun rundt og får det til å bli at han synes hun er stygg og ekkel ...
Sarafina Skrevet 31. mai 2012 #6902 Skrevet 31. mai 2012 Det er en ting jeg ikke forstår... hvorfor er ikke alle med i juryen? Tror nok at det er fordi: 1. Det blir for dyrt å holde absolutt alle i Mexico (på hotell etc.) over lengre tid etter at de har røket ut. 2. De som har vært der sist er i juryen, fordi de kjenner vinnerkandidatene og vet hvordan situasjonen der har vært i det siste. F.eks. så kjenner jo ikke Fredrik og Bjørnar, blant de som røk ut først, Vida Lill og Miguel. Så da blir det jo vanskelig for dem å stemme. 1
Gjesten Skrevet 31. mai 2012 #6903 Skrevet 31. mai 2012 Og bare derfor ønsker jeg også at de to vinner. Men Camilla sa hun skulle bruke pengene på lappen og bil om hun vant? Betyr det at hun ikke skal dele pengene med Andreas?... Selvfølgelig deler hun pengene med Andreas. De blir litt instruert i hva de skal si, Vida sa jo også at hun følte hun stod "bedre nå enn før" før vi fikk vite om hun byttet ut Miguel med Tommy. Og hvis hun deler pengene med Andreas, og så bruker 20'000 på lappen, så har hun fortsatt 130'000 til bil. Får mye bil for det Sa tommy at vida lill var stygg under pandoras? Og dette her du helt sikker på? Det er ikke slik jeg husker replikkvekslingen ihvertfall. Jeg oppfattet det heller ikke sånn. Jeg tror hun oppfattet det litt feil fordi hun var såpass såret over hore-replikken, og Tommys greie kom jo rett etter. Det er en ting jeg ikke forstår... hvorfor er ikke alle med i juryen? Det er alltid bare de siste som gikk ut som er i juryen. De må ha folk som i størst mulig grad kjenner alle finalistene.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6904 Skrevet 31. mai 2012 For det første heter det sloss. For det andre, hva er vitsen med å kommentere alle skrivefeil folk har hele tiden? Selv om med denne var det ingen. Men det er alltid noen som skal det. Så lenge dere forstår hva det står er det da ikke så farlig? http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=sloss&ordbok=bokmaal
Papirbit Skrevet 31. mai 2012 #6905 Skrevet 31. mai 2012 (endret) Jeg oppfattet også at Tommy indirekte kalte Vida Lill for stygg.. Husker ikke helt episoden, men tror den gikk sånn: Stian: *Stiller spm* Vida Lill: Det er ikke min feil at jeg sjarmerer alle guttene Tommy : PFT..... Vida Lill: ok da,alle gutten, bortsett fra andreas og tommy da.. Stakkars Vida lill, syns ho er kjempesøt når ho ordner seg jeg,mye finere enn maria og Athena Tommy har fått minuspoeng fra meg etter det siste showet... "Hvis Vida Lill har noe i hode,velger ho meg." (Men han vet at han må slippe kulen) hahah oh,en ting til! Andres mener at han fortjener å vinne fordi han ikke har hatt noen fordeler.... men hver gang han hadde muligheten til å ta en,har han bevist unngått den og GITT den til den ene personen han ikke vil skal ha fordeler, Miguel... Ah,andreas....Du er ikke den skarpeste personen i skuffen,som iselin sier det Endret 31. mai 2012 av Mobillader 7
Xaphan Skrevet 31. mai 2012 #6906 Skrevet 31. mai 2012 Jeg så på gårsdagens episode med min engelske kjærste. Han reagerte på at de sa kakeboks hele tiden: "Kakeboks? What does that mean? They say it all the time." "Umm, it means cookie jar, it's a weird expression." "So... She's crying because he called her a cookie jar?" 7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6907 Skrevet 31. mai 2012 Sjarm trenger ikke ha noe med utseende å gjøre. At Tommy sa han ikke ble sjarmert av Vida Lill trenger ikke bety at han syns hun er stygg.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6908 Skrevet 31. mai 2012 Spent på finalen i kveld! Får nesten helt pækker'n! 3
Spiralis Skrevet 31. mai 2012 #6909 Skrevet 31. mai 2012 Ja, det sier jeg og. Og Stian og Miquel. Den eneste sjangsen Stian klarte å få seg noe var ved å snike det til seg (?). Og helt seriøst, verken Maria eller Athena burde få lov å være med. Det blir nesten som å utnytte pskisk utviklingshemmede personer, og dette sier jeg ikke for å være frekk, men fordi jeg opplever dem sånn. Det er åpenbart noe som mangler i toppen på den kvartetten i den sengevalsen. Herregud. De eier ikke skam noen av dem. Hva hadde PH vært uten skamløs nakenhet og sex? 1
Gjest Blubberella Skrevet 31. mai 2012 #6910 Skrevet 31. mai 2012 Det er så teit med de gammle som sier de er mer verdige vinnere pga de har vært der fra starten. Ja den der drar de frem hvert eneste år; "vi som har vært her fra starten fortjener mest å vinne"... Hvis det hadde fungert sånn hadde det jo ikke vært noen vits i å ta inn nye. Da kunne de jo bare ha plukket bort folk og kåret de to som sto igjen til vinnere. Greit at Andreas og Camilla har vært der lengst, men det betyr også lengre ferie med fest og fyll, pluss at de "gamle" støtter hverandre på grunnlag av at det har vært der lengst og kjenner hverandre godt. Alle de nye blir uglesett og ønskes ut med én gang bare fordi de er ny. De blir et forstyrrende element i paradiset for de som har vært det fra begynnelsen. Derfor trenger de fredninger o.l. for å få en sjanse. De gamle har fått sjansen til å spille de også, men sutrepaven Andreas har jo valgt å sende alle fordeler til Miguel for å slippe å ta upopulære valg eller risikere å ryke ut selv. Grugleder meg til i kveld. Er redd for utfallet og gruer meg til å ikke ha noe å glo på og gnåle over lenger! Pinlig nok blir det litt tomt og kjedelig når PH er over :gjeiper:
smalls Skrevet 31. mai 2012 #6911 Skrevet 31. mai 2012 Det er en ting jeg ikke forstår... hvorfor er ikke alle med i juryen? Alina kjenner jo ikke Vida f.eks og Fredrik kjenner jo verken Vida eller Miguel. De kan ikke ha alle sammen i juryen. Det sier seg jo litt selv når ikke alle har fått møtt hverandre. Da blir det vanskelig.
Gjest Sunshine23 Skrevet 31. mai 2012 #6912 Skrevet 31. mai 2012 Det at de gammle mener de fortjener mer å vinne enn de nye er tåpelig da. Alle er like verdige vinnere uansett om de er nye eller ikke. Det blir for dumt. Jeg håper Vida og Miguel vinner, men jeg tror Camilla og Andreas vinner. Camilla slipper vel kula. Ikke så spennende pga de kommer til å dele pengene uansett.
Mynona Skrevet 31. mai 2012 #6913 Skrevet 31. mai 2012 Gleder meg egentlig til at PH er ferdig jeg.. Synes det varer litt for lenge - så jeg blir lei. Alt det på midten er jo bare sole/bade uansett. Det er først mot slutten det kommer utfordringer, twister osv..
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6914 Skrevet 31. mai 2012 For det første heter det sloss. For det andre, hva er vitsen med å kommentere alle skrivefeil folk har hele tiden? Selv om med denne var det ingen. Men det er alltid noen som skal det. Så lenge dere forstår hva det står er det da ikke så farlig? Fordi dette er en feil som man ser veldig ofte. Det skrives slåss med å. Husk dette nå da.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6915 Skrevet 31. mai 2012 «Slåss» eller «sloss»? «Slåss» du hver dag, eller «sloss» du bare i går? Bøyer du verbet riktig? Verbet bøyes slik: Bokmål: slåss – slåss – sloss – har slåss Nynorsk: slåst – slåst – slost – har slåst Merk at i slå – slår – slo - slått er det de samme vokalene. http://www.sprakradet.no/nb-no/Aktuelt-ord/Slass-eller-sloss/
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6916 Skrevet 31. mai 2012 Du kødder nå, sant? Mener du også at det skulle være "sloss"? 1
Gjest Offensive Pie Skrevet 31. mai 2012 #6917 Skrevet 31. mai 2012 Fordi dette er en feil som man ser veldig ofte. Det skrives slåss med å. Husk dette nå da. Slutt å trolle. 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6918 Skrevet 31. mai 2012 «Slåss» eller «sloss»? «Slåss» du hver dag, eller «sloss» du bare i går? Bøyer du verbet riktig? Verbet bøyes slik: Bokmål: slåss – slåss – sloss – har slåss Nynorsk: slåst – slåst – slost – har slåst Merk at i slå – slår – slo - slått er det de samme vokalene. http://www.sprakradet.no/nb-no/Aktuelt-ord/Slass-eller-sloss/ Ja, og i setningen "For å ikke snakke om at Tommy og Andreas ville sloss om de samme jurymedlemmene", så skulle det selvsagt vært skrevet slåss. Dette er OT men det er likevel viktig at folk lærer å skrive. 1
melly666 Skrevet 31. mai 2012 #6920 Skrevet 31. mai 2012 wow, én typo halv ett på natten etter dager med hodet gravd ned i en bok - trodde virkelig ikke det skulle føre til så mye diskujon :gjeiper: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå