Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg håper Camilla og Andreas vinner, jeg vil se trynet hans når hun slipper kula...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Halveis irriterende av Tommy å si til Vida Lill selv etter at Miguel ble valgt at HAN selv hadde vært en bedre partner,når han vet at han måtte likevel slippet kula...... maken til løyner :skratte:

For å ikke snakke om at Tommy og Andreas ville slåss om de samme jurymedlemmene. Jeg tror Vida har en mye bedre sjanse med Miguel. F.eks Maria og Athena. Ganske sikker på at de kommer til å velge Miguel - de har alltid spilt i samme stil. Samtidig tror jeg ikke de har særlig tilknytningsbånd til verken Vida eller Tommy, men de ser på Andreas og Camilla som "fair" vinnere.

edit: siden jeg ikke vil risikere å måtte betale erstatning til dyslektikerne der ute :wink:

Endret av melly666
Skrevet

maria og athena! :overrasket::hakeslepp:

Ja, det sier jeg og. Og Stian og Miquel. Den eneste sjangsen Stian klarte å få seg noe var ved å snike det til seg (?).

Og helt seriøst, verken Maria eller Athena burde få lov å være med. Det blir nesten som å utnytte pskisk utviklingshemmede personer, og dette sier jeg ikke for å være frekk, men fordi jeg opplever dem sånn. Det er åpenbart noe som mangler i toppen på den kvartetten i den sengevalsen. Herregud. De eier ikke skam noen av dem. :hakeslepp:

• Liker 2
Skrevet

skjønner ikke at ikke flere har reagert på Tommy kalte Vida stygg under pandoras.

Tror Vida og Miguel vinner. Ganske sikker på at både Stian og Mads stiller seg hos vida, pluss de åpenbare som velger Miguel.

Så i dine øyne er det greit å kalle folk stygge? Han mistet maaange poeng i mine øyne etter det der. Jeg likte faktisk Tommy, men å si noe slikt er bare lavmål. Han virker bitter.

Skrevet

Så i dine øyne er det greit å kalle folk stygge? Han mistet maaange poeng i mine øyne etter det der. Jeg likte faktisk Tommy, men å si noe slikt er bare lavmål. Han virker bitter.

huh, nei, jeg sa at jeg ikke skjønner hvorfor det bare er jeg som syntes det var negativt. Siden det ikke har blitt nevt i det hele tatt her, eller andre steder.

• Liker 4
Skrevet

huh, nei, jeg sa at jeg ikke skjønner hvorfor det bare er jeg som syntes det var negativt. Siden det ikke har blitt nevt i det hele tatt her, eller andre steder.

Misforsto. Beklager. :)

Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg håper Camilla og Andreas vinner, jeg vil se trynet hans når hun slipper kula...

Og bare derfor ønsker jeg også at de to vinner. Men Camilla sa hun skulle bruke pengene på lappen og bil om hun vant? Betyr det at hun ikke skal dele pengene med Andreas?...

Skrevet

Jeg håper og at Andreas og Camilla vinner av den grunnen, se trynet hans når hu slipper kula. Men hva skjer om hu ikke slipper kula? Får Andreas alle pengene da eller?

Skrevet

Sa tommy at vida lill var stygg under pandoras? Og dette her du helt sikker på? Det er ikke slik jeg husker replikkvekslingen ihvertfall.

Skrevet

Det står respekt av stian. Han ville ikke inn i kakeboksen, derfor foreslå stian at tommy og camilla skal prøve seg.

Camilla beviste at hun dolker like fort sin bestevenninne som det christina dolket sin bestevenninne.

Forresten har stian helt rett i spørsmålet om vida lill har horet seg til finalen. Først ble vida lill ergelig på stian, men etter at hun forso hva stian mente med det (at det var litt tøys også), - da skjønte hun at det ikke var noe og ta alvorlig.

Jeg mener, velger man og leke dolly duck, og veksle heller tiden på dondald og fetter anton, - så kan det oppfattes som taktikk også. At vida lill ikke så det først tok jeg som en selvfølge, kvinner er ikke akkurat mest kjent for sin selvinnsikt, men heller mer kjent for lett de blir fornærmet så at vida lill ikke forstå hensikten med horebegrepet brydde jeg meg egentlig ikke så mye om.

• Liker 1
Skrevet

Kan noen forklare meg hva som er greien med "kakeboksen"? Er dette liksom en blanding av å gå i "tenkeboksen" og å bli "tatt med hånden i kakeboksen", altså - enda to uttrykk som paradisedeltakerne ikke helt klarer å holde fra hverandre? Eller er det noe som faktisk heter å gå i kakeboksen?

Og gå i kakeboksen betyr det at du tror det er en kake som gjemmer seg bak boksen, men så er det ingeting.

Altså man skal ikke skue hunden på håret. Eller en god frukt kan være råtten inni. Eller et pent ytre kan ha et stygt indre. Eller, - en veldig stor og fristende fristelse kan godt han en meget ubehagelig ulempe.

Ulv i fåreklær hvis det sier deg noe...

• Liker 1
Skrevet

Er det bare jeg som føler at mads har misforstått absolutt alt her i livet?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som føler at mads har misforstått absolutt alt her i livet?

Du er ikke den eneste, nei.

Han virker ikke som den mest intelligente og jeg tror ikke jeg ville ha kontaktet ham om jeg vurderte å selge huset mitt. :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror fortsatt Camilla og Andreas vinner..

AnonymBruker
Skrevet

For å ikke snakke om at Tommy og Andreas ville sloss om de samme jurymedlemmene. Jeg tror Vida har en mye bedre sjanse med Miguel. F.eks Maria og Athena. Ganske sikker på at de kommer til å velge Miguel - de har alltid spilt i samme stil. Samtidig tror jeg ikke de har særlig tilknytningsbånd til verken Vida eller Tommy, men de ser på Andreas og Camilla som "fair" vinnere.

slåss

• Liker 3
Gjest Offensive Pie
Skrevet

slåss

Du kødder nå, sant?

• Liker 5
Skrevet

Sa virkelig Tommy at Vida er stygg? Det fikk ikke jeg med meg. Akkurat hva var det han sa?

Skrevet

Og gå i kakeboksen betyr det at du tror det er en kake som gjemmer seg bak boksen, men så er det ingeting.

Altså man skal ikke skue hunden på håret. Eller en god frukt kan være råtten inni. Eller et pent ytre kan ha et stygt indre. Eller, - en veldig stor og fristende fristelse kan godt han en meget ubehagelig ulempe.

Ulv i fåreklær hvis det sier deg noe...

Ja, da ble alt med ett så mye, mye klarere. :ironi:

Tror det norsk språk skal prise seg lykkelig over at paradise kun sendes en gang i året.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

slåss

For det første heter det sloss. For det andre, hva er vitsen med å kommentere alle skrivefeil folk har hele tiden? Selv om med denne var det ingen. Men det er alltid noen som skal det. Så lenge dere forstår hva det står er det da ikke så farlig? :kjefte:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er en ting jeg ikke forstår... hvorfor er ikke alle med i juryen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...