Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Maria er så Dom! :D

dum*

• Liker 3
Skrevet

skjønner ikke at ikke flere har reagert på Tommy kalte Vida stygg under pandoras.

Tror Vida og Miguel vinner. Ganske sikker på at både Stian og Mads stiller seg hos vida, pluss de åpenbare som velger Miguel.

Gjest Bobler
Skrevet

Det sa han vel eksplisitt også.

Har på "opptak" så henger 15 minutter etter :)

Gjest Armule
Skrevet

Har på "opptak" så henger 15 minutter etter :)

Ok :)

Skrevet

maria og athena! :overrasket::hakeslepp:

Ja det så ut som det kunne blitt et skikkelig TV-øyeblikk det der og så kommer de gjøkene å ødelegger ALT! :kjefte:

Forlanger at senen spilles inn på nytt! :popcorn:

• Liker 5
Gjest Bobler
Skrevet

Athena og Maria prøvde å ta en Noor+Therese :ler:

• Liker 1
Skrevet

noen som nettopp så dagens episode av paradise, som vet hva sangen de spilte på slutten under festen heter? går som " i wanna be a superstar, superstar" osv. leita rævva av meg men finnern ikke :P

AnonymBruker
Skrevet
skjønner ikke at ikke flere har reagert på Tommy kalte Vida stygg under pandoras.

Det fikk jeg ikke med meg, men fikk med meg at han sa et eller annet på pandoras. :klo: Hvordan sa han det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ALLTID Maria på seg en hvit stram kjole på fest, eller er det bare meg? Ikke mye variasjon i klesveien.

• Liker 2
Skrevet

Kan noen forklare meg hva som er greien med "kakeboksen"? Er dette liksom en blanding av å gå i "tenkeboksen" og å bli "tatt med hånden i kakeboksen", altså - enda to uttrykk som paradisedeltakerne ikke helt klarer å holde fra hverandre? Eller er det noe som faktisk heter å gå i kakeboksen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er ikke Kristin og Dennis i juryen? :klo:

Skrevet

Jeg tror A og C vinner. C er en jente alle liker tydeligvis og det er ikke alle som liker MIguel.

Disse velger M og V:

Tommy

Stian

Christina

Kristian

Mads

Disse velger A og C:

Athena

KR

Mali

Maria

Jeg vet du skrev feil på dem. MEN er du sikker på at Mads steller seg bak A og C? Alt han ville var jo å få Vida til finalen, og at hun skulle vinne..

Skrevet

Sikkert fordi de røk for tidlig? Slik som det er nå har jo så og si alle jurymedlemmene + finalistene, altså de potensielle jurymedlemmene møtt hverandre. Dennis røk jo før Athena, Christian, Vida og Mali kom inn, og Kristin rakk ikke Athena og Christian, så det ville jo gjort sjansen til disse, dersom de var finalister, veldig smal.

Skrevet

noen som nettopp så dagens episode av paradise, som vet hva sangen de spilte på slutten under festen heter? går som " i wanna be a superstar, superstar" osv. leita rævva av meg men finnern ikke :P

Vet ikke om det er du som har spurt her

Men her er i hvertfall sangen :)

Skrevet

Samme grunn som at ikke Alina, Fredrik, Nina osv. er i juryen. Fordi de røyk ut for hundre år siden...

Jeg har sånn rar magefølelse på at Andreas og Camilla vinner, men jeg heier VELDIG på Vida og Miguel.

Dette er sånn jeg ville gjettet om jeg ikke visste noe:Disse velger sannsynligvis Camilla og Andreas:

Tommy

Christina

Kristian

Disse velger sannsynligvis Vida og Miguel:

Athena

Kristian René

Maria

Mads

Disse er usikre:

Stian

Mali

Men så spoila jo TV3 ganske godt på slutten der, men det skal jeg la være å si noe om i tilfelle noen av dere unngikk å se det.

• Liker 1
Skrevet

Det fikk jeg ikke med meg, men fikk med meg at han sa et eller annet på pandoras. :klo: Hvordan sa han det?

Vi får ikke se det direkte, men Vida sier det senere. Kan hende det er kun hennes tolkning av hans væremåte, men det hun sier er:

"Tommy sin reaksjon når jeg spiller på en sånn "åh det er ikke min skyld at jeg er så sjarmerende" sier (han) sånn ".. du er skikkelig stygg og ekkel ehh".

Det vi får se er bare at han sier "åja åja" i sarkastisk tone når Vida sier at alle mennene faller på knær etter henne (som svar på hore-spørsmålet) og en frekk "kanskje Tommy ja" (da hun sa "med unntak av Andreas og kanskje Tommy").

Skrevet

Halveis irriterende av Tommy å si til Vida Lill selv etter at Miguel ble valgt at HAN selv hadde vært en bedre partner,når han vet at han måtte likevel slippet kula...... maken til løyner :skratte:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk nesten helt sikker på at Vida og Miguel vinner!

Tror Mads, Athena, Maria, Kristian Rene og Mali stiller seg bak dem.

Stian, Tommy, Christina og Kristian bak Camilla og Andreas.

Det er det jeg tror, veldig spent på å se i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...