Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg blir så lei av å høre Andreas klage på at han aldri har hatt noen fordeler, når vi alle vet at han selv flere ganger har valgt å holde seg unna når han har fått sjansen. At han har klart seg så langt uten fordeler har like mye med flaks å gjøre som at han fortjener det så mye mer enn andre. Irriterer meg også at Camilla kom inn igjen. Ja, hun røk ut i litt syke twister men det er det flere som har gjort. Maria ble jo bl.a. bare plukket ut og kunne heller ikke gjøre en dritt for å få være der.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir så lei av å høre Andreas klage på at han aldri har hatt noen fordeler, når vi alle vet at han selv flere ganger har valgt å holde seg unna når han har fått sjansen. At han har klart seg så langt uten fordeler har like mye med flaks å gjøre som at han fortjener det så mye mer enn andre. Irriterer meg også at Camilla kom inn igjen. Ja, hun røk ut i litt syke twister men det er det flere som har gjort. Maria ble jo bl.a. bare plukket ut og kunne heller ikke gjøre en dritt for å få være der.

Men Paradise er jo et sosialt spill - og Maria ble plukket ut til å bli sendt hjem av guttene. Camilla har ikke gått ut på grunn av at noen har ønsket å sende henne hjem. Og det er jo det Paradise handler om - å bli så godt likt av de andre at man ikke blir sendt hjem.

Synes det er kult å være en "spiller" sånn som Kristian Rene, han var årets favoritt for min del. Likevel, det er de som blir likt av alle, som vinner til slutt. Derfor er egentlig Stian årets soleklare vinner - synd han ikke ville spille seg inn igjen, da hadde han vunnet, det er jeg helt sikker på. Camilla er på mange måter en god nummer to, når det gjelder å bli likt av folk der inne, slik jeg ser det. Tommy synes jeg er oppskrytt, og han var litt frekk under Pandoras..

• Liker 2
Skrevet

Nå vet man jo ikke helt hvordan ting er klippet, men syntes Stian overkjørte veldig når de diskuterte.. Maria kom jo knapt til ordet når hun forsøkte? Synes hun hadde fortjent en sjangse til mer enn Camilla. Tommy burde støttet det også, for da kunne han tatt Christina som han hadde hatt større sjangs hos enn Vida, og Maria kunne tatt Miguel.. Men men. Gleder meg egentlig litt til det er ferdig nå, er drittlei hele gjengen, har det bare på i bakgrunnen for å få med meg hva som skjer til slutt...

• Liker 1
Skrevet

Ja enig. Han har jo fått mange sjanser til å få flere fordeler, men han vil ikke. Han har jo stått veldig trygt med Camilla uke etter uke. De har ikke hatt så mye motgang egentlig. Hver gang Camilla ryker kommer hun jo inn igjen :roll: Eller nesten den siste gangen da, men bare føler på meg hun får komme inn igjen og ikke Tommy.

• Liker 2
Skrevet

Håper nesten at Miguel vinner jeg :klo: Det føles litt rart. Jeg liker jo ikke han en gang :ler:

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes Mali var litt teit som ville inn igjen jeg.. greit at hun har lyst men hun burde jo skjønne at det er litt rart, hun var jo såvidt der inne..:P Tror jeg bare ville holdt kjeft i hennes situasjon. Hun hadde jo uannsett ikke klart å spille seg inn hos noen av de to guttene.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Han spurte hvorfor hun hadde horet seg slik fram i spillet som hun har gjort. Blandt annet funket hun jo Mads og Stian samtidig, så hun kan dette med å by seg fram.

og det som er nesten litt enda mer irriterende er- hvorfor er det mer horete av Vida å runke stian og mads samtidig, enn av Stian og Mads som har deltatt like mye i denne trekanten som Vida har???

Hun har blitt sendt inn en gang før, så dette er hennes andre sjanse.

det er hennes tredje sjangse! :sur: hun hadde tross alt sin første sjangse da spillet begynte!

forøvring så synes jeg det er sikkelig teit at enkelte spillere kommer inn igjen etter å ha gått ut! for det første så synes jeg det er urettferdig at bare noen av deltakerne får komme inn igjen, og for det andre så er det også urettferdig at de som kommer inn igjen får fler sjangser enn alle de andre deltakerne!

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

Andreas og delvis Christina har jo bare sklidd igjennom hele paradise som om de bare var på en charterferie..de bør ikke få lov til å vinne :kjefte:

• Liker 5
Skrevet

Jeg skulle ønske Maria og KR vant jeg..

• Liker 6
Gjest badeand1
Skrevet

Camilla kommer inn igjen og vinner med Andreas. -_- end of story.

Vedder sjela mi på at det skjer!

AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikke jeg skulle si dette, men jeg er glad det er over imorgen. Merker jeg dritt lei både Andreas, Miguel, Christina osv.

Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Andreas og delvis Christina har jo bare sklidd igjennom hele paradise som om de bare var på en charterferie..de bør ikke få lov til å vinne :kjefte:

Kunne ikke vært mer enig..

Verdige vinnere for meg er de som har måtte slite litt da. Ikke bare seilt igjennom hele ph og ikke har møtt så mye motgang. Jeg vet jo at det handler om å ha seg en partner, men for meg må det være litt mere. De må også ha spilt på en rettferdig måte. Noe jeg synes Maria har gjort. Hun virker som en okey og ærlig jente. Synes hun fortjente en finaleplass.

Endret av Sunshine23
Skrevet

Jeg tror faktisk grunnen til at Stian ikke ville inn, var at han skjønte hvor mye han dreit seg ut med hore-spørsmålet. Jeg tror han skjønte at Vida ikke ville ta ham inn etter det. Jeg håper Andreas hiver ut Christina og tar inn Camilla, selv om jeg er enig i at hun har fått for mange sjanser nå. Skal Andreas først vinne, bør det i alle fall være med en jente som Camilla, det blir jo bare ekstra krise hvis Andreas og Christina vinner. Kunne jo ikke blitt verre. Jeg håper faktisk Miguel og Vida vinner, det ville være det beste slik det er nå.

• Liker 2
Skrevet

Camilla kommer inn igjen og vinner med Andreas. -_- end of story.

Vedder sjela mi på at det skjer!

Ja, det er så typisk. Jeg heier på Vida og Miguel/Tommy.

AnonymBruker
Skrevet

Spiller NULL rolle om Camilla slipper kula. Hallo de kommer jo bare til dele pengene når de kommer hjem uansett. Når endelig noen skal slippe kula, så er det jo bare kjedelig :roll:

• Liker 3
Skrevet

Andreas velger garanter Camilla ovenfor Christna.De er paradise kjærester..

Hva Vida gjør vet jeg ikke.

Gjest badeand1
Skrevet

Spiller NULL rolle om Camilla slipper kula. Hallo de kommer jo bare til dele pengene når de kommer hjem uansett. Når endelig noen skal slippe kula, så er det jo bare kjedelig :roll:

Tenker akkurat det samme.

såklart velger Andreas Camilla foran Christina. -_-

Skrevet

Men hvorfor kan det ikke være motsatt? At Camilla går til Miguel og Tommy til Christina? Hva det Tv3 som bestemte hvem som skulle gå til hvem eller? Virker som TV3 vil Camilla og Andreas skal vinne da!

Skrevet

Helt enig. Utrolig teit hele greiene.

Gjest Armule
Skrevet

Men hvorfor kan det ikke være motsatt? At Camilla går til Miguel og Tommy til Christina? Hva det Tv3 som bestemte hvem som skulle gå til hvem eller? Virker som TV3 vil Camilla og Andreas skal vinne da!

De bestemte det selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...