Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bobler
Skrevet

Jeg får helt pækker'n av Andreas og Christina.

:ler:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor var ikke alle de gamle deltakerne der?? Spesielt Kristin og Dennis!?

Det pleier vel å være de 9/10 siste som gikk ut som er i jurien. Kristin og Dennis hadde ingenting der å gjøre, de har jo vært ute lenge.

OT: noen som vet om tv3 kommer til å sende PH DK i sommer? Krysser alle fingre og tær!

Nei, dessverre :( Blir ikke lagt ut på nett heller.

Enda litt mer OT; Noen som vet hvor man kan se PH DK sesong 1, 2 eller 3? Vil se noen slippe kula, og reaksjonene på det. :popcorn:

Det var ingen kuleslipping. I alle fall ikke i sesong 1 og 2. I sesong 1 skulle de skrive på en lapp om de ville ha hele eller halve beløpet. Hvis begge skrev halve fikk de halve hver, hvis begge skrev hele fikk de ingenting og pengene gikk til paret som kom på 2. plass, hvis en skrev hele og en skrev halve gikk alle pengene til den som skrev hele. En skrev hele og en skrev halve. I sesong to stod de på hver sin side av der pengene ble lagt. De la frem litt og litt penger slik som de gjør i Norge når de står med kulen. Hvis man tok et skritt frem fikk man alle pengene som var blitt lagt der. Jenta tok et skritt frem.

Skrevet

Godter meg litt over de umodne reaksjonene til Christina og Andreas da de ble grilla. Elsker folk som ikke takler kritikk. Er beundringsverdig å se at det alltid er "de andres" feil når noe ikke går deres vei. Hadde de bare ikke hisset seg opp over å bli satt mot veggen så hadde de kommet mye bedre ut av det.

Stians spørsmål til Vida var drøyt, og jeg så det godt på han da han leste det opp at han skjemtes. Litt gøy ay juryen, som tydelig hadde blitt enige om å grille ikke var så nøgd da de måtte lese opp egne spørsmål.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Christina viste nok en gang sitt sanne jeg under Pandoras eske. En person som angriper andre, som hisser seg opp og bjeffer i vei ved den minste motstand. Ikke mye lå i den unnskyldningen, annet enn at hun får "pækkern". Jepp, hun blir stressa av at folk ikke gjør som hun vil, at folk ikke er som hun vil, at noen er annerledes, rare eller ikke en hun kan kontrollere eller smiske med. Samtidig er hun en patetisk, usikker drittkjerring som sitter der og flirer. En klassisk mobber. Jeg blir uvel av å se på henne, hun er så usympatisk.

Men Pandoras eske var underholdende i går!

Er helt enig i at de som skal stå i finalen bør tåle litt motstand, noe Andreas og Christina ikke gjorde i det hele tatt.

Maria og Kristian Rene hadde vært mer verdige vinnere.

• Liker 6
Skrevet

Ettersom det ikke er noen i juryen som reagerer.. Er det noen av dere tv'seere som reagerer på at Camilla har fått lov til å komme:

INN og UT og INN og UT og nå INN IGJEN!!!!?

Hvor mange sjangser skal hu ha? Greit nok at Kristian Rene ikke ble valgt inn, pga mitt poeng, Men av de som satt i juryen så var det ingen andre enn Maria som var de av jentene som fortjente å få et nytt forsøk.

Eneste jeg trøster meg med er at forhåpentligvis så er Christina på hue og ræva ut av hotellet!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lest litt i tråden og hvorfor er noen av dere så sykt sikre på at Andreas og Camilla vinner? Jeg tror faktisk ikke det. Uansett om vi tar utgangspunkt i om Andreas velger Camilla eller Christina?

La oss si at Andreas står med Camilla og Vida med Miguel.

Andreas og Camilla: Christina, Tommy

Vida og Miguel: Maria, Mali, Mats, Kristian

Disse ser jeg på som er "sikre" på hvor de stiller seg.

Athena kan gå hvor som helst, men jeg tror det blir Vida og Miguel.

Så er det Stian og Christian? Vida har sagt hun skal slippe kula og dele pengene med Stian. Da vil det være rart om han steller seg bak Andreas og Camilla, men sjangsen er der.

Christian har jeg ikke peiling på da han var veldig anonym og man ikke så han så mye.

AnonymBruker
Skrevet

Er litt spent på reaksjonen til Christina jeg, hvis hun og Andreas står i finalen, og Andreas slipper kula.. :sjenert: Da blir det vel "pækkærn i pil og bue" Selv om jeg helst ser Vida og Miguel vinner hele greia.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Pækkærn må være det verste ordet jeg har hørt på lenge. Hvor får de alt dette fra?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

veldig irriterende at Christina også sier "pækkern". Ordet har hun vel lært av Andreas under oppholdet sitt. Men det er jo sånn hun oppfører seg - hele tiden tar hun etter "de kule" og dilter etter dem.

TV3 kommer ikke til å sende dansk PH i år, dessverre (jeg sendte dem en mail og spurte.)

Kjipt at ikke Stian ville spille seg inn igjen! Han kunne lett ha vunnet hele greia, og er en verdig vinner vil jeg si. Jge tror kanskje det har med at han dummet seg ut litt ved å stille Vida "hore-spørsmålet", han oppfattte selv at det var dumt, og var derfor litt redd for å face Vida igjen. Kanskje..

Vel, jeg synes de kunne ha lagt ut Paradise hotel Dk på webtv. Altså på Tv3.no.. jeg elsker ph Dk. Så mye mer drama og kulere twiater. Skuffende at de ikke sender det i år heller!

AnonymBruker
Skrevet

Det pleier vel å være de 9/10 siste som gikk ut som er i jurien. Kristin og Dennis hadde ingenting der å gjøre, de har jo vært ute lenge.

Nei, dessverre :( Blir ikke lagt ut på nett heller.

Det var ingen kuleslipping. I alle fall ikke i sesong 1 og 2. I sesong 1 skulle de skrive på en lapp om de ville ha hele eller halve beløpet. Hvis begge skrev halve fikk de halve hver, hvis begge skrev hele fikk de ingenting og pengene gikk til paret som kom på 2. plass, hvis en skrev hele og en skrev halve gikk alle pengene til den som skrev hele. En skrev hele og en skrev halve. I sesong to stod de på hver sin side av der pengene ble lagt. De la frem litt og litt penger slik som de gjør i Norge når de står med kulen. Hvis man tok et skritt frem fikk man alle pengene som var blitt lagt der. Jenta tok et skritt frem.

Jeg tror det var en som slapp kulen i sesong 3. Da var hun programlederen Rikke med, men hun røyk ut fort.

Skrevet

Jeg takler heller ikke det ordet pækkærn. Nå begynner jo Christina å si det å :rolleyes:

Jeg godtet meg skikkelig da verken Andreas og spesielt Christina ikke taklet å bli grillet. Christina er en sånn typisk bitch på ungdomskolen som er stygg og fæl med andre, men så fort hun får litt kritikk så klikker hun helt. Jeg likte forresten det spørsmålet som KR ga henne. Det med hvorfor hun klikket når hun ikke fikk viljen sin og når de nye fikk en makt osv. Hun kommer jo med den dumme unnskyldning at hun får pækkærn og blir stresset. Huff jeg takler hun bare ikke. Jeg klikker hvis hun vinner og Andreas ikke slipper kulen.

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes IKKE Camilla fortjente å komme inn igjen enda en gang.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fant dette bilde av Camilla. Ligner ikke i det hele tatt!

post-37809-0-23220100-1338386170_thumb.p

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HVorfor var det egentlig pandoras i går? I går var jo tirsdag :klo:

Gjest Armule
Skrevet

HVorfor var det egentlig pandoras i går? I går var jo tirsdag :klo:

Sikkert fordi juryen alltid kommer inn dagen før finalen, og at det da hadde blitt for mye å ha pandoras og storfest samtidig :P I tillegg har du jo twisten, som gjør at Camilla og Tommy kan spille seg inn, og det hadde blitt rart å gjøre det slik at de kom inn på finaledagen.

Skrevet

Ettersom det ikke er noen i juryen som reagerer.. Er det noen av dere tv'seere som reagerer på at Camilla har fått lov til å komme:

INN og UT og INN og UT og nå INN IGJEN!!!!?

Hvor mange sjangser skal hu ha? Greit nok at Kristian Rene ikke ble valgt inn, pga mitt poeng, Men av de som satt i juryen så var det ingen andre enn Maria som var de av jentene som fortjente å få et nytt forsøk.

Eneste jeg trøster meg med er at forhåpentligvis så er Christina på hue og ræva ut av hotellet!

jeg reagerer ikke så mye på det. Rett og slett fordi Camilla har gått ut på veldig urettferdige måter. Den første gangen på en ganske syk twist og til tross for at partneren hennes Tommy valgte henne. Andre gangen fordi hun ble dolket i ryggen av Christina - da er det vel ikke rart at hun får sjansen for litt payback time? Camilla har ikke hatt sjanse til å gjøre noe annerledes de gangene hun har gått ut.

Enig i at Christina må på hue og ræva ut!

Lest litt i tråden og hvorfor er noen av dere så sykt sikre på at Andreas og Camilla vinner? Jeg tror faktisk ikke det. Uansett om vi tar utgangspunkt i om Andreas velger Camilla eller Christina?

La oss si at Andreas står med Camilla og Vida med Miguel.

Andreas og Camilla: Christina, Tommy

Vida og Miguel: Maria, Mali, Mats, Kristian

Disse ser jeg på som er "sikre" på hvor de stiller seg.

Athena kan gå hvor som helst, men jeg tror det blir Vida og Miguel.

Så er det Stian og Christian? Vida har sagt hun skal slippe kula og dele pengene med Stian. Da vil det være rart om han steller seg bak Andreas og Camilla, men sjangsen er der.

Christian har jeg ikke peiling på da han var veldig anonym og man ikke så han så mye.

Jeg ser poenget ditt, men er ikke helt enig i dette. Det er ikke så sikkert som vi tror, at Maria kommer til å heie på Miguel, heller ikke Athena eller Mali, eller nye Kristian. Disse 4 stemmene kan like godt gå til Andreas og Camilla.

Maria fordi hun lot Andreas beholde plassen sin og heller sendte ut Mats - men også fordi Maria og Camilla var gode venner, såvidt jeg har skjønt. Jeg tror de fleste der inne liker Camilla, så flaks for at Andreas at han kan stå med henne. Sammen med Christina blir sjansene hans langt mindre. Altså det er fullt mulig at Maria stemmer på Miguel, men det kan like godt slå andre veien. Det samme gjelder de andre jeg nevnte i juryen: de kan like godt tenke at Camilla og Andreas er verdige vinnere og har vært der lenger enn Miguel og Vida. Han nye Kristian har dessuten sagt at han likte Camilla best av jentene.

AnonymBruker
Skrevet

Greit nok hun røyk ut på litt urettferdig måte, men sånn er spillet. Jeg synes uansett andre burde fått en sjanse. Maria f.eks. Nå har hun fått 2 sjanser. Jeg synes det er urettferdig uansett om juryen reagerte på det eller ikke. Det er min menig. Å få 2 sjanser synes jeg er litt drøyt.

AnonymBruker
Skrevet

Heia Tommy!!

Skrevet

Jeg synes heller ikke Camilla burde fått enda en sjanse, men jeg vil heller at Andreas vinner med henne enn med Christina da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...