Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker nå Miguel ble sendt ut etter 2 dager, også var det noen her som sa han hadde skaffet seg blogg. Paradise-Miguel :fnise: Vi skulle bare visst den gang da! ;)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut med han tapergutten, og inn med Tommy og Cæmmis!

OPTIMAL PARADISE EPISODE!

Gjest Blubberella
Skrevet

Nå er det jo ingen tvil om at radarparet Andreas og Camilla vinner. At Camilla slipper kula er jo bare gørrkjedelig, for alle, inkludert TV3, vet jo at hun likevel deler pengene med Andreas når de kommer ut. Hvis Tommy skulle vinne med Vida liker jeg IKKE at han skal slippe kula. Jeg unner Vida pengene mer enn ham. Huff nei, håper Vida beholder Miguel. Tommy virket bare frekk og bitter under pandoras. Og hvorfor i alle dager stilte Stian et så elendig teit spørsmål til Vida? Du kaller ikke ei jente for hore, det er lavmåls og ikke noe man forventer av en 29-åring. Sånt tuller man ikke med!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo ingen tvil om at radarparet Andreas og Camilla vinner. At Camilla slipper kula er jo bare gørrkjedelig, for alle, inkludert TV3, vet jo at hun likevel deler pengene med Andreas når de kommer ut. Hvis Tommy skulle vinne med Vida liker jeg IKKE at han skal slippe kula. Jeg unner Vida pengene mer enn ham. Huff nei, håper Vida beholder Miguel. Tommy virket bare frekk og bitter under pandoras. Og hvorfor i alle dager stilte Stian et så elendig teit spørsmål til Vida? Du kaller ikke ei jente for hore, det er lavmåls og ikke noe man forventer av en 29-åring. Sånt tuller man ikke med!

take a chill pill! vida og miguel kan fortsatt vinne over de

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

take a chill pill! vida og miguel kan fortsatt vinne over de

Det var da voldsomt! :fnise:

Joda jeg håper det, men det spørs. Såvidt jeg kan se er det sikkert bare 3-4 som kommer til å stemme på dem. Ellers tror jeg alle er trofast mot radarparet. Athena er så bitter at hun sikkert stemmer på Andreas og Camilla på ren trass.

Men vi får se. Jeg krysser fingrene og venter i spenning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ville ikke Stian inn igjen?? Jeg skjønner det ikke!

Og blir irritert fordi alle går rundt og sier pækkern hele tiden! Er det en gang et ordentlig ord? Og hva er det andre de sier - shitte ut? kitte ut? Forstår det ikke :/

Også litt morsomt at de går rundt og sier at de går i kakeboksen. Man går vel ikke i så mange andre bokser enn tenkeboksen...

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de bruker "kakeboksen" om det å falle for fristelser... :) (Noe jeg tror)

Gjest Armule
Skrevet

Hvorfor ville ikke Stian inn igjen?? Jeg skjønner det ikke!

Og blir irritert fordi alle går rundt og sier pækkern hele tiden! Er det en gang et ordentlig ord? Og hva er det andre de sier - shitte ut? kitte ut? Forstår det ikke :/

Også litt morsomt at de går rundt og sier at de går i kakeboksen. Man går vel ikke i så mange andre bokser enn tenkeboksen...

De spiller vel mest på at man blir helt kake i hodet ved å gå i tenkeboksen. Dermed blir det kakeboksen.

AnonymBruker
Skrevet

Det med kakeboksen kommer vel av "å bli tatt på fersken med hånda i kakeboksen". Dvs at man blit tatt på fersken i å gjøre noen man egentlig ikke har lov til, og man vet er feil.

Eks. mor sier til sønnen at han ikke får lov til å spise småkaker før middag, han faller likevel for fristelsen, og blir tatt på fersken av mor med hånda i kakeboksen. Da vet han at han har gjort noe galt, og blir tatt på fersken i å gjøre det.

Skrevet

Andreas og Camilla har jo allerede blitt enige om å dele pengene, så for en utrolig teit kontrakt :roll:

Jeg er overbevist om at Andreas vinner, uansett hvem har står med. Nå har det faktisk gått dit at jeg heier på Vida og Miguel.

Stian dreit seg ut i dag. Tråkket over streken.

• Liker 2
Skrevet

Hvem andre ble sykt irritert over at Maria ikke fikk inn igjen, men at Camilla fikk sin tredje sjanse? Skulle ikke vært lov at Camilla fikk komme inn igjen fremfor Maria, når hun allerede har fått komt inn igjen en gang tidligere... :kjefte: Hele dama der irriterer meg. Hun tror hun fortjener det mer enn Andreas men det er jo hun som har gått ut flere ganger.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var ikke alle de gamle deltakerne der?? Spesielt Kristin og Dennis!?

Gjest Elihol
Skrevet

Har de i det hele tatt møtt Vida-Lill f.eks?

Det er vel for å gjøre det en smule mer spennende. Hadde alle de gamle vært i juryen, hadde de jo bare stemt på de gamle også.

AnonymBruker
Skrevet

OT: noen som vet om tv3 kommer til å sende PH DK i sommer? Krysser alle fingre og tær!

AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje at juryen består av de deltagerne som har møtt alle som er i finalen? Litt dumt om de som var med helt i starten skulle være med å stemme, når de ikke har møtt de som er med nå..

Gjest Elihol
Skrevet

OT: noen som vet om tv3 kommer til å sende PH DK i sommer? Krysser alle fingre og tær!

Tviler på det, det har de vel ikke gjort på et par år (dessverre!). Danskene er mye bedre på selve spillet.

Enda litt mer OT; Noen som vet hvor man kan se PH DK sesong 1, 2 eller 3? Vil se noen slippe kula, og reaksjonene på det. :popcorn:

Skrevet

Er vel fordi det er de 10 siste som har røket som er i juryen. Hadde dessuten vært kjedelig om de gamle deltakerne som ikke har møtt de nye skulle stemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig dritt av Stian å stille Vida det spørsmålet om hvordan det var å ha horet seg til finalen i PH. Såg han var flau selv og. De visste jo ikke at spørsmålene ikke kom til å være anonyme. Der kom hans sanne jeg fram tror jeg.. I tillegg er han nok sjalu.

Håper Vida og Miguel vinner, om da Vida ikke velger å ta Tommy.

• Liker 3
Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Jeg vedder på at Andreas og Camilla vinner :roll:

Driter i om en av de slipper kula. De kommer jo bare til å dele pengene når de kommer hjem uansett. Kjedelig.

Endret av Linda sofie
Skrevet

veldig irriterende at Christina også sier "pækkern". Ordet har hun vel lært av Andreas under oppholdet sitt. Men det er jo sånn hun oppfører seg - hele tiden tar hun etter "de kule" og dilter etter dem.

TV3 kommer ikke til å sende dansk PH i år, dessverre (jeg sendte dem en mail og spurte.)

Kjipt at ikke Stian ville spille seg inn igjen! Han kunne lett ha vunnet hele greia, og er en verdig vinner vil jeg si. Jge tror kanskje det har med at han dummet seg ut litt ved å stille Vida "hore-spørsmålet", han oppfattte selv at det var dumt, og var derfor litt redd for å face Vida igjen. Kanskje..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...