Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest _La Femme
Skrevet

Gutta valgte at Maria skulle sendes ut. Miguel fikk dermed en fordel. Maria fikk et siste oppdrag å velge hvem av gutta som skal ut, og fordelen til Miguel var å ikke kunne velges her. Mads prøvde å mase seg til sex med Vida, men fikk avslag. Christina prøver å spille med Miguel som brikke, og Miguel går fem på. Miguel får gresshopper på rommet og får helt noia og hopper rundt i senga.

Takk for oppdateringen! :) Men ble Maria sendt ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for oppdateringen! :) Men ble Maria sendt ut?

Ja.

AnonymBruker
Skrevet

Maria sender sikker Mads ut. Miguel og Vida blir partnere sikkert. Jeg vedder MYE på at Camilla kommer inn igjen. Hun tar Christinas plass og de to vinner hele driten. Jeg bare føler på meg at Camilla og Andreas vinner. Eller i hvert fall Andreas.

Alle de jeg har heiet på har gått ut nå

Alina

Iselin

Stian

KR

Blæh!! :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Miguel kommer til å være dritkjekk når han er 30-40 år. Nå ser han ut som en liten gutt, men når han blir moden så kommer han til å være kjempekjekk. Han er en en sånn type som bare blir finere og finere med alderen. Det er jeg sikker på :)

... men han kommer fortsatt til å bli lite sur og suttrete når han ikke får viljen sin + + +. Tror også at han har et velutviklet utroskaps-gen.

• Liker 2
Skrevet

... men han kommer fortsatt til å bli lite sur og suttrete når han ikke får viljen sin + + +. Tror også at han har et velutviklet utroskaps-gen.

Utrolig hvor mye vi kan lære om en person ved å se en time godt tilklippet materiale fra en hel dag :fnise:

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Å påstå at Andreas har velutviklet utroskaps-gen blir for drøyt. Det vet du ingen ting om. Tviler på du kjenner han.

Anyways så håper jeg Vida vinner. Jeg håper Stian eller Kristina Rene kommer inn igjen og blir partner med Vida. jeg håper bare ikke Christina vinner,.

Skrevet

Å påstå at Andreas har velutviklet utroskaps-gen blir for drøyt. Det vet du ingen ting om. Tviler på du kjenner han.

Anyways så håper jeg Vida vinner. Jeg håper Stian eller Kristina Rene kommer inn igjen og blir partner med Vida. jeg håper bare ikke Christina vinner,.

Det var Miguel det ble påstått at hadde et velutviklet utroskaps-gen. Og jeg regner med det er basert på oppførselen hans ovenfor jentene inne på PH å gjøre.

Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Det var Miguel det ble påstått at hadde et velutviklet utroskaps-gen. Og jeg regner med det er basert på oppførselen hans ovenfor jentene inne på PH å gjøre.

Åja. trodde det var snakk om Andreas jeg. Surra litt.

Endret av Sunshine23
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan ikke dere jenter ha litt sex engang?? Om en bare stikker halve inn, er vel ikke det så farlig?

• Liker 2
Skrevet

Han har jo hatt "fredning" i form av Camilla som partner da.

• Liker 1
Skrevet

Tv3 gjør det så obvious at Mats ryker!

Skrevet

er det finale på torsdag?

Skrevet

er det finale på torsdag?

Jepp :popcorn:

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Er det bare jeg som hadde vært irritert om noen skrev på et speil med leppestiften min? Den blir sånn ekkelt flat av sånt!

• Liker 3
Gjest Slowpoke
Skrevet

Der var den Andreas og Christina jeg husker, de var ikke blitt borte nei... De er ikke flinke å snakke for seg, virker bare sure å grinete.

• Liker 1
Skrevet

Herregud for en reaksjon på Andreas.

Camilla stiller gode og kritiske spm. Det liker jeg!

• Liker 2
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Denne Pandoras er faktisk spennende :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Vida har prostituert seg fram.

• Liker 1
Skrevet

Haha... Christina har blitt stilt til veggs. Det takler hun ikke!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Christina driter jo seg ut på pandoras! Missliker hun så sterkt, håper ikke hun vinner. :sinna:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...