kaffemor Skrevet 28. mai 2012 #6701 Skrevet 28. mai 2012 Det er nok Maria som kommer inn igjen for å fortelle hvilken gutt hun valgte å sende hjem. 1
Gjest Bartenina Skrevet 28. mai 2012 #6702 Skrevet 28. mai 2012 Hvor LIKER folk Miguel? Alt han sier får det til å vri seg inni meg, han er en feig BAJS! Skjønner ikke at Maria gidder...
Mynona Skrevet 28. mai 2012 #6703 Skrevet 28. mai 2012 Jo, de sa det, men det betyr da ikke at alle kommer inn igjen. 2 får sjansen til å spille seg inn igjen, sa de. Så det betyr at 2 kommer inn igjen, men ikke alle. Men jeg tror alle de siste 10(?) kommer inn igjen samtidig, også må de spille/konkurrere en dag om hvem som får bli igjen der, før de andre drar igjen.
Gjest Alyssa. Skrevet 28. mai 2012 #6704 Skrevet 28. mai 2012 2 får sjansen til å spille seg inn igjen, sa de. Så det betyr at 2 kommer inn igjen, men ikke alle. Nei, det er feil. Men to tidligere deltakere kan komme inn igjen, ja. Riktig.
Gjest Bobler Skrevet 28. mai 2012 #6705 Skrevet 28. mai 2012 Åååå, jeg er så møkk lei Christina. Klarer ikke få sagt det nok Hun kommer med så ufattelig mange teite utsagn og minner meg om en venninne som halveis prøvde å være morsom hele tiden. " Så kom det jævla drittbrevet og lagde 2.verdenskrig i hodet mitt". 3
Papirbit Skrevet 28. mai 2012 #6707 Skrevet 28. mai 2012 Har sååå lyst til å gå til spoiler tråden nå,men vet at jeg kommer til å angre... 1
Gjest Blubberella Skrevet 28. mai 2012 #6708 Skrevet 28. mai 2012 Jeg bare elsker Vida! Innbildske Mads er bare såååå sikker på at nå blir det pulings, men hele planen hans faller i grus når hun bare nei, nei og nei på alle fremstøt! Håper Stian får komme inn igjen og nappe Vida fra Mads! Gleder meg til morgendagens episode! 4
Gjest _La Femme Skrevet 28. mai 2012 #6709 Skrevet 28. mai 2012 Kan noen fortelle meg kort hva som skjedde på dagens episode? Fikk ikke sett den.
Gjest Blubberella Skrevet 28. mai 2012 #6710 Skrevet 28. mai 2012 Kan noen fortelle meg kort hva som skjedde på dagens episode? Fikk ikke sett den. Gutta valgte at Maria skulle sendes ut. Miguel fikk dermed en fordel. Maria fikk et siste oppdrag å velge hvem av gutta som skal ut, og fordelen til Miguel var å ikke kunne velges her. Mads prøvde å mase seg til sex med Vida, men fikk avslag. Christina prøver å spille med Miguel som brikke, og Miguel går fem på. Miguel får gresshopper på rommet og får helt noia og hopper rundt i senga. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #6711 Skrevet 29. mai 2012 Åååå, jeg er så møkk lei Christina. Klarer ikke få sagt det nok Hun kommer med så ufattelig mange teite utsagn og minner meg om en venninne som halveis prøvde å være morsom hele tiden. " Så kom det jævla drittbrevet og lagde 2.verdenskrig i hodet mitt". Enig! De uttrykkene hennes er bare helt forjævlig teite! Og hun var råteit da hun liksom var redd for den stakkars fuglen og lagde masse oppstyr pga det. Jeg hater jenter som skriker og bærer seg og skal ha masse oppmerksomhet pga sånt, dumme slemme dustejente! 1
smalls Skrevet 29. mai 2012 #6712 Skrevet 29. mai 2012 Jeg skjønner meg ikke på Mads. Jeg vil ikke vinne liksom. Veldig smart å si.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #6713 Skrevet 29. mai 2012 Jeg skjønner meg ikke på Mads. Jeg vil ikke vinne liksom. Veldig smart å si. Mads er freaky.
Gjest Bobler Skrevet 29. mai 2012 #6714 Skrevet 29. mai 2012 Mads er ikke en type jeg hadde ønsket skulle vært forelsket i meg. Ser for meg stalking til den største gullmedalje! 1
Gjest Armule Skrevet 29. mai 2012 #6715 Skrevet 29. mai 2012 Gutta valgte at Maria skulle sendes ut. Miguel fikk dermed en fordel. Maria fikk et siste oppdrag å velge hvem av gutta som skal ut, og fordelen til Miguel var å ikke kunne velges her. Mads prøvde å mase seg til sex med Vida, men fikk avslag. Christina prøver å spille med Miguel som brikke, og Miguel går fem på. Miguel får gresshopper på rommet og får helt noia og hopper rundt i senga. Husk at vi ikke får se alt som skjer eller sies der inne. For alt vi veit har han også sagt at han tror det er et spill for galleriet, men det er bedre for oss å tro at han er godtroende.
Gjest Rosaleen Skrevet 29. mai 2012 #6716 Skrevet 29. mai 2012 Blir småprovosert over Mads. Han syns selv at han har vunnet "spillet i spillet". Vida liker han jo ikke slik han ønsker, hun vil jo ha Stian. Blir nesten pinlig berørt på hans vegne, skjønner han ikke sin egen begrensning? Hun liker jo Stian mye bedre enn ham. Hun liker jo ikke Mads noe bedre bare fordi Stian har dratt. Han virker så vanvittig innpåsliten og selvgod. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #6717 Skrevet 29. mai 2012 Jeg trur egentlig Mads bare tuller - han virker på meg som en type som tuller og surrer med alt mulig, også vet man aldri hva som er sant eller ikke. En person det er veldig vanskelig å vite hvor man har. Har fått litt mer sansen for Christina - likte henne overhodet ikke før -men egentlig tror jeg hun er en hyggelig og grei jente som har påtatt seg en rolle der inne.
Gjest NerdMedSverd Skrevet 29. mai 2012 #6718 Skrevet 29. mai 2012 Håper han som omtalte seg som "en kul kis" kommer inn i dag, vinner og deiser kula i bakken.
Gjest Blubberella Skrevet 29. mai 2012 #6719 Skrevet 29. mai 2012 Husk at vi ikke får se alt som skjer eller sies der inne. For alt vi veit har han også sagt at han tror det er et spill for galleriet, men det er bedre for oss å tro at han er godtroende. Joda, men jeg satte det bare på spissen. Jeg kunne selvsagt ha skrevet "Miguel gikk tilsynelatende fem på".
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #6720 Skrevet 29. mai 2012 Miguel kommer til å være dritkjekk når han er 30-40 år. Nå ser han ut som en liten gutt, men når han blir moden så kommer han til å være kjempekjekk. Han er en en sånn type som bare blir finere og finere med alderen. Det er jeg sikker på 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå