Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Hun skal velge en gutt som må sjekke ut i morgen.

Hun får sende ut Mats eller Andreas i morgendagens episode.

tusen takk for så raske svar :)

da håper jeg virkelig hun sender ut andreas! eller mats? hmmm..vanskelig valg...begge to fortjener å bli kasta på hue og ræva ut derfra så fort som overhodet mulig!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper hun sender hjem Andreas, men jeg tror hun sender hjem Mads...

AnonymBruker
Skrevet

Æsj Mads!! Få han uuut!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får litt second hand embarrassment hver gang de sier "pækkern".

• Liker 6
Skrevet

Haha miguel :skratte: Stakkars

• Liker 3
Skrevet

Bruker Vida snus? Så ut som hun la innpå en pris da hun snakket med Mads i senga.

AnonymBruker
Skrevet

Ehe, hørte jeg rett?

-Kan vi ha sex?

--Nei

-Bare litt?

--Nei

Skrevet

"skal vi ha sex?"

"nei"

"litt?"

"nei"

"bare kose?"

"nei"

:skratte:

Mads bare hadde på magefølelsen at han kom til å ha sex med Vida...

• Liker 5
Skrevet

Åh! Jeg kan virkelig ikke fordra ordet packern!!!!! Gud bedre altså..

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

..........er det ikke mats som påstår gang på gang at han bestandig får det som han vil da?? :skratte:

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell??

han var jo rimlig høy på pæra da han kom inn der, spesielt da, men han har jo vært det igjennom hele hans opphold der!

Endret av NozMonster
AnonymBruker
Skrevet

Digger at Vida ikke vil ha sex med den barnerumpa.

Han irriterer meg noe så sykt!!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil ikke Vida ha sex med Mads?, han er jo verdt flere hundre millioner...

AnonymBruker
Skrevet

Om camilla kommer inn igjen, så syns jeg ikke hun fortjener å vinne :sjenert: Hun har jo fått muligheten 2 ganger nå, og kanskje nå for 3 gang!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vida Lill er veldig pen egentlig, men det er utrolig stygt med såå blondt hår! Og veldig unaturlig. Og det gjør det ikke bedre at hun snuser...

TV3 spoiler utrolig mye med den "dette skjer i morgen". Ikke vanskelig å gjette hvilken jente som kommer inn....

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor vil ikke Vida ha sex med Mads?, han er jo verdt flere hundre millioner...

Jeg tror ikke Mads er verdt 5 øre... Foreldrene hans er kanskje rike, men jeg tror ikke han er det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er han? jeg tenkte han bare skryter på seg dette?

Skrevet

Hundre millioner eller ei, jeg hadde aldri hatt sex med Mads.

• Liker 8
Skrevet

Vida Lill er veldig pen egentlig, men det er utrolig stygt med såå blondt hår! Og veldig unaturlig. Og det gjør det ikke bedre at hun snuser...

TV3 spoiler utrolig mye med den "dette skjer i morgen". Ikke vanskelig å gjette hvilken jente som kommer inn....

Kommer ikke alle inn igjen da?? De sa jo forrige uke at de som har gått ut i det siste får sjansen til å spille seg inn igjen.. Gjorde de ikke??

AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke alle inn igjen da?? De sa jo forrige uke at de som har gått ut i det siste får sjansen til å spille seg inn igjen.. Gjorde de ikke??

Jo, de sa det, men det betyr da ikke at alle kommer inn igjen. 2 får sjansen til å spille seg inn igjen, sa de. Så det betyr at 2 kommer inn igjen, men ikke alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...