Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det runke klippet var bare flaut å se på. Imorgen ligger vel Mads å runker Stian i sengen tenker jeg.

Jeg synes Maria og Athena er de peneste på hotellet nå. Selv om Athena virker litt bimbo.

LOL....

Har ikke sett alt selv, har Mads og Stian runket hverandre??

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg synes det er trist det snart er over jeg :trist:

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor går Christina som en sumobryter/ unge med bleie?

• Liker 5
Skrevet

Er det bare meg eller har Andreas og Miguel veldig lik tattovering ? Tenker på den de begge har øverst på høyre skuldre.

Skrevet

Hva er det med at de ALLTID gir fordelen til Miguel og klager etterpå? :skratte:

• Liker 5
Gjest Armule
Skrevet

Fy faen, TV3 er flink til å spoile.

Hvordan da?

Vi vet jo f.eks. at Maria må ut.

Gjest Armule
Skrevet

Håper Miguel får en jævla god fordel, som får Andreas og Mats til å angre på at de ga ham den.

Skrevet

Hva er det med at de ALLTID gir fordelen til Miguel og klager etterpå? :skratte:

Var det ikke Andreas som forbannet seg på at han aldri skulle gi Miguel en fordel igjen? :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Var det ikke Andreas som forbannet seg på at han aldri skulle gi Miguel en fordel igjen? :popcorn:

Jo, det var det jeg reagerte på :popcorn: De sier alltid at nå skal ikke Miguel få rote til mer og så går de hen og gir han sjansen igjen :fnise:

Skrevet

Synd med Maria. Hun får premien for sesongens fineste kløft. :popcorn:

• Liker 5
Skrevet

Tippa det var den oppgaven Maria kom til å få. :popcorn:

Gjest NozMonster
Skrevet

naaai, jeg hørte ikke hva det stod i brevet til maria... kan noen si meg det? :)

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men likte når Miguel hevet stemmen sin når Triana begynte å spørre disse spørsmålene. hehe :tongue:

Og er jeg den eneste som har begynt å like Miguel bedre?

Skrevet

naaai, jeg hørte ikke hva det stod i brevet til maria... kan noen si meg det? :)

Hun skal velge en gutt som må sjekke ut i morgen.

Skrevet

Hun velger hvilken gutt som må sjekke ut i morgen. Håper hun velger andreas

Skrevet

Neei, hvor kjedelig var den fordelen? Det er jo ingen av de tre jentene som ville valgt å sende ut sin partner uansett, så hva var poenget med den fordelen? :roll:

Gjest Armule
Skrevet

Hun får sende ut Mats eller Andreas i morgendagens episode.

Skrevet

Nå må det jo bli Andreas som blir sendt hjem av Maria og så skiftes parene om så det blir vida+Miguel og Christina+sossen som står i finalen :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Kommet et innsekt eller en mus inn på soverommet til Andreas eller? :skratte:

Ser sånn ut på reklamen. :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...