Gjest Linda sofie Skrevet 25. mai 2012 #6641 Skrevet 25. mai 2012 Alle sier jo de kommer til å slippe kula, men jeg tror ikke noen kommer til å gjøre det. Jeg tror heller ikke Andreas kommer til å gjøre det selv om han sier det. Hadde vært kult hvis han og Christina vant og han slapp kula. 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #6642 Skrevet 25. mai 2012 Jeg tror fortsatt Andreas vinner, men jeg tror faktisk ikke han slipper kula.. Hva menes det med denne kula??
Gjest Armule Skrevet 25. mai 2012 #6643 Skrevet 25. mai 2012 (endret) Hva menes det med denne kula?? Paret som går til finalen må stå med ei kule hver. Pengene øker sakte men sikkert, og man bestemmer selv om man ønsker å slippe kula eller holde den. Hvis man slipper kula, beholder man alle pengene som er kommet i potten selv, og partneren får ingenting. Endret 25. mai 2012 av Cervix
Gjest NozMonster Skrevet 25. mai 2012 #6644 Skrevet 25. mai 2012 Paret som går til finalen må stå med ei kule hver. Pengene øker sakte men sikkert, og man bestemmer selv om man ønsker å slippe kula eller holde den. Hvis man slipper kula, beholder man alle pengene som er kommet i potten selv, og partneren får ingenting. ..og slippe ingen kula, så deler vinnerparet pengesummen likt
Spiralis Skrevet 25. mai 2012 #6645 Skrevet 25. mai 2012 Puh! Fikk plutselig litt panikk for at jeg hadde gått glipp av halvparten av dagens eppisode... men det er heldigvis bare fredag. 1
Gjest Raindrops Skrevet 25. mai 2012 #6646 Skrevet 25. mai 2012 Ingen i Norge tør å slippe kula, det er altfor drittsekk å gjøre det. Når det er sagt så håper jeg noen gjør det 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #6647 Skrevet 26. mai 2012 iselin er ikke i juryen og kan derfor ikke velges inn igjen.. så hvor pålitelig din såkalte kilde er heller mindre..
Lillemeg25 Skrevet 26. mai 2012 #6649 Skrevet 26. mai 2012 Hvis ikke Stian kommer til finalen, så tror jeg Andreas vinner med Christina. Hvis ikke Christina ryker i en twist eller noe lignende. Miguel og Maria har ikke sjans til å vinne. 1
Gjest NozMonster Skrevet 26. mai 2012 #6650 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Hvis ikke Stian kommer til finalen, så tror jeg Andreas vinner med Christina. Hvis ikke Christina ryker i en twist eller noe lignende. Miguel og Maria har ikke sjans til å vinne. jeg har en følelse av at Maria har en skremmende mye større sjanse for å vinne enn det man tenker på at hun har men vi får vente å se- det er ganske så akkuratt nøyaktig 5 dager til vi vet svaret nå! Endret 26. mai 2012 av NozMonster
Xaphan Skrevet 26. mai 2012 #6651 Skrevet 26. mai 2012 jeg har en følelse av at Maria har en skremmende mye større sjanse for å vinne enn det man tenker på at hun har men vi får vente å se- det er ganske så akkuratt nøyaktig 5 dager til vi vet svaret nå! Nja, ikke med Miguel som partner hvertfall.
Sol79 Skrevet 26. mai 2012 #6652 Skrevet 26. mai 2012 Maria kunne antagelig vunnet med Stian som partner, men med Miguel som partner har antagelig ingen sjanse. Hvem er det egentlig som vil stille seg bak han?
Simpleminded Skrevet 26. mai 2012 #6653 Skrevet 26. mai 2012 Hvis Camilla får komme inn igjen, og det blir Stian og Camilla mot Andres og Maria i finalen - hvem vinner?
Gjest NozMonster Skrevet 26. mai 2012 #6654 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Hvis Camilla får komme inn igjen, og det blir Stian og Camilla mot Andres og Maria i finalen - hvem vinner? om det er tilfelle så tror jeg virkelig det blir camilla og stian som stikker av med seriern ganske lett! men jeg tror ikke det er tilfelle.. Endret 26. mai 2012 av NozMonster
Simpleminded Skrevet 26. mai 2012 #6655 Skrevet 26. mai 2012 om det er tilfelle så tror jeg virkelig det blir camilla og stian som stikker av med seriern ganske lett! men jeg tror ikke det er tilfelle.. Glemte helt at Stian også har røket.. Hva hvis Camilla kommer inn igjen og det blir henne og Miguel mot Maria og Andreas?...
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #6656 Skrevet 26. mai 2012 Glemte helt at Stian også har røket.. Hva hvis Camilla kommer inn igjen og det blir henne og Miguel mot Maria og Andreas?... Da ville jeg holdt en knapp på Mari og Andreas. Maria er en sterk spiller, egentlig.
smalls Skrevet 27. mai 2012 #6657 Skrevet 27. mai 2012 jeg har en følelse av at Maria har en skremmende mye større sjanse for å vinne enn det man tenker på at hun har men vi får vente å se- det er ganske så akkuratt nøyaktig 5 dager til vi vet svaret nå! Maria har ikke akkurat så store sjanser til å vinne med Miguel som partner
Sarafina Skrevet 27. mai 2012 #6659 Skrevet 27. mai 2012 Da ville jeg holdt en knapp på Mari og Andreas. Maria er en sterk spiller, egentlig. Enig. Maria virker som en ålreit jente. Synes hun har fått ufortjent mye pepper der inne, og skjønner ikke hvorfor hun har blitt litt "upopulær" på PH..? Bare ikke Christina vinner, er egentlig jeg fornøyd.
Papirbit Skrevet 27. mai 2012 #6660 Skrevet 27. mai 2012 Alle nye som viser tegn på at de er "ute etter å spille" er upopulære, og som trosser gruppen. Gruppen er jo den som bestemmer hvem som er populær,og de er ikke særlig glad i nye som kommer og truer deres posisjon. De nye som ikke viser tegn på at de vil spille, er de som bare blir overkjørt og sendt hjem, syns jeg. Grunnen til at det er bråk med Maria, er at Andreas har gjort henne til sin personlige "punching bag" for å få ut sinne og irritasjon han har på hotellet. Han sier jo selv at han liker bare å krangle med henne, og at det er lett for ho skal alltid forsvare seg..dumming!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå