Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 25. mai 2012 #6621 Skrevet 25. mai 2012 Mads har en del ting å lære av kjærligheten før han kan bli voksen... 1
Lunivere Skrevet 25. mai 2012 #6622 Skrevet 25. mai 2012 Mads er jo helt psyko. Dumme, dumme, dumme pappagutt!! Nå røk den eneste personen jeg ville se vinne... 1
Sol79 Skrevet 25. mai 2012 #6623 Skrevet 25. mai 2012 Stian Buu. Jeg skjønner valget til Mads, men synes helt ærlig hele fyren er litt svett, i mangel på et mer beskrivende ord. Helt enig, og han er ikke bare litt svett. Kjedelig for Vida at han ødela sjansene hennes for å vinne. 1
Sarafina Skrevet 25. mai 2012 #6624 Skrevet 25. mai 2012 Kvalmt at Mads sa: "nå skal jeg og Vida bare kose oss og ha det supert i kveld". Tror neppe Vida koste seg så veldig den dagen Stian røk ut, både pga. at han er en flott person og fordi hun hadde store vinnersjanser med han. Søtt at Vida sa at hun kanskje hadde forelskelses-følelser for Stian 1
JollyJolly Skrevet 25. mai 2012 #6625 Skrevet 25. mai 2012 Jeg er ikke enig. Han har hatt det lett der inne, og ble fort favorisert fordi han skiller seg ut fra det som er en standard PH-deltaker. Han er morsom ja, men ikke så spesiell som alle skal ha det til. Enig i at han ikke er SÅ spesiell. Men jeg synes likevel han er den mest "verdige" vinneren. Den sure sutrekoppen Andreas bør ikke vinne. Da håper jeg heller på at Tommy eller Kristian R kommer inn igjen. Det kule med Stian var at han hadde det så gøy på PH. Han har virkelig talent for å ha det morsomt, han har ikke vært slem mot noen eller stengt noen ute, han har vært positiv og hyggelig hele veien. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #6626 Skrevet 25. mai 2012 Det er merkelig at Vida ikke sier til Mads at hun ikke vil stå med han og spør om han heller kan sende Andreas hjem f.eks. Når han sier på pandoras han skal sende Stian hjem osv så sier hun jo ingen ting. Hun har ikke akkurat gjort så mye for å beholde Stian Kanskje hun ikke så store problemer med å stå med han, 1
Sarafina Skrevet 25. mai 2012 #6632 Skrevet 25. mai 2012 (endret) OMG! Andreas selger en singlet (som sikkert koster 40 kroner på H&M) på bloggen sin, med påskrift om Dennis, I love Poppe. 14-åringer byr 4-5000 kroner og vil betale med konfirmasjonspengene sine. Utnytter deltakerne ungdommer med sin nyvunne kjendisstatus? http://andreasakselsen.blogg.no/1337784896_ut_ikveld.html#comment Nå mistet jeg all respekt (det lille jeg hadde) for Andreas. Og for Camilla, som er sammen med en sånn tufs. Endret 26. mai 2012 av Sarafina 3
Papirbit Skrevet 25. mai 2012 #6633 Skrevet 25. mai 2012 Kan hende at Andreas ikke vil selge det til 14 åringen da..? bare fordi han byr,betyr det ikke at Andreas selger.. Eller har han allerede solgt?? :O
Gjest Linda sofie Skrevet 25. mai 2012 #6634 Skrevet 25. mai 2012 Vilt at de byr flere tusen kr på den t-skjorta. Tror den personen som kjøper t-skjorta til 6000 f.eks kommer til å angre om et år 3
sophiaM Skrevet 25. mai 2012 #6635 Skrevet 25. mai 2012 OMG! Andreas selger en singlet (som sikkert koster 40 kroner på H&M) på bloggen sin, med påskrift om Dennis, I love Poppe. 14-åringer byr 4-5000 kroner og vil betale med konfirmasjonspengene sine. Utnytter deltakerne ungdommer med sin nyvunne kjendisstatus? Tidligere deltakere Karoline Berget og Stine Marie Svendsen har også solgt klær til vanvittige priser på bloggene sine. http://andreasakselsen.blogg.no/1337784896_ut_ikveld.html#comment Nå mistet jeg all respekt (det lille jeg hadde) for Andreas. Og for Camilla, som er sammen med en sånn tufs. Synes forresten VG eller Se og Hør burde skrive om dette. Rå utnyttelse! Men herregud, det er vel ingen som tvinger de dumme fjortissene til å by med konfirmasjonspengene sine! Det er vel bare "morsomt" at han legger ut en litt personlig ting til salgs på bloggen.. Ingen big deal
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #6636 Skrevet 25. mai 2012 OMG! Andreas selger en singlet (som sikkert koster 40 kroner på H&M) på bloggen sin, med påskrift om Dennis, I love Poppe. 14-åringer byr 4-5000 kroner og vil betale med konfirmasjonspengene sine. Utnytter deltakerne ungdommer med sin nyvunne kjendisstatus? Tidligere deltakere Karoline Berget og Stine Marie Svendsen har også solgt klær til vanvittige priser på bloggene sine. http://andreasakselsen.blogg.no/1337784896_ut_ikveld.html#comment Nå mistet jeg all respekt (det lille jeg hadde) for Andreas. Og for Camilla, som er sammen med en sånn tufs. Synes forresten VG eller Se og Hør burde skrive om dette. Rå utnyttelse! Skriv til dem!
Gjest Blubberella Skrevet 25. mai 2012 #6637 Skrevet 25. mai 2012 Ville ikke hatt en ekkel singlet med kjærlighetserklæring til Dennis, innsmurt i Andreas-svette, om de hadde kastet den etter meg. Hvilken horribel ide å auksjonere bort et verdiløst klesplagg bare for å tjene penger på sin nyvunne kjendisstatus. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #6638 Skrevet 25. mai 2012 Hvis det virkelig er noen ungdommer som betaler for den gamle singleten, har de bare seg selv å takke for idiotien. De vil lære en flott lekse av det når de innser at singleten er verdiløs. De hadde sikkert brukt de tusenlappene på noe annet minst like dumt likevel. Det er jo sånn at pengene til den dumme ungdommen ville blitt spart i banken til noe fornuftig hvis det ikke hadde vært for Andreas, liksom. 2
Gjesten Skrevet 25. mai 2012 #6639 Skrevet 25. mai 2012 Jeg tror fortsatt Andreas vinner, men jeg tror faktisk ikke han slipper kula..
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #6640 Skrevet 25. mai 2012 Jeg tror fortsatt Andreas vinner, men jeg tror faktisk ikke han slipper kula.. Jeg tror det er jævlig vanskelig å slippe den kula.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå