Gjest _La Femme Skrevet 24. mai 2012 #6601 Skrevet 24. mai 2012 Håper Stian kommer inn og vinner spillet i spillet og paradise-spillet til siste slutt 7
Gjest Offensive Pie Skrevet 24. mai 2012 #6602 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes det hadde vært for dumt om Camilla kom inn igjen. Hun har røket to ganger, og dersom hun vinner etter det, blir det for dumt. 11
Vulpes Skrevet 24. mai 2012 #6603 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Stian Buu. Jeg skjønner valget til Mads, men synes helt ærlig hele fyren er litt svett, i mangel på et mer beskrivende ord. Skjønner valget til Maria. Taktisk hadde det sannsynligvis vært bedre å stå med Stian, men forstår at det ikke var enkelt å skulle ditche Miguel. Forresten, to tomler opp for Vida som kom med kommentaren om at ingen var død når de ville ha ett minutts stillhet. Endelig noen som sa det! Og jeg digger Stianbamsen. Minner meg om noe en venninne og jeg gjorde, vi hadde en liten bamse med oss overalt som symboliserte en venninne av oss som av diverse grunner sjeldent var med på ting. Bamsen var med på ferie, fest og byturer. Ble alltid veldig populær overalt hvor vi dro, lol. Morsomme minner Endret 24. mai 2012 av Tonje! 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6604 Skrevet 24. mai 2012 Stian er jo alle enige om at er den mest verdige vinneren av alle Jeg er ikke enig. Han har hatt det lett der inne, og ble fort favorisert fordi han skiller seg ut fra det som er en standard PH-deltaker. Han er morsom ja, men ikke så spesiell som alle skal ha det til. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6605 Skrevet 24. mai 2012 Jeg håper Camilla, KR eller stian kommer inn igjen og vinner hele greia!!!!! 1
Xaphan Skrevet 24. mai 2012 #6607 Skrevet 24. mai 2012 Jeg håper Camilla kommer inn igjen og tar plassen til Christina, og at Stian kommer inn og tar plassen til Mads. It's payback time!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6608 Skrevet 24. mai 2012 Hadde vært jævli morsomt om hun blonde trønderjenta som ingen husker hadde klart å spille seg inn igjen og vinne hele greia. Var så kleint å se når absolutt ingen brydde seg om at hun måtte dra. Og så gikk hun feil vei og kofferthåndtaket knakk. Hehe huff. 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6609 Skrevet 24. mai 2012 Jeg er ikke enig. Han har hatt det lett der inne, og ble fort favorisert fordi han skiller seg ut fra det som er en standard PH-deltaker. Han er morsom ja, men ikke så spesiell som alle skal ha det til. Jeg synes det er meget imponerende at Stian er den eneste personen som ikke har noen haters (bortsett fra Tommy/Nina) i en sånn type gruppe, med alle menneske som har vært der inne. Ingen har sagt et eneste vondt ord om han i snakkeboksen, og ja selvom han ikke er en standar PH-deltaker har han kommet godt ut av oppholdet sitt og det er nok derfor folk (både de andre deltagerene og oss som ser på) liker han. Han kunne vært veltrent og kjekk, men personligheten hans har nok hjulpet han masse der inne, etter noen uker tenker man ikke over at han ikke er en standar PH-deltaker.. En verdig vinner! 8
Gjest Blubberella Skrevet 24. mai 2012 #6610 Skrevet 24. mai 2012 Mads er bare så inn i granskauen ekkel at jeg nesten brekker meg når jeg ser ham! Sender ut bestekompisen sin med et stygt glis om kjeften. Greit at de har tøyset mye frem og tilbake, men når du hiver ut kompisen din bør du synes det er litt trist selv om du bare spiller spillet. Dust!!! Nå ser det heldigvis ut som at ting kan ta en ny vending i finaleuka, så da krysser jeg fingrene for at Stian kommer inn igjen og tupper ut Mads. Håper ikke Camilla kommer inn igjen, for da vinner sikkert det forbaska kjæresteparet. Dessuten har hun røket ut to ganger, og da synes jeg løpet burde være kjørt. Forbaska at det er så lenge til mandag... 3
Papirbit Skrevet 24. mai 2012 #6611 Skrevet 24. mai 2012 Hadde vært jævli morsomt om hun blonde trønderjenta som ingen husker hadde klart å spille seg inn igjen og vinne hele greia. Var så kleint å se når absolutt ingen brydde seg om at hun måtte dra. Og så gikk hun feil vei og kofferthåndtaket knakk. Hehe huff. Lurer på hvordan det føles for Mads å vite at han har dolket bestevennen, som har reddet han tidligere, for å stå med ei jente som egentlig ikke vil ha noe med han å gjøre. Lurer også hvordan det er mulig å være så rød.. Kan bare håpe på at Stian kommer tilbake og kaprer Vida Lill! Ingen av guttene som er igjen har jeg heiet på.. 6
Xaphan Skrevet 24. mai 2012 #6612 Skrevet 24. mai 2012 Heier bare på Vida nå jeg. Så håper noen av favorittene mine kommer inn igjen neste uke, og at det rører litt i grøten generelt. Det har vært en artig sesong i år, så håper den ender med et smell 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6613 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes det er meget imponerende at Stian er den eneste personen som ikke har noen haters (bortsett fra Tommy/Nina) i en sånn type gruppe, med alle menneske som har vært der inne. Ingen har sagt et eneste vondt ord om han i snakkeboksen, og ja selvom han ikke er en standar PH-deltaker har han kommet godt ut av oppholdet sitt og det er nok derfor folk (både de andre deltagerene og oss som ser på) liker han. Han kunne vært veltrent og kjekk, men personligheten hans har nok hjulpet han masse der inne, etter noen uker tenker man ikke over at han ikke er en standar PH-deltaker.. En verdig vinner! Fortsatt ikke en verdig vinner, i og med at PH betegnes som et spill, og ikke en ferie. 2
halu Skrevet 24. mai 2012 #6614 Skrevet 24. mai 2012 Fortsatt ikke en verdig vinner, i og med at PH betegnes som et spill, og ikke en ferie. og hvorfor er ikke stian en verdig vinner da?
Gjest Blubberella Skrevet 24. mai 2012 #6615 Skrevet 24. mai 2012 Fortsatt ikke en verdig vinner, i og med at PH betegnes som et spill, og ikke en ferie. Stian har jo spilt han også, bl.a. ved å ta på seg det der oppdraget med å komme uoppdaget forbi alle med kofferten til Mali. Han kunne jo ha valgt å la være av fare for å ryke ut, men Stian syntes det var gøy å gamble litt. Det er også mulig å satse på seieren ved å spille litt mer i kulissene. Dessuten mistet Stian partneren sin (Nina), noe som ikke er særlig heldig på PH. Han er en jovial kar som har vært laidback og hatt det gøy, men han har likevel spilt kortene sine riktig og klart å komme seg langt. Jeg synes absolutt han hadde fortjent å vinne. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6616 Skrevet 24. mai 2012 Hva mente Stian med at Paradise Hotel har reddet livet hans? 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6617 Skrevet 24. mai 2012 Å miste èn partner, og å ta èn avgjørelse (koffortgreia), kan ikke sammenlignes med det flere andre har gått i gjennom der, det må vel alle forstå?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6618 Skrevet 24. mai 2012 Å miste èn partner, og å ta èn avgjørelse (koffortgreia), kan ikke sammenlignes med det flere andre har gått i gjennom der, det må vel alle forstå? det å ha klart seg gjennom hele oppholdet(nesten) er å spille spillet veldig bra 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #6619 Skrevet 25. mai 2012 det å ha klart seg gjennom hele oppholdet(nesten) er å spille spillet veldig bra Nei. Det er å være en person som det er lett å like, som har hatt den fordelen med å være blant de første som kom inn (det er jo betydelig lettere å være en av de gamle enn ny), og som har hatt litt flaks og ikke blitt plassert i vanskelige situasjoner. Ikke å være taktisk smart, eller flink til å spille. De beste spillerne er de som griper sjansene til å påvirke spillet, får ut sterke motstandere, men likevel bli likt av de fleste. 1
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 25. mai 2012 #6620 Skrevet 25. mai 2012 Hva mente Stian med at Paradise Hotel har reddet livet hans? Det står i denne artikkelen. http://www.seher.no/896145/stian-thorbjoernsen-ute-av-paradise-hotel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå