Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Elihol
Skrevet

Ble ikke det der en litt urettferdig rekkefølge? Siden Mads har fredning, vil Miguel eller Andreas gå ut om han stiller seg bak Maria eller Christina - mens Stian får en sjanse til å stille seg et annet sted om han går bak Vida. :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Ble ikke det der en litt urettferdig rekkefølge? Siden Mads har fredning, vil Miguel eller Andreas gå ut om han stiller seg bak Maria eller Christina - mens Stian får en sjanse til å stille seg et annet sted om han går bak Vida. :klo:

De må uansett si til produksjonen hvem de skal stille seg bak, så da har nok Stian valgt enten Maria eller Christina på forhånd og da vil det ikke ha noe å si.

AnonymBruker
Skrevet

Forbanna Madsedritt.

Gjest Elihol
Skrevet (endret)

De må uansett si til produksjonen hvem de skal stille seg bak, så da har nok Stian valgt enten Maria eller Christina på forhånd og da vil det ikke ha noe å si.

Jepp, men da ødelegger det litt av spenningen. De kunne jo like gjerne latt Mads velge først...

Forresten; Mads. :bolledeig:

Endret av Elihol
Skrevet

Vida stiller med ett veldig mye svakere i en eventuell finale. Dumme Mads, kunne du ikke bare gått til Maria? :kjefte:

• Liker 4
Gjest Slowpoke
Skrevet

Er det slik nå at de parene de blir nå, vil de også være hvis de kommer i finalen?

AnonymBruker
Skrevet

Vida stiller med ett veldig mye svakere i en eventuell finale. Dumme Mads, kunne du ikke bare gått til Maria? :kjefte:

Han skulle brukt fredningen på å få ut Andreas!! Dumme Andreas og dumme Mads og dumme alle sammen!!!!

• Liker 2
Skrevet

Ble Stian sendt ut???

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Det var dumt av deg, Maria.

• Liker 1
Skrevet

NEEEEI.. Dumme mads!! :( Dritt at Stian ryker, han skulle jo vinne!

• Liker 1
Skrevet

Hu er jo ikke trygg i en finale med Miguel.. :klaske:

• Liker 2
Gjest Slowpoke
Skrevet

:trist:

Hadde aldri trodd jeg skulle få tårer i øynene av Paradise :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor dum er Maria på en skala fra 1 til 10? Med Miguel vinner hun aldri, med Stian kunne hun vunnet. Idiot. Nå gidder jeg ikke se PH mer :snurt:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Hvor dum er Maria på en skala fra 1 til 10? Med Miguel vinner hun aldri, med Stian kunne hun vunnet. Idiot. Nå gidder jeg ikke se PH mer :snurt:

ikke jeg heller! (gidder å se på altså)

nå håper jeg INGEN vinner :snurt:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...