Gjest Offensive Pie Skrevet 24. mai 2012 #6541 Skrevet 24. mai 2012 Jeg skjønner meg ikke på Stian. Kompisforhold my ass. Det er et SPILL!!! Finalen er neste uke. Kanskje på tide å tenke litt taktisk her og ikke tenke på vennene sine og forholdet utenfor ph osv osv. Jeg synes Stian er en av de som spiller best der inne. Tidligere vinnere er de som har vært mest kompis med de som har gått ut, ikke de som har spilt hardt for å få ut andre. I en finale tror jeg Stian står sterkest av alle der inne, uavhengig av kjønn. Hvorfor skal han ødelegge et så vakkert oppsett for å spille hardt på slutten?
Xaphan Skrevet 24. mai 2012 #6542 Skrevet 24. mai 2012 Det er så teit at de fremdeles argumenterer med å "tenke på gruppa". De skal være på hotellet 5 dager til, og de vet at halvparten av dem vil gå ut i løpet av de neste dagene. De er ikke en gruppe lenger, det handler ikke lenger om å trives den resterende tiden. Om få dager er det hele over så hvem bryr seg om du er omgitt av folk du liker eller ikke? 2
Ina91 Skrevet 24. mai 2012 #6543 Skrevet 24. mai 2012 Det er så teit at de fremdeles argumenterer med å "tenke på gruppa". De skal være på hotellet 5 dager til, og de vet at halvparten av dem vil gå ut i løpet av de neste dagene. De er ikke en gruppe lenger, det handler ikke lenger om å trives den resterende tiden. Om få dager er det hele over så hvem bryr seg om du er omgitt av folk du liker eller ikke? Viktig å huske på at det er utstemte deltagere som bestemmer hvem som står igjen vinnerpar. Så sånn sett er det nok lurt å unngå å dolke noen i ryggen. Spesielt de man har et godt forhold til! 2
Xaphan Skrevet 24. mai 2012 #6544 Skrevet 24. mai 2012 Viktig å huske på at det er utstemte deltagere som bestemmer hvem som står igjen vinnerpar. Så sånn sett er det nok lurt å unngå å dolke noen i ryggen. Spesielt de man har et godt forhold til! Joda, det er greit nok, men det blir for dumt å skylde det på at man skal tenke på gruppa og trivsel når det er så kort tid igjen av oppholdet. Sånn sett er egentlig PH lagt opp ganske dårlig, siden folk er redde for å spille og ta valg på grunn av at det kan slå negativt tilbake på dem i en finale. Det holder dem tilbake når det kommer til spilling og avgjørelser som kunne gjort programmet mer spennende.
smalls Skrevet 24. mai 2012 #6545 Skrevet 24. mai 2012 Joda, det er greit nok, men det blir for dumt å skylde det på at man skal tenke på gruppa og trivsel når det er så kort tid igjen av oppholdet. Sånn sett er egentlig PH lagt opp ganske dårlig, siden folk er redde for å spille og ta valg på grunn av at det kan slå negativt tilbake på dem i en finale. Det holder dem tilbake når det kommer til spilling og avgjørelser som kunne gjort programmet mer spennende. Helt enig. Jeg er så lei når de sier "ta en for laget og gjør det som er best for gruppa" At det er en negativ ting å spille og at man fort blir upopulær osv er skikkelig teit Når det kommer til spilling er danskene mye bedre. Jeg synes spillet og alle twistene er det gøyeste med ph. Jeg bryr meg ikke så mye om hvem som hooker opp sammen osv.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6546 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes Stian er en av de som spiller best der inne. Tidligere vinnere er de som har vært mest kompis med de som har gått ut, ikke de som har spilt hardt for å få ut andre. I en finale tror jeg Stian står sterkest av alle der inne, uavhengig av kjønn. Hvorfor skal han ødelegge et så vakkert oppsett for å spille hardt på slutten? Jeg synes det er teit at Stian er så opptatt av å tenke på den dumme gruppen og at de er jo vener osv osv. Det er et spill og jeg tror ingen kommer til å være sinte hvis de blir dolket i ryggen når de kommer hjem igjen. Ja, de blir vel skuffa og sinte der og da, men glemmer det fort når de kommer hjem. Derfor er det så teit når stian sitter å babler om kompisforhold og slik. De burde skjønne at finalen er rett rundt hjørnet. Ingen ting å bli sur for det. At folk ikke vil stemme på deg pga du var taktisk og tenkte på deg selv er latterlig. Som sagt det et spill og det virker ikke som alle har skjønt hva paradise hotel egentlig er
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6547 Skrevet 24. mai 2012 Herlighet, Andreas skal selge "I love Poppe"-t-skjorten han lagde etter Dennis røk ut til høystbydende, og folk har nå bydd opp til 6000kr for den (De har råd, for de har fått penger til konfirmasjonen) Uff, håper ikke han lar en 15-åring bruke konfirmasjonspengene sine på en gammel, brukt t-skjorte.... http://andreasakselsen.blogg.no/1337784896_ut_ikveld.html#comment 1
Gjest Armule Skrevet 24. mai 2012 #6548 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes det er teit at Stian er så opptatt av å tenke på den dumme gruppen og at de er jo vener osv osv. Det er et spill og jeg tror ingen kommer til å være sinte hvis de blir dolket i ryggen når de kommer hjem igjen. Ja, de blir vel skuffa og sinte der og da, men glemmer det fort når de kommer hjem. Derfor er det så teit når stian sitter å babler om kompisforhold og slik. De burde skjønne at finalen er rett rundt hjørnet. Ingen ting å bli sur for det. At folk ikke vil stemme på deg pga du var taktisk og tenkte på deg selv er latterlig. Som sagt det et spill og det virker ikke som alle har skjønt hva paradise hotel egentlig er Ser flere av dere synes Stian og hans "tenke på gruppa og venner" er teit. Men fikk dere ikke med dere at det kun var fordi han stod sterkere i en finale ved siden av Andreas? Han sa det i boksen mens de snakket om hvem de skulle skrive under på.
Mynona Skrevet 24. mai 2012 #6549 Skrevet 24. mai 2012 Herlighet, Andreas skal selge "I love Poppe"-t-skjorten han lagde etter Dennis røk ut til høystbydende, og folk har nå bydd opp til 6000kr for den (De har råd, for de har fått penger til konfirmasjonen) Uff, håper ikke han lar en 15-åring bruke konfirmasjonspengene sine på en gammel, brukt t-skjorte.... http://andreasakselsen.blogg.no/1337784896_ut_ikveld.html#comment Hva faen?!? Hvem vil ha en hvit t-skjorte med sprittusj på til 6000,-?? Hadde heller kjøpt meg en ferie til Hellas! 2
Sol79 Skrevet 24. mai 2012 #6550 Skrevet 24. mai 2012 Stian spilte jo bare på det for egen vinning, siden han mener han slår Andreas i en finale. Jeg heier bittelitt på Andreas etter han sa at han hadde sluppet kula om han kommer i finalen med Christina. Det hadde vært moro det! 1
smalls Skrevet 24. mai 2012 #6551 Skrevet 24. mai 2012 Herlighet, Andreas skal selge "I love Poppe"-t-skjorten han lagde etter Dennis røk ut til høystbydende, og folk har nå bydd opp til 6000kr for den (De har råd, for de har fått penger til konfirmasjonen) Uff, håper ikke han lar en 15-åring bruke konfirmasjonspengene sine på en gammel, brukt t-skjorte.... http://andreasakselsen.blogg.no/1337784896_ut_ikveld.html#comment Samme gjorde jo hun Stine Marie med flere av sine klær. Folk tok jo helt av og ville gi flere hundre kr for en topp som kosta 99 på Gina liksom. Synes det er sykt jeg. 1
Gjest Elihol Skrevet 24. mai 2012 #6552 Skrevet 24. mai 2012 Stian spilte jo bare på det for egen vinning, siden han mener han slår Andreas i en finale. Jeg heier bittelitt på Andreas etter han sa at han hadde sluppet kula om han kommer i finalen med Christina. Det hadde vært moro det! Det hadde vært utrolig bra, ønsker på en måte også at de to skal vinne! Men på den andre siden, så er det mange som har sagt at de skal gjøre det, men feiger ut når de først står der... Hadde irritert meg om Christina hadde fått halvparten av pengene.
Gjest Armule Skrevet 24. mai 2012 #6553 Skrevet 24. mai 2012 Det hadde vært utrolig bra, ønsker på en måte også at de to skal vinne! Men på den andre siden, så er det mange som har sagt at de skal gjøre det, men feiger ut når de først står der... Hadde irritert meg om Christina hadde fått halvparten av pengene. Andreas hadde nok ikke back'a ut, siden han hadde lova bort halve potten til Camilla OG Christina backstabba Camilla.
Sophia Skrevet 24. mai 2012 #6554 Skrevet 24. mai 2012 Jeg skjønner ikke helt dette. Er ikke Christina og Mads låst sammen ettersom de er sikret i finaleuken? Eller er de fredet og på den måten kan Mads stille seg bak hvilken som helst jente slik at den andre gutten ryker? Håper virkelig ikke det, vil ikke at Stian skal ryke! 1
Gjest Elihol Skrevet 24. mai 2012 #6555 Skrevet 24. mai 2012 Andreas hadde nok ikke back'a ut, siden han hadde lova bort halve potten til Camilla OG Christina backstabba Camilla. Antakeligvis ikke, men jeg har blitt overrasket før. Han kunne jo delt halvparten av sine egne penger med Camilla, tror ikke hun hadde blitt sur for det, om hun fortsatt liker Christina like mye som før (som person).
Gjest _La Femme Skrevet 24. mai 2012 #6556 Skrevet 24. mai 2012 Jeg hadde sluppet den kula. Det er i hvert fall sikkert.
Gjest Slowpoke Skrevet 24. mai 2012 #6557 Skrevet 24. mai 2012 De er ikke låst. Mats er fredet og kan stille seg akkurat der han vil Blir skikkelig sur hvis Stian ryker nå. Han er den eneste jeg synes bør vinne. 2
Gjest Sunshine23 Skrevet 24. mai 2012 #6558 Skrevet 24. mai 2012 Jeg vet ikke om Andreas faktisk kommer til å slippe kula, men hadde vært kult om han gjorde det da.
Gjest Elihol Skrevet 24. mai 2012 #6559 Skrevet 24. mai 2012 Jeg skjønner ikke helt dette. Er ikke Christina og Mads låst sammen ettersom de er sikret i finaleuken? Eller er de fredet og på den måten kan Mads stille seg bak hvilken som helst jente slik at den andre gutten ryker? Håper virkelig ikke det, vil ikke at Stian skal ryke! Det siste. Men Mads må antakeligvis stille seg bak en jente først, så om han velger Vida kan Stian stille seg bak en annen. Mulig flere ville vraket sin egen partner for han. Jeg liker Stian selv, men har lyst på litt action og Det er jo tross alt ganske sannsynlig at Stian vinner om han kommer til finalen, det er jo litt kjedelig... 1
Sophia Skrevet 24. mai 2012 #6560 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Okei! Takk for svar dere! Da blir parsermonien spennende i morgen! Gleder meg Edit: Herre, det er jo torsdag i dag ja!! Litt surr i dagene. Endret 24. mai 2012 av Naive 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå