Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere at de sender inn noen som har gått ut for litt siden? For eksempel Kristin eller Dennis? Jeg har en følelse på det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elihol
Skrevet

Tror dere at de sender inn noen som har gått ut for litt siden? For eksempel Kristin eller Dennis? Jeg har en følelse på det.

Tror ikke de har gjort det så sent i sesongen før. Kan ikke garantere det, men har ikke skjedd som jeg kan huske i allefall...

Men håper på KR alikevel. :jepp:

Skrevet

De sendte jo inn Petter Pilgaard etter at han røyk ut i semifinalen. Da fikk han jo komme tilbake i finaleuka om jeg ikke husker feil.

Gjest Elihol
Skrevet

Jaa, når du sier det, var det ikke mulig å bytte ut partneren sin til en ukjent? En ukjent som antakeligvis vil stå godt i en finale. Mulig det var i DK, eller om det var Niklas V?

Gullfiskhukommelse.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Om det kommer noen inn i finaleuka ser jeg for meg at det er noen som skal sitte i juryen, som feks i 2010 da de sendte inn Niklas V igjen. Tror dermed ikke at Dennis eller Kristin kommer inn igjen da de ikke vil være i juryen (er vel 9 stk).

Gjest Slowpoke
Skrevet

Jeg begynner å bli møkk lei "Jeg vil ha Vida" maset til Mats nå... Kan han ikke bare være ærlig å si at han vil ha Stian ut fordi han er en sterk konkurent i en finale?

Skrevet (endret)

Begynte ikke denne vennskapelige kranglingen å bli ørlite grann fiendtlig på Pandoras??

Og burde ikke Mats forstå at hvis Vida ville ha han så hadde de hatt hverandre allerede?

Endret av Mynona-83
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg var Vida ville jeg tatt en prat med Mads og si at jeg ikke vil stå med han. Virker jo som om han er den eneste av de 3 som tenker på "spillet i spillet"

• Liker 3
Gjest Armule
Skrevet

Hvis jeg var Vida ville jeg tatt en prat med Mads og si at jeg ikke vil stå med han. Virker jo som om han er den eneste av de 3 som tenker på "spillet i spillet"

Uansett hvordan man ser på "spillet i spillet", så er det lurest å få ut Stian. Stian er sterkest av alle der inne.

AnonymBruker
Skrevet

synes dette var sykt dårlig av mats! Takler han ikke heller...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kjedelig episode... Enig i at Vida bør få Mads til å la være å sende ut Stian.

Endret av Honeydew
AnonymBruker
Skrevet

De har hengt seg helt opp i denne "kakeboksen". "Må ikke være i kakeboksen", "håper hun ikke er i kakeboksen" osv. Er det "tenke utenfor boksen" de mener? Eller er det virkelig en kakeboks med i spillet?

Gjest Elyssa
Skrevet

De pleier å sende inn noen så sent i sesongen :) helt på slutten.

Skrevet

MAAAADS :glare:

Enig i det folk sier,likevel klikket jeg meg inn på tråden for å få det ut.

Men syns det er fryktelig rart at Vida Lill aldri sier til han at ho IKKE vil stå med han .....

Tror ikke på den lille trekanten i det hele tatt, tror ikke noen av de bryr seg om noen, de bare bruker det som unnskyldning for å spille!

Hadde Vida feks brydd seg om Stian hadde ho advart Mads...

Stian skal ha for å ikke sende Mads ut når han hadde sjangsen..

Gjest Blubberella
Skrevet

De har hengt seg helt opp i denne "kakeboksen". "Må ikke være i kakeboksen", "håper hun ikke er i kakeboksen" osv. Er det "tenke utenfor boksen" de mener? Eller er det virkelig en kakeboks med i spillet?

Tror de tenker på uttrykket "å bli tatt med hånda i kakeboksen" (eller noe sånt) som betyr å la seg friste til å gjøre et dumt valg, og bli tatt på fersken. De vil ikke la seg friste til å stjele kaker i kakeboksen, altså ikke fristes til å gjøre dumme valg :)

Jeg er så dritlei Mads nå at jeg misliker ham hakket sterkere enn Christina. Jeg er overbevist om at Stian ryker i morgen siden Mads vil gjøre alt for å bruke fredningen sin mot ham, pluss at jeg tror Andreas også ønsker å få ham ut. Jeg vil ha Stian i finalen enten med Vida eller med Maria, og Mads kan være så vennlig å ryke ut snarest. Hvor teit er det ikke å jobbe så hardt for å stå sammen med noen som heller vil ha en annen partner? Jeg liker Vida og heier på henne, men sliter med å heie på henne dersom hun blir stående med Mads.

• Liker 4
Skrevet

Synes Mads rett og slett virker som en taper jeg! Digga da Vida sa at han var en 4er eller 5er, og Tommy en 10er. :fnise:

Håper virkelig Stian vinner med Vida. Andreas er grei nok han, men takler ikke humørsvingningene hans! Blir det finale med mads og miguel, da KLIKKER det for meg.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Maria er litt sexy :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på Stian. Kompisforhold my ass. Det er et SPILL!!! Finalen er neste uke. Kanskje på tide å tenke litt taktisk her og ikke tenke på vennene sine og forholdet utenfor ph osv osv.

Skrevet

Men syns det er fryktelig rart at Vida Lill aldri sier til han at ho IKKE vil stå med han .....

Det er jo ikke rart i det hele tatt!

For da kan hun ha Mads som en backup dersom Stian skulle ryke ut.

Jeg har en følelse på at Camilla kommer inn igjen. Håper det! For hun røyk ut på en veldig urettferdig måte. Tror uansett TV3 sender inn en av de "gamle", for de fleste som er igjen nå er nye og sikkert ikke sett på som "verdige vinnere" blant noen. KR er også velkommen inn igjen! ;)

Nå er det snart over, dessverre.. Vil ikke at Paradise skal slutte, det er super underholdning! Skulle ønske den danske ble sendt etterpå.. sendte TV3 en mail om det, men fikk til svar at den ikke blir sendt hverken på tv eller web. Dumt! :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...