SoftKitty Skrevet 22. mai 2012 #6481 Skrevet 22. mai 2012 Jeg synes det var litt rart hele greia.. Først så synes jeg det var rart at ikke Mats og Christina sa at de trodde Camilla også hadde fått et brev, og at det var slik at de selv sto i fare om de ikke tystet. Jeg forsto det som at det var det de trodde? Fremdeles en slem ting å gjøre såklart men det var jo litt mer fornuftig enn det de sa som ikke var.. noe. Så syntes jeg det var rart at det brevet til Camilla ikke hadde noe å si... altså der hun skrev "christina tyster ikke på sin don" eller noe. Hvis hun hadde skrevet riktig på det, hadde det blitt annet utfall da? Tidligere når det har vært sånne ting så har det jo vært sånn at det de har skrevet på brevet også har noe å si. Hva var vitsen med brevet da? Til slutt syntes jeg rulett var innmari random, litt som duellen mellom Christina og Kristin. I tidligere sesonger har det vel ofte vært stemming i dueller? Da hadde det ikke blitt så spennende da kanskje..idk. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #6482 Skrevet 22. mai 2012 Jeg synes det var litt rart hele greia.. Først så synes jeg det var rart at ikke Mats og Christina sa at de trodde Camilla også hadde fått et brev, og at det var slik at de selv sto i fare om de ikke tystet. Jeg forsto det som at det var det de trodde? Fremdeles en slem ting å gjøre såklart men det var jo litt mer fornuftig enn det de sa som ikke var.. noe. Så syntes jeg det var rart at det brevet til Camilla ikke hadde noe å si... altså der hun skrev "christina tyster ikke på sin don" eller noe. Hvis hun hadde skrevet riktig på det, hadde det blitt annet utfall da? Tidligere når det har vært sånne ting så har det jo vært sånn at det de har skrevet på brevet også har noe å si. Hva var vitsen med brevet da? Til slutt syntes jeg rulett var innmari random, litt som duellen mellom Christina og Kristin. I tidligere sesonger har det vel ofte vært stemming i dueller? Da hadde det ikke blitt så spennende da kanskje..idk. Det var vel akkurat det som skjedde som var meningen med brevet. Tv 3 visste sikkert allerede da at Christina hadde valgt som hun gjorde og de tenkte vel Camilla skulle skrive som hun gjorde. Får å få Christina til å få dårligere samvittighet. ELLER at Camilla hadde skrivd hun ikke stolte på Christina og Christina valgte og ikke si noe. Så hadde det blitt drama= mer underholdning. Tror jeg da
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #6483 Skrevet 22. mai 2012 Jeg liker selvsikkerheten til Miguel:) Og så håper jeg Vida går til finalen, for en herlig personlighet på den jenta. Ikke rart hun har mange beilere. Jeg synes ikke han virker selvsikker i det hele tatt. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #6484 Skrevet 22. mai 2012 Ang. den vektdebatten mht. Maria: dette skriver hun selv på bloggen: "Hvor høy er du, hva veier du? La du på deg på paradise? Hvor mye? Jeg er 168 høy og veier 55 kg. Ja jeg la på meg 7 kg faktisk. Men det trenes raskt bort." Ergo veide hun sikkert rundt 62 da hun var inne på PH, og det stemmer mer med hvordan hun ser ut til synes jeg. MEN jeg synes det høres veeeldig rart ut å legge på seg SÅ mye som 7 kg på så kort tid. Kanskje dama har et litt forskrudd forhold til vekt?
Maestro Skrevet 22. mai 2012 #6485 Skrevet 22. mai 2012 Ang. den vektdebatten mht. Maria: dette skriver hun selv på bloggen: "Hvor høy er du, hva veier du? La du på deg på paradise? Hvor mye? Jeg er 168 høy og veier 55 kg. Ja jeg la på meg 7 kg faktisk. Men det trenes raskt bort." Ergo veide hun sikkert rundt 62 da hun var inne på PH, og det stemmer mer med hvordan hun ser ut til synes jeg. MEN jeg synes det høres veeeldig rart ut å legge på seg SÅ mye som 7 kg på så kort tid. Kanskje dama har et litt forskrudd forhold til vekt? Noen har lett for og legge på seg, andre har det omvendt vet du 5
Vulpes Skrevet 22. mai 2012 #6486 Skrevet 22. mai 2012 Ang. den vektdebatten mht. Maria: dette skriver hun selv på bloggen: "Hvor høy er du, hva veier du? La du på deg på paradise? Hvor mye? Jeg er 168 høy og veier 55 kg. Ja jeg la på meg 7 kg faktisk. Men det trenes raskt bort." Ergo veide hun sikkert rundt 62 da hun var inne på PH, og det stemmer mer med hvordan hun ser ut til synes jeg. MEN jeg synes det høres veeeldig rart ut å legge på seg SÅ mye som 7 kg på så kort tid. Kanskje dama har et litt forskrudd forhold til vekt? Her var du nok litt for kjapt ute med å synse om andres forhold til vekt og kropp. En (slank) venninne av meg la på seg 5 kg på en to ukers ferie i varmere strøk, selv om hun var mye i aktivitet. Så da har jeg ingen problemer med å tro på at noen kan legge på seg 7 kg i løpet av hele oppholdet på Paradise Hotel, mtp. hvor mye i ro de er. Det er sikkert også lett å spise litt ekstra mye når maten er god og gratis, og man kanskje kjeder seg en del? 1
Gjest Raindrops Skrevet 22. mai 2012 #6487 Skrevet 22. mai 2012 Er det så nøye hva hun veier da? Ser ingen grunn til at hun skal lyve om dette. 6
Vulpes Skrevet 22. mai 2012 #6488 Skrevet 22. mai 2012 Er det så nøye hva hun veier da? Ser ingen grunn til at hun skal lyve om dette. Nei, det er jo totalt irrelevant og en merkelig ting å henge seg opp i. 6
Gjest NozMonster Skrevet 22. mai 2012 #6489 Skrevet 22. mai 2012 Det var vel akkurat det som skjedde som var meningen med brevet. Tv 3 visste sikkert allerede da at Christina hadde valgt som hun gjorde og de tenkte vel Camilla skulle skrive som hun gjorde. Får å få Christina til å få dårligere samvittighet. ELLER at Camilla hadde skrivd hun ikke stolte på Christina og Christina valgte og ikke si noe. Så hadde det blitt drama= mer underholdning. Tror jeg da mmhm, det er ingen tvil om at TV3 ender og bestemmer spillereglene og utfallet ETTER at de vet om deltakernes avgjørelser!
Gjest NozMonster Skrevet 22. mai 2012 #6490 Skrevet 22. mai 2012 Nei, det er jo totalt irrelevant og en merkelig ting å henge seg opp i. helt enig i at det er totalt irrelevant og egentlig bare uinteresangt, men jeg er heller ikke i tvil på at hun kunne legge på seg 7 kg! Bare de kaloriene fra alkoholen de drikker tilsvarer jo et dagsforbruk pluss all den maten, som du sier, som ryktes om å være så god. Niklas Vindell trente jo støtt og stadig, men jeg kan ikke helt huske å ha sett noen i år drive med trening
Papirbit Skrevet 22. mai 2012 #6491 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Man må elske Camillas siste replikk til Stian. "Ikke bytt Vida lill ut for en femmer" Payback mot Christans ønske om å stå med Stian OG ho brukte Christians irriterende replikk :D Men et spm dere: hva vil det si at Christina er nå med i finaleuka? Er det sånn at ho er fredet frem til neste uke,eller er ho en av de to som kommer til å konkurrere mot hverandre? (Har aldri sett en PH finale før) Endret 22. mai 2012 av Mobillader 6
Gjest Blubberella Skrevet 22. mai 2012 #6492 Skrevet 22. mai 2012 Men et spm dere: hva vil det si at Christina er nå med i finaleuka? Er det sånn at ho er fredet frem til neste uke,eller er ho en av de to som kommer til å konkurrere mot hverandre? (Har aldri sett en PH finale før) Christina er fredet i parseremonien på torsdag, men i neste uke er hun vel fritt vilt igjen. Jeg angrer forresten veldig på at jeg stadig roter meg inn i spoilertråden... Gaaah, kan jeg ikke bare slutte å være så nysgjerrig! Greit at Camilla røk, for da er radarparet oppløst. Jeg er veldig spent på morgendagen, spesielt etter reklamen for Pandoras.
Gjest Raindrops Skrevet 22. mai 2012 #6493 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Jeg angrer forresten veldig på at jeg stadig roter meg inn i spoilertråden... Gaaah, kan jeg ikke bare slutte å være så nysgjerrig! Samme her, jeg ga meg selv forbud mot å gå inn i spoilertråden fra og med i går, for nå begynner det jo faktisk å bli litt spennenede. Endret 22. mai 2012 av Raindrops 1
Xaphan Skrevet 22. mai 2012 #6495 Skrevet 22. mai 2012 Veldig spennende episode! Jeg likte Camilla, men jeg er litt glad for at hun gikk ut for da er vi ett 'åpenbart' par mindre, som kan gjøre det mer spennende i en finale.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #6496 Skrevet 22. mai 2012 Jeg tror faktisk at rouletten ble gjordt flere ganger, helt til produksjonen fikk ønsket resultat. Det så ut som om Camilla allerede holdt på å gråte og Vida Lill så helt rolig ut. Samtidig så Andreas ut som om han nesten gråt til og med før Triana kastet kulen.
The Kitten Skrevet 23. mai 2012 #6497 Skrevet 23. mai 2012 Her var du nok litt for kjapt ute med å synse om andres forhold til vekt og kropp. En (slank) venninne av meg la på seg 5 kg på en to ukers ferie i varmere strøk, selv om hun var mye i aktivitet. Så da har jeg ingen problemer med å tro på at noen kan legge på seg 7 kg i løpet av hele oppholdet på Paradise Hotel, mtp. hvor mye i ro de er. Det er sikkert også lett å spise litt ekstra mye når maten er god og gratis, og man kanskje kjeder seg en del? En del av det er sikkert vannvekt også, for jeg antar at de spiser en del salt mal. Uansett så synes jeg Maria er kjempeflott.
Gjest Offensive Pie Skrevet 23. mai 2012 #6498 Skrevet 23. mai 2012 Jeg tror faktisk at rouletten ble gjordt flere ganger, helt til produksjonen fikk ønsket resultat. Det så ut som om Camilla allerede holdt på å gråte og Vida Lill så helt rolig ut. Samtidig så Andreas ut som om han nesten gråt til og med før Triana kastet kulen. Om TV3 jukset, vil jeg tro de gjorde det på litt mer sofistikert vis - det er ikke mye som skal til for å rigge et roulettehjul. Man kommer langt med en magnet og en bryter
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #6499 Skrevet 23. mai 2012 Jeg synes Christina er enda mer patetisk nå etter denne episoden. Kan hun ikke bare innrømme at hun dolket Camilla i ryggen for å sikre seg selv? Isteden for å tute og grine og være "forvirra" og "skuffa over mæ sjæl" for å fiske etter sympati fra de andre? Omtrent som den slemme populære jenta som mobber noen i klassen, for så å bryte sammen når hun blir tatt, og ender med å bli trøstet av alle. Ekstremt usympatisk. Jeg ser gjerne Christina grine i timevis, hun fortjener å ha det vondt, for hun er ikke snill. 10
Papirbit Skrevet 23. mai 2012 #6500 Skrevet 23. mai 2012 Jeg synes Christina er enda mer patetisk nå etter denne episoden. Kan hun ikke bare innrømme at hun dolket Camilla i ryggen for å sikre seg selv? Isteden for å tute og grine og være "forvirra" og "skuffa over mæ sjæl" for å fiske etter sympati fra de andre? Omtrent som den slemme populære jenta som mobber noen i klassen, for så å bryte sammen når hun blir tatt, og ender med å bli trøstet av alle. Ekstremt usympatisk. Jeg ser gjerne Christina grine i timevis, hun fortjener å ha det vondt, for hun er ikke snill. Helt enig! Bra kommentar Syns også Mads var kjip som nektet for det under sermonien, han ble jo egentlig kjempe fornøyd med utfallet vil jeg tro :gjeiper: 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå