Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Armule
Skrevet

Meeeen Kristina er i finalen. :kjefte:

Og du trur hun kommer til å stå med kula? Da skal hun være veldig heldig og stå med stian, for det er garantert ingen som stemmer på at hun skal få penger.

Videoannonse
Annonse
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Håper på full rage fra Andreas i kveld

Skrevet

Athena og Andreas som par da?

Gjest Slowpoke
Skrevet

Oh no, Andreas skal vel begynne å tyte noe j***** igjen nå :daane:

• Liker 2
Skrevet

Meeeen Kristina er i finalen. :kjefte:

Nei, hun er i finaleuka.

• Liker 7
Skrevet

Og du trur hun kommer til å stå med kula? Da skal hun være veldig heldig og stå med stian, for det er garantert ingen som stemmer på at hun skal få penger.

Fåglarna veit! :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

andres skjeller ut miguel og maria for småting men kristina får fritt pass!! :kjefte:

• Liker 6
Skrevet

Andreas er ikke sur i det hele tatt på Kristina. Hadde det vært hvem som helst andre som sende henne ut, så hadde han sikker klikka helt og fått alvorlige munndiare anfall. :filer:

• Liker 7
Skrevet

Nei, hun er i finaleuka.

Oki! Jeg har ikke sett PH før så jeg kjenner ikke oppsettet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Andreas ble ikke sur :sjokkert:

Han begynner visst å bli voksen..

AnonymBruker
Skrevet

Andreas er ikke sur i det hele tatt på Kristina. Hadde det vært hvem som helst andre som sende henne ut, så hadde han sikker klikka helt og fått alvorlige munndiare anfall. :filer:

Kan det være fordi Christina er en av de gamle?

Skrevet

Skeptisk! :popcorn:

Skrevet

Kan det være fordi Christina er en av de gamle?

Men hun er jo ikke det, hun bare liker selv å tor at hun er det. Hun er en liten jævel som ålte seg inn.. Men ja hun er jo "eldre" enn feks miguel og Maria

Skrevet

Ellers så har han fått nok knips på fingra etter de alle andre sinneanfallane sine

Skrevet

yeeeeeees! :hoppendeglad:

endelig er camilla ute!

liker for så vet dama, men ikke som en paradise-hotel spiller!

Helt uenig med deg!

Synes Camilla virker som en flott person. Hun virker reflektert og smart, er veldig søt, og hun tok virkelig dette på en fin måte, og forlot hotellet med verdighet. Synes hun taklet spillet og mafiauka veldig bra også.

Hun har vært min favoritt hele veien, i tillegg til Kristian Rene. (De to spilte jo selvfølgelig på forskjellige lag der inne, men de to er likevel de jeg liker best, pluss Stian da selvfølgelig).

Nå håper jeg Stian og Vida vinner. Nesten ingen av dem som er der nå, er vel verdige vinnere..? Så uansett hvem Stian står i finalen med, så vinner han om han kommer seg dit.

Undrer meg litt over hvor mange av de "gamle favorittene" TV3 har sendt ut såpass fort.

En annen ting som irriterer meg: både Christina selv og mange andre sier at hun også er en "av de gamle". Det er hun ikke. Hun sjekket jo inn som kristendame, remember? Greit at det er en stund siden, men hun er ikke blant de gamle.

• Liker 6
Skrevet

Oki! Jeg har ikke sett PH før så jeg kjenner ikke oppsettet. :)

Det er bare to par som står i finalen, de andre går ut iløpet av finaleuka. Så Christina er bare trygg på parsermonien på torsdag.

AnonymBruker
Skrevet

Hørte dere ikke hva Andreas sa eller? Hvis dette skjedde i uke 5 liksom, så hadde han klikka vinkel på ikke bare Christina og Mads, men hele gjengen. "Det hadde ikke vært hyggelig for noen" sa han

Men ettersom det bare var/er en uke igjen av hele driten, så tar han det ikke så tungt. Dessuten så han jo at Christina hadde dårlig samvittighet... Må det bli mer komplisert enn det eller? ;)

Syns ikke Andreas er så ille som mange skal ha til jeg, men jeg syns ikke han er den som fortjener mest å vinne heller.

Jeg heier på Stian og Vida jeg nå! Heiaheia!

Skrevet

jeg blir så himla irritert over at deltakerne blir så forbanna (eller dypt skuffa over motparten som camilla ble i dette tilfelle) om noen dolker dem i ryggen!! har sagt det hundre ganger før, og sier det igjen: det er et forbanna spill!!! man kan jo ikke bli forbanna på den personen som fikk deg ut, det er jo det som må til for at en selv skal vinne!

hadde verken camilla eller christina fått noen konsekvenser om christina ikke hadde tysta?

Joda, selvfølgelig er det et spill, men jeg forstår absolutt hvorfor noen kan bli forbanna av at Christina dolket Camilla i ryggen. Dama har gått løs på flere andre deltagere som har våget seg å spille spillet, og har kjeftet huden full på andre som har dolket hennes venner i ryggen. Nå står hun plutselig der å dolker sin beste venn i ryggen selv? Jeg ville blitt veldig forbannet selv om jeg var inne på hotellet.

Større hykler enn det trollet der finnes ikke!

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...