Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Elihol
Skrevet

Noen son er hypp på betekaroten eller duften for "han som ikke bryr seg så veldig" ?

Ekstremt. :skratte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Armule
Skrevet

Hahah, snakk om å være dobbeltmoralsk, Christina!

• Liker 2
Skrevet

På reklamen griner jo Christina hysterisk.. så kanskje Camilla ryker i dag... :klo:

• Liker 2
Skrevet

Nå blir det drama hvis Camilla ryker. Andreas sier jo at han aldri vil snakke med Christina igjen og hun sier jo at hun har tysta. Hvem skal han stå med videre hvis noe skjer da?!

Gjest Alyssa.
Skrevet

Jeg synes faktisk litt synd på Christina nå.

AnonymBruker
Skrevet

På reklamen griner jo Christina hysterisk.. så kanskje Camilla ryker i dag... :klo:

Virker sånn, ja :popcorn:

Skrevet

Synes hittil at Camilla tar dette med knusende ro. Blir spennende å se hva som skjer. Dårlig av Christina, men jeg vil heller ha Vida der enn Camilla.

• Liker 2
Skrevet

Mads er jo den dusten han og da. Sier at han ikke anbefalte noe! Han pusha jo på som bare det.

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

jeg blir så himla irritert over at deltakerne blir så forbanna (eller dypt skuffa over motparten som camilla ble i dette tilfelle) om noen dolker dem i ryggen!! har sagt det hundre ganger før, og sier det igjen: det er et forbanna spill!!! man kan jo ikke bli forbanna på den personen som fikk deg ut, det er jo det som må til for at en selv skal vinne!

hadde verken camilla eller christina fått noen konsekvenser om christina ikke hadde tysta?

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Skrevet

Liiiit for simpelt med roulette på dette stadiet.

• Liker 1
Gjest Elihol
Skrevet

hadde verken camilla eller christina fått noen konsekvenser om christina ikke hadde tysta?

De hadde nok ikke det.

Helt enig, spillet er jo det interessante. Det er derfor jeg savner Paradise DK, de hadde forstått det. :sukk:

Gjest NozMonster
Skrevet

yeeeeeees! :hoppendeglad:

endelig er camilla ute!

liker for så vet dama, men ikke som en paradise-hotel spiller!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

De hadde nok ikke det.

Helt enig, spillet er jo det interessante. Det er derfor jeg savner Paradise DK, de hadde forstått det. :sukk:

da er det jo faktisk litt merkelig at christina valgte å sladre..

for hun er jo i den samme ulla som camilla selv- som ikke dolker sine nye herlige gode venner i ryggen i dette "spillet" (trodde jeg...:) )

Gjest Slowpoke
Skrevet

Veldig glad for at Vida fikk bli :)

Christina har nå gjort det hun har snakket om hele veien at hun ikke skal gjøre. Hun har jo hele tiden sakt at hun ikke skal dolke noen i ryggen for å sikkre seg selv der inne, no tok hun jo sin "bestevenn" der inne(eller blander jeg med noen andre?).

Skrevet

yeeeeeees! :hoppendeglad:

endelig er camilla ute!

liker for så vet dama, men ikke som en paradise-hotel spiller!

Meeeen Kristina er i finalen. :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...