Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Misteltein
Skrevet

På bloggen til Maria, står det at hun veier 55kg og er 168 høy. Jeg synes Maria ser mer formfull ut enn at det kan være mulig? Jeg er også 168, og var veldig tynn da jeg var på 57kg. Trivs best på 59, men nå ligger jeg på 63, og føler ikke at Maria ser noe spesielt mye tynnere ut enn meg. Hun er jo en formfull jente (Ikke tykk, men fine former som pupper og rumpe).... Får bare ikke dette til å stemme!!!

Jeg er ganske så formfull med mine 53 kg og 170 cm. Grunnen til det? Det er så enkelt at fett veier mindre enn muskler. Jeg har stor rumpe og store pupper. En venn av meg veier nesten 5 kg mer enn meg, men er tynn som en strek. Virkelig tynn. Hun har masse muskler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes også det høres rart ut, jeg var ganske mye tynnere da jeg var på 55kg uten muskler. Men TV og kamera gjør jo gjerne at folk ser littegranne tykkere ut enn de er:) (Forøvrig så har jeg aldri møtt på to vekter som er 100% enige om hva man veier..:P)

Skrevet

Jeg synes også det høres kjemperart ut at Maria veier 55 kg. Jeg er akkurat like høy som henne, og veier også 55 kg, men er en god del tynnere enn henne.

Skrevet (endret)

På bloggen til Maria, står det at hun veier 55kg og er 168 høy. Jeg synes Maria ser mer formfull ut enn at det kan være mulig? Jeg er også 168, og var veldig tynn da jeg var på 57kg. Trivs best på 59, men nå ligger jeg på 63, og føler ikke at Maria ser noe spesielt mye tynnere ut enn meg. Hun er jo en formfull jente (Ikke tykk, men fine former som pupper og rumpe).... Får bare ikke dette til å stemme!!!

Alle bærer ikke vekta likt vetu! Jeg la ut link til bilder jeg fant i en tråd ang perfekt vekt for en stund siden.

Det var bilder av to damer (funnet på nett). Den ene var 2 cm høyere enn den andre og veide 1 kg mer. Men den ene så ut som en supermodellkropp, mens den andre var lubben. Og da hadde de så og si samme høyde og vekt. (orker ikke lete for å finne igjen nå, men dere kan se på den svenske boggen kroppsbild - der ser dere hvor forskjellig samme vekten kan være på forskjellige individer)

Edit: manglet et veldig vesentlig "ikke" i første setning.

Endret av Mynona-83
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere trenger ikke syns at det er rart. Jeg er tynnere enn Maria, og litt høyere bare, og veier 80 kg. Muskler.

Skrevet

De legger jo litt på seg på PH da. Maria er fin likevel! :)

Maria er fin å se på! Mørk og fin, flott kropp og pent ansikt når hun smiler. :)

Camilla er pen, Nina var pen og Athena er rakt ut deilig. :)

Skrevet

Jeg liker veldig godt utesende til Maria! Ser veldig moden ut til å være 20. :)

Skrevet

Syns maria er så søt<3

miguel: jeg er så pen!!

Maria : kom å lægg dæ nu

haha

• Liker 5
Gjest cybergirl
Skrevet

Jeg liker selvsikkerheten til Miguel:)

Og så håper jeg Vida går til finalen, for en herlig personlighet på den jenta. Ikke rart hun har mange beilere.

• Liker 1
Skrevet

Hva har skjedd?? Har noen fått brev??

Gjest Elihol
Skrevet

Hva har skjedd hittil? Greier ikke å følge med på klokka i blant.. :kjefte:

Skrevet

Aner ikke! Og ingen vil svare heller! De har fått et brev som har noe med tysting å gjøre. Mer enn det vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Litt enig i dette. Jeg er også 168, og var veldig tynn da jeg veide 58 kilo (nå veier jeg litt mer).

Jeg ville tippet at Maria veier 59-63 kilo. Men vekt kommer an på så mange faktorer og det varierer jo pga beinbygning etc. så det KAN hende Maria snakker sant. Eller kanskje hun har gått ned i vekt etter PH.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Hva har skjedd?? Har noen fått brev??

ja, camilla og christina fikk brev, men vi hørte dem begge lese dem opp hver for seg. Man hørte omtrent annenhver setning av begge brevene, om hverandre. så jeg må si at jeg ikk helt fikk med meg greia :klo:

ikke helheten ihvertfall.

kanskje noen andre fikk det med seg?

'Litt av greia er ihvertfall at Vida og Maria skal ut i duell, siden de ligger øverst på lista til camilla. christina kan velge og tyste eller ikke, og tyster hun, setter hun camilla i fare

Endret av NozMonster
Skrevet

Christina fikk brev om at hvis hun tystet til Maria om duellen, så måtte Camilla inn i duell selv, og Christina sikrer seg plass i finaleuken. Hun kan da dolke Camilla i ryggen, og risikerer at Camilla ryker i duell.

Gjest Offensive Pie
Skrevet (endret)

De to øverste på Camillas liste fra i går skal ut i duell. Christina kan tyste på den som er øverst på lista. Om hun gjør det, kommer Camilla i duell. Det var de to første brevene :)

Edit: Ooog noen kom meg i forkjøpet. Lurer på hva den nyeste tvisten er, da!

Endret av Offensive Pie
Skrevet

Noen son er hypp på betekaroten eller duften for "han som ikke bryr seg så veldig" ?

Skrevet

Åhhh.. sånn å forstå!! Takk for forklaring. Jeg switcher litt mellom MGP og PH - så går glipp av litt...

Gjest Elihol
Skrevet

Takk for svar! Mulig Camilla går ut nå da, siden hun ikke trodde Christina ville tyste. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...