loppekasse Skrevet 21. mai 2012 #6401 Skrevet 21. mai 2012 Athena er den som ikke fatter spillet. Trenger da ikke si at Maria er dum i hodet når hun prøver å trøste henne litt.. Makan til kjerring 5
smalls Skrevet 21. mai 2012 #6402 Skrevet 21. mai 2012 åhhh hvem skal jeg heie på nå da? Søren at KR røyk ut. Igjen!! Jeg tviler sterkt på de sender han inn enda en gang. Jeg lurer på om den som står øverst på den lista enten får en fordel eller ulempe.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #6403 Skrevet 21. mai 2012 Athena er den som ikke fatter spillet. Trenger da ikke si at Maria er dum i hodet når hun prøver å trøste henne litt.. Makan til kjerring Hvorfor fatter hun ikke spillet? 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #6404 Skrevet 21. mai 2012 Skal aldri Christina ryker eller? Dritt at Camilla sendte hjem KR!! 3
loppekasse Skrevet 21. mai 2012 #6405 Skrevet 21. mai 2012 Når Athena mener alt går til helvete fordi hun mister partneren sin? Finn en ny partner og spill videre og sørg for at en selv kommer så langt som mulig. Det er jo det som er spillet. Hvis hun blir så sippetryne fordi hun mister partneren sin der inne har hun meldt seg på feil program. 5
Papirbit Skrevet 21. mai 2012 #6406 Skrevet 21. mai 2012 Selvfølgelig sender Camilla KR ut, han er jo en trussel sånn sett Jeg har ikke sett de første par episodene,men slik jeg ser det så er denne "kjærestemakten" en ikke-eksisterende makt, funnet opp av de som er der. De sliter jo like mye hvis de blir spillet som de andre..Bare se på Kristin og Dennis. Syns ikke at de ellers har fått så mye makt av produsentene. Det har virkelig vært sånn at de nye har kommet inn med fredning, låst fast til en partner, twist, osv..Selv om det har vært nødvendig, ellers hadde de vel røket ut på første dagen.. Er også glad for at Camilla har makten, for da er det større sjangse for Stian å komme lengre.. !:D stian<3 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #6407 Skrevet 21. mai 2012 Ang. makten Camilla og Andreas måtte diskutere seg fram til hvem som skulle få, så synes jeg det var latterlig av Andreas å ikke engang orke å argumentere for å prøve å få den. "Camilla ville ha den, så da orket jeg ikke å diskutere det..." Hæ?? Det sto jo 4 personer bak han som sikkert ville at Andreas skulle argumentere for at hans lag skulle få makten vel? Men bare fordi Andreas er så forelska i Camilla, så gir vi bare bort til henne, for hun ville jo ha den makten....???? Det blir for teit å ikke orke å prøve engang. Og jeg kan ikke tenke meg at den lista som Camilla skrev ikke vil få store konsekvenser videre i uka. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #6408 Skrevet 22. mai 2012 Når Athena mener alt går til helvete fordi hun mister partneren sin? Finn en ny partner og spill videre og sørg for at en selv kommer så langt som mulig. Det er jo det som er spillet. Hvis hun blir så sippetryne fordi hun mister partneren sin der inne har hun meldt seg på feil program. jaja men det er jo helt forstårlig at hun blir lei seg når hennes partner ryker. Det må da være lov? Hun føler seg jo litt alene uten han,
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #6410 Skrevet 22. mai 2012 Camilla er kul! Hun så jo helt smashing ut som Don, virkelig lekker. Nå er hun blitt mer fremtredende i PH, og det liker jeg. Selv om jeg HATER at hun sendte ut Kristian Rene! Årets store favoritt for min del, og spillet ble så mye mer spennende når han er der. Men selv om han er en bra spiller, er Stian enda bedre der Det aller mest taktiske er jo å ikke "spille" i det hele tatt, men å bli likt av alle. Det tror jeg KR ikke har tenkt på. 1
Gjest Bobler Skrevet 22. mai 2012 #6411 Skrevet 22. mai 2012 Håper vi får et sminkekurs av Camilla snart
Breakeven Skrevet 22. mai 2012 #6412 Skrevet 22. mai 2012 Håper vi får et sminkekurs av Camilla snart Sikkert på bloggen hennes:P Typisk at unge jenter som leser blogger som hennes ønsker en sminkevideo!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #6413 Skrevet 22. mai 2012 Jeg tror nok Athena ryker kjapt. Hun har ingen partner og tror ikke hun har sjans med noen av gutta. Kanskje Miguel.
Gjest Blubberella Skrevet 22. mai 2012 #6414 Skrevet 22. mai 2012 Ser det er mye spekulasjon og påstander om hvem som vinner i den andre tråden, så jeg lurer nesten på om noen av deltakerne eller noen i produksjonsteamet har lekket opplysninger de ikke skulle ha gjort. Forhåpentligvis er alt bare tull og antakelser og mange får seg en overraskelse. Håper veldig på det siste Krysser fingrene for Stian og Vida! Min største skrekk er Andreas og Christina... 1
smalls Skrevet 22. mai 2012 #6415 Skrevet 22. mai 2012 Det er alltid mye spekulasjoner, men i fjor sto det jo overalt på nettet at Madde og NIklas vant. Det stemte jo. Året før sto det overalt at Tine og Emil vant. Det stemte jo nesten. Noen fra ph må jo tydeligvis ha brutt taushetsplikten. Hvem skal disse ryktene ellers komme fra?
Gjest Blubberella Skrevet 22. mai 2012 #6416 Skrevet 22. mai 2012 Ja det lurer jeg også på. TV3 truer jo med bøter og greier, men ser ikke ut til å bry seg om at det tydeligvis lekker info hvert eneste år.
smalls Skrevet 22. mai 2012 #6417 Skrevet 22. mai 2012 Ja det lurer jeg også på. TV3 truer jo med bøter og greier, men ser ikke ut til å bry seg om at det tydeligvis lekker info hvert eneste år. Men det blir jo litt vanskelig å finne ut hvem som har sladret. Tviler på noen kommer til å innrømme det til Tv3.
Spiralis Skrevet 22. mai 2012 #6418 Skrevet 22. mai 2012 Athena er den som ikke fatter spillet. Trenger da ikke si at Maria er dum i hodet når hun prøver å trøste henne litt.. Makan til kjerring Fine pupper da.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #6419 Skrevet 22. mai 2012 På bloggen til Maria, står det at hun veier 55kg og er 168 høy. Jeg synes Maria ser mer formfull ut enn at det kan være mulig? Jeg er også 168, og var veldig tynn da jeg var på 57kg. Trivs best på 59, men nå ligger jeg på 63, og føler ikke at Maria ser noe spesielt mye tynnere ut enn meg. Hun er jo en formfull jente (Ikke tykk, men fine former som pupper og rumpe).... Får bare ikke dette til å stemme!!! 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #6420 Skrevet 22. mai 2012 ^ Hmm, jeg synes det høres og ser riktig ut, jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå