Sarafina Skrevet 20. mai 2012 #6342 Skrevet 20. mai 2012 Jeg er så lei av Andreas og Christina at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre! De er noen skikkelig sutrekopper begge to. Christina klikker jo i vinkel når ting ikke går hennes vei. Jeg vil at Kristian Rene og Athena vinner jeg. Miguel tror jeg ikke har noen sjans i en finale uansett. Det er jo så og si ingen som liker han. Skulle forresten ønske Christina hadde blogg. Christina tør vel ikke ha blogg, kan bare forestille oss hvor mange drittkommentarer hun hadde fått slengt der. Men hun har visst FB-fanside, overrasket over at hun ikke får mer dritt der egentlig: http://www.facebook.com/ParadiseChristina 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #6343 Skrevet 20. mai 2012 Rett og slett litt skuffa over at Stian synes Christina er den deiligste dama der inne. Trodde han hadde bedre smak enn som så...
Papirbit Skrevet 20. mai 2012 #6344 Skrevet 20. mai 2012 Rett og slett litt skuffa over at Stian synes Christina er den deiligste dama der inne. Trodde han hadde bedre smak enn som så... Har stian sagt det? høres rart ut i og med at han vil ha Vida lill.. 1
Viernes Skrevet 20. mai 2012 #6345 Skrevet 20. mai 2012 Lo litt for meg selv da jeg oppdaget at Mats sa noe ala "Tror jeg har muligheten til å sende hjem Vida slik at jeg får Stian for meg selv" Jeg trodde først at det var samme, gamle regla om å sende hjem Stian slik at han fikk Vida for seg selv, men neida
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #6346 Skrevet 20. mai 2012 Rett og slett litt skuffa over at Stian synes Christina er den deiligste dama der inne. Trodde han hadde bedre smak enn som så... Det er nok fordi hun er litt lubben. Noen liker jo det. Selv syns jeg hun er den styggeste som noen gang har deltatt i PH. Sikkert preget av at jeg ikke kan fordra personligheten, men kroppen er dvask og trynet lite pent. 1
Gjest Blubberella Skrevet 20. mai 2012 #6347 Skrevet 20. mai 2012 Det er nok fordi hun er litt lubben. Noen liker jo det. Selv syns jeg hun er den styggeste som noen gang har deltatt i PH. Sikkert preget av at jeg ikke kan fordra personligheten, men kroppen er dvask og trynet lite pent. Hun er jo ikke lubben akkurat. Hun ser dvask/lubben ut fordi hun alltid går kledd i løsthengende og dassete klær og fordi hun er rund i ansiktet. Men at hun har en forferdelig personlighet er vel de fleste enig i.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #6348 Skrevet 20. mai 2012 Jeg syns hun er lubben. Ikke feit eller overvektig, men lubben. Jeg har flatere mage enn henne og ser ikke på meg selv som sylslank. Hun har en del ekstra fett på kroppen, uansett hvilket ord man velger å betegne det med. Har aldri sett bikinibilder av henne og hun går sjeldent lettkledt på hotellet, og det er det nok en grunn til:p Hun er vel den lubneste jenta på hotellet denne sesongen hvertfall. Og siden Stian likte henne best tyder vel det på at han liker litt å ta i... 2
Gjest Bloodless Skrevet 20. mai 2012 #6349 Skrevet 20. mai 2012 Når sa Stian dette? Det har jeg ikke fått med meg.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #6350 Skrevet 20. mai 2012 Når sa Stian dette? Det har jeg ikke fått med meg. i morgendagens episode.. spoiling med andre ord 3
Gjest Blubberella Skrevet 20. mai 2012 #6351 Skrevet 20. mai 2012 Jeg syns hun er lubben. Ikke feit eller overvektig, men lubben. Jeg har flatere mage enn henne og ser ikke på meg selv som sylslank. Hun har en del ekstra fett på kroppen, uansett hvilket ord man velger å betegne det med. Har aldri sett bikinibilder av henne og hun går sjeldent lettkledt på hotellet, og det er det nok en grunn til:p Hun er vel den lubneste jenta på hotellet denne sesongen hvertfall. Og siden Stian likte henne best tyder vel det på at han liker litt å ta i... Et litt dårlig bilde, men her ser man ganske greit at hun ikke er mer lubben enn de andre der inne. Synes magen hennes ser riktig så flat ut. Miss Paradise konkurranse
Sarafina Skrevet 21. mai 2012 #6352 Skrevet 21. mai 2012 Hvor har dere egentlig hørt at Stian synes Christina er den deiligste dama der inne? Kan aldri tenke meg det egentlig, at det stemmer. For det første er hun ikke det, og for det andre er han jo veldig fan av Vida, og hun ER jo mye penere objektivt sett også. Og at Christina er penere enn f.eks. Alina? Merkelig... Jeg er (litt for mye) Paradise-fan og følger med på hver episode, men har aldri hørt at Stian har sagt det. Jeg lurer også veldig på hvorfor vi aldri ser Christina i bikini. Er ikke det noe av greia med Paradise?
Gjest HunterLady Skrevet 21. mai 2012 #6353 Skrevet 21. mai 2012 Jeg skjønner godt at Stian liker Christina. De er litt lik personlighetsmessig, og jeg tror når Stian sier "deilig", så mener han ikke bare rent utseendemessig, men også personlighetsmessig. Christina er meget utadvendt og er ikke redd for å dumme seg ut. Hun er også ujålete og tar ikke seg selv så himla høytidelig. Jeg har sett Christina i bikini (dagens episode, og jeg mener ikke at jeg spoiler bare fordi jeg sier at man får se henne i bikini). Jeg likte heller ikke Christina før, men jeg begynner å like henne bedre og bedre. Når det kommer til kroppen, så synes jeg hun har bedre kropp enn Camilla og Maria (Camilla tror jeg har lagt litt på seg under oppholdet). Christina har flotte naturlige pupper, ingen cellulitter og magen er flat. Som jeg så iallefall.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #6354 Skrevet 21. mai 2012 Ja, det ser ut som om Camilla har lagt på seg. Hun ser fin ut altså, men ser hun har blitt dvaskere!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #6355 Skrevet 21. mai 2012 Ja, det ser ut som om Camilla har lagt på seg. Hun ser fin ut altså, men ser hun har blitt dvaskere! Hvor da, hvordan ser dere sånt? Camilla har en misunnelsesverdig kropp, hun. 1
Gjest HunterLady Skrevet 21. mai 2012 #6356 Skrevet 21. mai 2012 Hvor da, hvordan ser dere sånt? Camilla har en misunnelsesverdig kropp, hun. Hvorfor mener du at den er misunnelsesverdig? Se episoden ikveld, så ser man ganske tydelig at kroppen hennes har endret seg.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #6357 Skrevet 21. mai 2012 Hvorfor mener du at den er misunnelsesverdig? Se episoden ikveld, så ser man ganske tydelig at kroppen hennes har endret seg. Flat mage, fine bein, former men likevel slank. Jeg tenker ikke på silikonpuppene hennes, men mest på den flate magen.
Xaphan Skrevet 21. mai 2012 #6358 Skrevet 21. mai 2012 Kan vi ikke komme tilbake til denne diskusjonen når dagens episode har blitt vist på TV så vi som ikke har sett den har mulighet til å uttale oss? 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #6359 Skrevet 21. mai 2012 Jeg skjønner godt at Stian liker Christina. De er litt lik personlighetsmessig, og jeg tror når Stian sier "deilig", så mener han ikke bare rent utseendemessig, men også personlighetsmessig. Christina er meget utadvendt og er ikke redd for å dumme seg ut. Hun er også ujålete og tar ikke seg selv så himla høytidelig. Jeg har sett Christina i bikini (dagens episode, og jeg mener ikke at jeg spoiler bare fordi jeg sier at man får se henne i bikini). Jeg likte heller ikke Christina før, men jeg begynner å like henne bedre og bedre. Når det kommer til kroppen, så synes jeg hun har bedre kropp enn Camilla og Maria (Camilla tror jeg har lagt litt på seg under oppholdet). Christina har flotte naturlige pupper, ingen cellulitter og magen er flat. Som jeg så iallefall. Jeg synes ikke C og S er like. Altså i personlighet. C er bitchy og blir sur når ting ikke går hennes vei. Negativ er hun å. S virker bare snill og god. Han er også morsom. C er ikke morsom Kun irriterende. 3
mia83 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #6360 Skrevet 21. mai 2012 Gjett hvem? Er ingen spoilere i linken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå