Papirbit Skrevet 17. mai 2012 #6301 Skrevet 17. mai 2012 KR ødla litt for han Miguel og da,ved å plassere han ved en partner som ikke vil ha han.. PÅ den måten kunne han trygt ha plassert han med Camilla og begrunnet med "Det var tydelig at Maria ikke ville ha Miguel og at ingen andre ville det heller. Så jeg tenkte ikke på jentene når jeg tok valget. Men jeg tenkte på gutten. Nemlig at Andreas VIL ha meg ut." aah,hadde vært så mye mer dramatisk enn å bare sende Tommy frem og tilbake.. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #6302 Skrevet 17. mai 2012 Mads og Stian lå tett i samme seng og en av dem holdt rundt den andre...
Sarafina Skrevet 18. mai 2012 #6304 Skrevet 18. mai 2012 Kristian Rene spiller kjempebra og taktisk (og jeg digger ham, det er underholdende) - men selv om jeg tror han har gode sjanser til å komme til finalen, tror jeg ikke han ville vunnet. Han har nok skuffet endel folk der inne (var ikke han og Tommy gode venner?), og er nok ikke den som er best likt og dermed får mange folk bak seg. Ellers skjønner jeg ikke helt hvorfor Maria valgte Tommy? Det er vel ganske obvious at Tommy ville valgt Christina neste gang han fikk sjansen til det, og at Maria da ville stått uten partner? 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #6305 Skrevet 18. mai 2012 Kjedelig at Tommy gikk ut. Virker som en utrolig trivelig og artig gutt.
smalls Skrevet 18. mai 2012 #6306 Skrevet 18. mai 2012 Helt greit at Tommy røyk. Synes han er litt kjedelig KR valgte nok Tommy pga ALLE liker han og har derfor større sjans til å vinne en finale enn Andreas. Veldig smart. Er litt overrasket over reaksjonen til Christina. Jeg trodde hun kom til å kjefte KR huden full Tror Mafiauken kan bli gøy.
smalls Skrevet 18. mai 2012 #6307 Skrevet 18. mai 2012 Kristian Rene spiller kjempebra og taktisk (og jeg digger ham, det er underholdende) - men selv om jeg tror han har gode sjanser til å komme til finalen, tror jeg ikke han ville vunnet. Han har nok skuffet endel folk der inne (var ikke han og Tommy gode venner?), og er nok ikke den som er best likt og dermed får mange folk bak seg. Ellers skjønner jeg ikke helt hvorfor Maria valgte Tommy? Det er vel ganske obvious at Tommy ville valgt Christina neste gang han fikk sjansen til det, og at Maria da ville stått uten partner? Samme lurer jeg på... 1
Papirbit Skrevet 18. mai 2012 #6308 Skrevet 18. mai 2012 JEG hadde valgt alle forran Miguel, men Maria valgte jo bort Christian for Miguel engang, ganske rart av henne å plutselig ombestemme seg. Likevel skjønner jeg at ho kanskje har innsett at ho står tryggere med en som er godt likt, ikke er en grineunge og som faktisk er veldig ærlig. Jeg tror at Tommy kanskje hadde valgt Maria fremfor Christina, da maria er hans nåværende partner. Tross alt valgte han bort Nina kun pga partner engang, virker som om han kan gjøre det igjen..
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #6309 Skrevet 18. mai 2012 Noen ganger lurer jeg på hvor mye deltagerne bestemmer selv der inne, og hvor mye tv3 egentlig styrer. Det var da helt fullstendig ulogisk at Maria skulle velge Tommy... Hun har jo valgt Miguel over alt hele veien - og putselig skal hun liksom velge Tommy fordi de har så god kontakt. Jeg håper at Stian vinner. Stian er vinneren uansett i mitt hode. Han har blitt godt likt av alle - har ikke havnet i krangler og styr med noen. I tillegg har han vært der helt fra dag 1 uten å klikke i hodet. hehe. Noe det ser ut som Andreas snart gjør. Eneste var at jeg ble litt skffet over han da han sendte Iselin hjem. (men hadde hun stilt seg hos Mads hadde hun fått bli og det visste hun) Bare jeg som syntes Vida Lill gjør mye rart med munnen sin når hun prater? 3
Papirbit Skrevet 18. mai 2012 #6310 Skrevet 18. mai 2012 Det er sant, må huske at Iselin også uttalte seg at ho fikk beskjed av produsentene om å ikke stå med Mads...
Mynona Skrevet 18. mai 2012 #6311 Skrevet 18. mai 2012 Hvorfor er det så rart at Maria valgte tommy?? Han overtalte hun og hadde gode argumenter. Hun innså vel at når det nærmer seg finale er det bedre å stå med en som alle liker og på den måten prøve å snylte seg til seier, enn å stå med en alle hater, som lager drama 24/7 og har humørsvingninger herifra til helvete?? Miguel blir definitivt ikke vinneren. Det er vel det eneste som er 100% sikkert. At han kanskje ville valgt tilbake Christina er jo bare noe hun må ta sjangsen på at han ikke gjør. 2
Bex Skrevet 18. mai 2012 #6312 Skrevet 18. mai 2012 Jeg må innrømme at jeg ikke har fått med meg hver eneste episode av PH, men hva er det egentlig Miguel har gjort "feil"? For mye selvtillitt? Det er det vel endel andre der som har også... Synes han er så upopulær både her og på hotellet, men det jeg har sett av ham er bare positivt. Litt emosjonell er han jo, men jammen har han fått mye dritt også, da. 2
Gjest Armule Skrevet 18. mai 2012 #6313 Skrevet 18. mai 2012 Jeg må innrømme at jeg ikke har fått med meg hver eneste episode av PH, men hva er det egentlig Miguel har gjort "feil"? For mye selvtillitt? Det er det vel endel andre der som har også... Synes han er så upopulær både her og på hotellet, men det jeg har sett av ham er bare positivt. Litt emosjonell er han jo, men jammen har han fått mye dritt også, da. Ifølge bloggen til Kristin for en stund siden, skrev hun at grunnen til at de mislikte ham ikke ble vist på tv. Om det er sant eller ikke, vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #6314 Skrevet 18. mai 2012 Ja, hva er de rare bevegelsene Vida gjør med kjeven når hun snakker? Pussig. 2
Xaphan Skrevet 18. mai 2012 #6315 Skrevet 18. mai 2012 Det deltagerne ofte skylder på er at han 'tok seg for godt til rette' når han først kom inn. At han prøvde for hardt å komme inn i gruppa eller noe sånt. Jeg tror også et par av guttene der inne følte seg truet av han fordi han er kjekkere enn dem. Personlig liker jeg Miguel bedre enn visse andre inne på hotellet, men jeg syns fremdeles han er idiot. Høy på seg selv og typisk player, samtidig som han virker veldig umoden for alderen. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #6316 Skrevet 18. mai 2012 Jeg liker også Miguel, men han er fortsatt veldig umoden og grinete. Han er en liten dramaqueen som i tillegg er veldig høy på seg selv og syns lett synd på seg selv. Selvopptatt gutt med et godt utseende... Neh, det hjelper ikke å se bra ut når man ikke er like bra innvendig. Men sånn ellers syns jeg han virker veldig koselig. Den verste personen der inne er Christina, og jeg tror heller ikke hun ville vunnet uansett om hun havner i finalen eller ei. For det er så mange som ikke liker henne... Hun har kranglet med en del og gitt dårlig inntrykk til spesielt de nye som kom etter henne. Håper Stian vinner hele driten! Og han kan godt vinne det sammen med Camilla eller Vida. Men hvis ikke Stian er gutten som vinner, så håper jeg det er Kristian Rene som vinner. Men problemet her er jo at det heller ikke er så mange som ville stemt på Kristian Rene, for han har også en del "fiender" der. Så sånn totaltsett så er jeg sikker på at Stian har størst sjanse på å vinne. Hvem er det som IKKE liker han? Hvem er det som har kranglet med han? Ingen. Såvidt jeg husker da. Heia Stian! 2
Sarafina Skrevet 18. mai 2012 #6317 Skrevet 18. mai 2012 Håper Stian vinner hele driten! Og han kan godt vinne det sammen med Camilla eller Vida. Men hvis ikke Stian er gutten som vinner, så håper jeg det er Kristian Rene som vinner. Men problemet her er jo at det heller ikke er så mange som ville stemt på Kristian Rene, for han har også en del "fiender" der. Så sånn totaltsett så er jeg sikker på at Stian har størst sjanse på å vinne. Hvem er det som IKKE liker han? Hvem er det som har kranglet med han? Ingen. Såvidt jeg husker da. Heia Stian! Helt enig! Stian har klart å bli likt av alle, og har ikke gjort noen store tabber - over en så lang periode og så tett på med en gruppe med folk, er det faktisk et kunststykke i seg selv. Det krever god sosial intelligens, dessuten har han et veldig vinnende vesen. Dette er bare et av mange eksempler på) at man trenger ikke være den kjekkeste, slankeste eller mest muskuløse for å bli best likt. Når alt kommer til alt, er det personligheten som teller. Når det er sagt, så er han en kjekk kar han også da Leste at Stian fikk 3.000 Facebook-meldinger per dag: http://www.f-b.no/nyheter/nettgjest/han-far-3-000-facebook-meldinger-hver-dag-1.7234205 Av jentene synes jeg Camilla gir det absolutt beste inntrykk. Hun er ikke bare en "silikonberte", slik jeg trodde i begynnelsen. Hun virker smart og rettferdig og veldig snill. Noen som er enig? 2
Mynona Skrevet 18. mai 2012 #6318 Skrevet 18. mai 2012 Av jentene synes jeg Camilla gir det absolutt beste inntrykk. Hun er ikke bare en "silikonberte", slik jeg trodde i begynnelsen. Hun virker smart og rettferdig og veldig snill. Noen som er enig? Ja, enig. Likte hun ikke i begynnelsen. Men hun har vokst på meg. Men hun er ganske anonym da når jeg tenker meg om. Det er ikke ofte vi hører hun prate - annet enn når hun blir sint på Andreas. Også synes jeg Athena er fornøyelig 1
Sarafina Skrevet 18. mai 2012 #6319 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Ja, enig. Likte hun ikke i begynnelsen. Men hun har vokst på meg. Men hun er ganske anonym da når jeg tenker meg om. Det er ikke ofte vi hører hun prate - annet enn når hun blir sint på Andreas. Også synes jeg Athena er fornøyelig Enig i det! En skikkelig bimboberte, veldig stereotypisk! Dem har det ikke vært så mange av (altså kanskje Iselin, men synes Athena er enda mer bimbo egentlig). Men synes litt synd på henne, det virker ikke som om hun helt har kontrollen på hva hun egentlig gjør. (mht. sin muslimske familie og alt det der.) Var det ikke 1. natta hun hadde nesten sex med Miguel? og 1. natta med Kristian at hun hadde sex med han også? Rimelig spesielt, siden det er på tv... : Uansett, fantastisk casting i år! En ting til: synes det er litt oppsiktsvekkende hvor mange av "vinnerkandidatene" som har røket ut før semifinalen i år. Både Tommy, Kristin og Dennis er folk som vel hadde vært klare favoritter til å vinne, Nina også egentlig (hun var vel også likt av alle?) Endret 18. mai 2012 av Sarafina
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #6320 Skrevet 18. mai 2012 Lurer på hvorfor Kristian Rene valgte å sende ut Tommy, og ikke Stian? Stian ville jo vært konkurrent nummer EN, siden han er jo den som er godt likt av alle. For KR likte vel Tommy også, så det var vel ikke pga trivsel at KR sendte ut ham..? Skjønner ingenting jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå