Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått for meg at det var en fordel og en ulempe. Burde være noe mer enn bare å være med på en date liksom... Siden ulempen til Tommy var relativt 'ille'.

Kan vel knappest kalles en fordel å måtte sitte til bords med den jævla sure Christina, så håpe at Miguel får en "bedre" fordel enn det. :gjeiper:

Tror aldri jeg har sett/opplevd noen som er så negativ og grinete for absolutt alt som ikke går 100% hennes vei. Voksne jenta, fysj skam deg! :kjefte:

Og når det gjelder Andreas, så tror jeg seriøst at han har store problemer med sinnet sitt. Jeg vil huske at han allerede da han var blid og festlig i begynnelsen reagerte litt i overkant noen ganger.. Med å slå seg selv i ansiktet, slenge på hodet og skyggebokse rundt om, mens han freste som en okse. Nei æsj, for en type sier jeg bare!!! :eeeh:

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Christina er bare så usympatisk. Helt umulig for henne å gjøre det beste ut av ting, prøve å være positiv og kose seg på date. Men nei, hun må hele tiden presisere at hun ikke liker de hun er på date med, hele tiden himle med øynene og flire, planlegge hva slags dritt hun skal gjenfortelle når hun er tilbake med de "kule vennene" som hun tviholder på. Klassisk mobbeadferd. En som i utgangspunktet er usikker og redd, og som lever gjennom andre.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser frem til parseremonien i kveld :popcorn: Håper så inderlig at Andreas blir kicka ut i dag.

Skrevet

På Kristian Rene virker det som at han vil få ut Andreas om han får muligheten, og det tror jeg han får siden han sa "den makta er egentlig midt i blinken" :)

Skrevet

Christina er bare så usympatisk. Helt umulig for henne å gjøre det beste ut av ting, prøve å være positiv og kose seg på date. Men nei, hun må hele tiden presisere at hun ikke liker de hun er på date med, hele tiden himle med øynene og flire, planlegge hva slags dritt hun skal gjenfortelle når hun er tilbake med de "kule vennene" som hun tviholder på. Klassisk mobbeadferd. En som i utgangspunktet er usikker og redd, og som lever gjennom andre.

eller tøff i trynet i gruppa og pissredd alene

• Liker 1
Gjest Anuket
Skrevet

Miguel griner jo for alt mulig! Sippegutt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hva skjedde i går? Noen tvister? Noen som gikk ut? Noen krangler?

Skrevet

Fikk ikke med meg hva som stod i noen av brevene??

Gjest Blubberella
Skrevet

Hva stod det i brevet? :lete:

Lurer jeg også på. Gikk glipp av første delen :(

Skrevet

Hva stod det i brevet? :lete:

At det bare er to parsermonier igjen. Fikk ikke med meg om det var noe mer.

Gjest Chloè
Skrevet

Det sto at Kristian får plassere den gutten som ryker ut der han vil , så den som ryker ut idag ryker ikke. De andre fikk ikke vite dette, bare Miguel

Skrevet

Så da den som ryker ut sender ut den Kristian velger å erstatte han med?

Gjest Chloè
Skrevet

Så da den som ryker ut sender ut den Kristian velger å erstatte han med?

Si feks at Stian ryker, da får Kristian låv å plassere han der han vil, feks ved Miguel og Maria. Da ryker Miguel

Skrevet

Likte makten til Kristian! Håper han bruker den godt!

Skrevet

Aaaah! Er sikker på at Kristian sender ut Andreas da!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oh no, håper ikke Tommy ryker!! Han er favoritten min!!

• Liker 1
Skrevet

Aaaah! Er sikker på at Kristian sender ut Andreas da!

Tror det er god sjans for det jeg også. Samtidig så tror jeg kaaanskje at geitekillingen kan være en større trussel i finalen, for Andreas har jo bare surmula og laget drama med alle de siste ukene.

Skrevet

Det sto at Kristian får plassere den gutten som ryker ut der han vil , så den som ryker ut idag ryker ikke. De andre fikk ikke vite dette, bare Miguel

Det var brev nr.2 som Kristian fikk. Ikke de brevene som alle fikk.

Skrevet

Ser ut som alle har blitt solbrent i dag.

Blir spennende å se hva som skjer i kveld altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...