AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #6221 Skrevet 16. mai 2012 Hvorfor har ikke Christina prøvd seg på noen? Er sikkert ikke keen på noen da.
Gjest badeand1 Skrevet 16. mai 2012 #6222 Skrevet 16. mai 2012 Lættis!! Stian og Mads! Uten Vida! Er det bare meg eller tar Stian på seg selv ofte når Mads er i nærheten. 7
Gjest NozMonster Skrevet 16. mai 2012 #6223 Skrevet 16. mai 2012 hva skjer med disse vaskebjørnene?? synes jeg kan huske de fra tidligere sesonger også..
Gjest badeand1 Skrevet 16. mai 2012 #6224 Skrevet 16. mai 2012 Nydelige vaskebjørner. Hotellet er vel det samme som ble brukt ifjor så kanskje de bor rundt der. ^^ Likte ikke at Stian gråt! 1
Gjest Bobler Skrevet 16. mai 2012 #6225 Skrevet 16. mai 2012 Vaskebjørnene er jo Paradise-maskotten! Er der hvert år!
challenger Skrevet 16. mai 2012 #6226 Skrevet 16. mai 2012 Var det ikke en vaskebjørn som het Kenneth i fjor?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #6227 Skrevet 16. mai 2012 Hva var usympatisk med det? Du synes ikke det er noe usympatisk i å foretrekker at ens medmennesker legger seg på operasjonsbordet med fare for liv og helse for å få satt inn implantater? Greit at noen liker begge deler og at det ikke spiller noen rolle, men å foretrekke silikonpupper? Jepp det synes jeg er drøyt. Jeg skjønner at du ikke gjør det. Men jeg har problemer med å skjønne at det er helt fremmed for deg at det oppfattes som usympatisk. 8
Gjest Bobler Skrevet 16. mai 2012 #6228 Skrevet 16. mai 2012 Syntes forresten at det er ekstremt feminint at Christian barberer seg under armene. Menn har hår under armene, syntes jeg! 4
Miss Independent Skrevet 16. mai 2012 #6229 Skrevet 16. mai 2012 Hva var den hvite flekken på rumpa til Kristian? Så ut som en sommerfugl. Jeg trodde dette var pga at rompeballene blir presset sammen, så solstrålene kommer ikke til der rett og slett?
Gjest badeand1 Skrevet 16. mai 2012 #6230 Skrevet 16. mai 2012 Jeg trodde dette var pga at rompeballene blir presset sammen, så solstrålene kommer ikke til der rett og slett? Jess, har allerede fått svar på det.
pinar Skrevet 16. mai 2012 #6231 Skrevet 16. mai 2012 Du synes ikke det er noe usympatisk i å foretrekker at ens medmennesker legger seg på operasjonsbordet med fare for liv og helse for å få satt inn implantater? Greit at noen liker begge deler og at det ikke spiller noen rolle, men å foretrekke silikonpupper? Jepp det synes jeg er drøyt. Jeg skjønner at du ikke gjør det. Men jeg har problemer med å skjønne at det er helt fremmed for deg at det oppfattes som usympatisk. Det er jo ikke usympatisk. HAr han sagt at han foretrekker det? Kan bare huske at han sa at han ikke syntest det var et minus eller noe i den duren. Jeg tolket det bare som at han syntest det var pent.. hvor vidt han (eller andre) foretrekker silikon eller ikke vet vi vel ikke så mye om. Vi kan syns det er teit, smakløst, idiotisk osv men ikke ustmpatisk. Jeg antar Athena selv har valgt å legge in silikon. 1
Hottrio Skrevet 16. mai 2012 #6232 Skrevet 16. mai 2012 Syntes forresten at det er ekstremt feminint at Christian barberer seg under armene. Menn har hår under armene, syntes jeg! Menn blir bare mer og mer feminine vet du.....
Hottrio Skrevet 16. mai 2012 #6233 Skrevet 16. mai 2012 Er det bare meg eller tar Stian på seg selv ofte når Mads er i nærheten. Ikke bare deg nei; jeg tror rett og slett at Stian kjempekåt på Mads! Synes de kunne prøve ut litt guttekos sammen jeg altså, jeg er overbevist om at de begge liker det!! hehehe
Xaphan Skrevet 16. mai 2012 #6234 Skrevet 16. mai 2012 Har vi fått vite hva fordelen til Miguel er? 1
The Kitten Skrevet 16. mai 2012 #6235 Skrevet 16. mai 2012 Du synes ikke det er noe usympatisk i å foretrekker at ens medmennesker legger seg på operasjonsbordet med fare for liv og helse for å få satt inn implantater? Greit at noen liker begge deler og at det ikke spiller noen rolle, men å foretrekke silikonpupper? Jepp det synes jeg er drøyt. Jeg skjønner at du ikke gjør det. Men jeg har problemer med å skjønne at det er helt fremmed for deg at det oppfattes som usympatisk. Jeg ser fremdeles ikke hva som er usympatisk med det nei, men jeg lar den diskusjonen ligge. Ikke noe vits i å avspore mer. X for at Andreas ryker ut i morgen.
The Kitten Skrevet 16. mai 2012 #6236 Skrevet 16. mai 2012 Har vi fått vite hva fordelen til Miguel er? Har han en fordel da? Var det ikke bare at han fikk lov til å være med på stevnemøtet?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #6237 Skrevet 16. mai 2012 Har han en fordel da? Var det ikke bare at han fikk lov til å være med på stevnemøtet? Det var da en fryktlig stusselig fordel, i tilfelle. Håper virkelig det er noe mer. 2
The Kitten Skrevet 16. mai 2012 #6238 Skrevet 16. mai 2012 Det var da en fryktlig stusselig fordel, i tilfelle. Håper virkelig det er noe mer. Smykket førte jo bare noe positivt med seg, ikke en fordel. Så jeg tviler på det.
SoftKitty Skrevet 16. mai 2012 #6239 Skrevet 16. mai 2012 Dere får vite mer om fordelene imorgen. Om dagens episode: Hva faen var greia med naken-pushups??? Det var så sykt weird. Æsj. Litt lol med den sommerfuglen på rompa, kanskje Kristian Rene burde tatovere seg sommerfugl tramp stamp ^^ 2
Xaphan Skrevet 16. mai 2012 #6240 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Jeg har fått for meg at det var en fordel og en ulempe. Burde være noe mer enn bare å være med på en date liksom... Siden ulempen til Tommy var relativt 'ille'. Endret 16. mai 2012 av Xaphan 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå