SoftKitty Skrevet 16. mai 2012 #6181 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Har sett at en del skriver de ser episodene en dag før...Hvor kan man det? Vil gjerne se kveldens episode nå Gå på http://www.viaplay.no og bestill et av de to billigste abonnementene. Første måneden er gratis (prisen endres til 0 helt på slutten av bestillingen). Er ingen bindingstid så du kan avslutte etter 1 måned. Endret 16. mai 2012 av SoftKitty
The Kitten Skrevet 16. mai 2012 #6182 Skrevet 16. mai 2012 Hehe, litt enig med deg der. Ville holdt meg langt unna ham selv. Men han skaper jo litt liv og røre og er underholdende å ha med, siden han er en sånn raring. Jeg syntes spesielt han var usympatisk da han sa at han foretrakk silikonpupper. Hva var usympatisk med det? 4
challenger Skrevet 16. mai 2012 #6183 Skrevet 16. mai 2012 For hver episode jeg ser, forstår jeg bare mindre og mindre hva Camilla egentlig ser i Andreas. Var ikke særlig fan av Camilla før, men hun liker jeg bare bedre og bedre, med Andreas er det helt motsatt.. Fatter ikke hvordan hun gidder å være sammen med en som har sånn oppførsel som Andreas! 3
Xaphan Skrevet 16. mai 2012 #6184 Skrevet 16. mai 2012 Men Kristian vil jo stå med Athena, og Athena ville stå med Kristian? Dermed er det ikke gitt at det er trygt for Tommy der. Jeg forestiller meg at parsemonien står: Stian - Vida Mats - Christina Kristian - Athena Miguel - Maria Andreas - Camilla Hvor Tommy ender opp, det er jeg usikker på..... Jeg fikk for meg at Kristian ble låst med Christina, jeg er litt usikker på hvor jeg fikk det fra :gjeiper: Da blir det jo hakket værre, men som jeg skjønte på Stian på "dette skjer i morgen"-greia er kanskje han villig til å la Tommy gå til Vida. Så kan Stian stille seg bak Christina for eksempel, hun vil nok helt sikkert velga han foran Mads (egentlig foran alle de andre som er der inne nå som hun ikke kan stå med Tommy).
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #6185 Skrevet 16. mai 2012 Jeg er så lei av at Camilla og Andreas står så trygt. Har de noen gang hatt motgang? Utenom den gangen Camilla røyk ut da, men hun kom jo fort inn igjen. Huff vil så gjerne ha ut Andreas. 2
Gjest Sunshine23 Skrevet 16. mai 2012 #6186 Skrevet 16. mai 2012 Hva var usympatisk med det? Samme lurer jeg på.
Gjest Blubberella Skrevet 16. mai 2012 #6187 Skrevet 16. mai 2012 Jeg likte at Kristian Rene kom inn igjen og spiller hardt, men jeg synes ikke han fortjener å vinne. Når han har rotet litt i suppa der inne kan han godt ryke ut igjen for min del. Sånn som ståa er nå liker jeg Stian og Vida best 1
Gjest Slowpoke Skrevet 16. mai 2012 #6188 Skrevet 16. mai 2012 Jeg liker også Stian og Vida best der inne. De er to litt sære personligheter, men det er bare gøy Det virker ikke som om det er noe vondt i noen av dem. Håper de går av med seieren, men frykter, som en annen her har skrevet, at det blir Andreas og Camilla av en eller annen grunn. 2
Gjest Blubberella Skrevet 16. mai 2012 #6189 Skrevet 16. mai 2012 Ja, det er så mange som påstår at Andreas og Camilla vinner at jeg er stygt redd for det
pinar Skrevet 16. mai 2012 #6191 Skrevet 16. mai 2012 Ja, det er så mange som påstår at Andreas og Camilla vinner at jeg er stygt redd for det Kan jo være bare rykter?
Rosenrød Skrevet 16. mai 2012 #6192 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har hele tiden trodd at Dennis kom til å vinne.... Ser faktisk for meg at han kan komme inn igjen i finaleuka og vinne hele greia!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #6194 Skrevet 16. mai 2012 Christina er såpass usmakelig og har så dårlig personlighet at jeg hadde vurdert å ta barna mine ut av SFO hvis hun jobbet på vår. 3
pinar Skrevet 16. mai 2012 #6195 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har hele tiden trodd at Dennis kom til å vinne.... Ser faktisk for meg at han kan komme inn igjen i finaleuka og vinne hele greia! Jeg kan heller se for meg at en som Stian vinner, siden han faktisk har klart det å bli likt av både den ene gjengen og den andre. 1
Sophia. Skrevet 16. mai 2012 #6196 Skrevet 16. mai 2012 Christina oppfører seg så usmakelig at jeg ikke vet hva jeg skal si. Det er rett og slett ekkelt å se på noen ganger... hun er så utrolig barnslig og trangsynt. Andreas er ikke noe bedre. Likte han i begynnelsen, men nå syns jeg han også oppfører seg ganske fælt. Håper Sitan vinner, jeg! Han er jo godt likt av alle. 3
Gjest badeand1 Skrevet 16. mai 2012 #6197 Skrevet 16. mai 2012 Hva var den hvite flekken på rumpa til Kristian? Så ut som en sommerfugl. 3
Sophia Skrevet 16. mai 2012 #6198 Skrevet 16. mai 2012 Oi. Dumt de klippet ut den scenen fra i går hvor Christina skriker til Kristian og klikker helt fordi han ga det negative smykket til Tommy. Høres ut som en morsom krangel ( Den de viste klipp til i starten av episoden nå) 3
Sophia Skrevet 16. mai 2012 #6199 Skrevet 16. mai 2012 Hva var den hvite flekken på rumpa til Kristian? Så ut som en sommerfugl. Han har nok tatt litt solarium 3
Gjest badeand1 Skrevet 16. mai 2012 #6200 Skrevet 16. mai 2012 Han har nok tatt litt solarium Men hva er den flekken da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå