Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette må ha vært den beste episoden jeg har sett av Paradise Hotel, noen gang :popcorn: Underholdning fra start til slutt!

- Kristians reaksjon på at han ble partner med Christina var priceless

- Daten kommer til å bli veldig moro

- Andreas var så sinnsykt dust (han var jo helt bak mål i denne diskusjonen!) at til og med Christina virka fornuftig

- Tommy var søt når han trøsta Miguel

- Camilla virker fremdeles veldig fornuftig i forhold til Andreas' teite utspill

- Kult at både Christina og Kristian er helt rett ut om at de absolutt ikke kan tenke seg å stå sammen

Storkoser meg nå :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Forresten så tror jeg ikke det blir såå vanskelig å få Tommy til å bli på Hotellet med mindre det kommer en ny fredning inn i bildet. Det burde jo ikke være så vanskelig å overtale Athena om at hun står sterke med han enn med Mads. Så kan de bare bytte neste uke, for Athena har vel lyst til å stå med Kristian.

Endret av Xaphan
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som sier Christina virket fornuftig i.h.t den episoden med Andreas o.s.v. Skjønner dere ikke at hun kun spiller?

Hadde dere lagt merke til det helt siden starten, ville dere sett at hun støtter de som har en eller annen fordel/makt med en gang de blir svake/fulle/får andre mot seg. Hun formelig henger etter dem og venter på at de skal falle sammen av en eller annen grunn, og da er hun der, tar deres parti og 'støtter' og trøster med en gang!

Så, etter en stund, gir hun 'råd'.. Som nå overfor Miquel, da hun (igjen) gir det rådet å ikke velge noen som vil gjøre det til et 'helvete' for han å være der etterpå.

Hun er en manipulator av rang, og noe av det falskeste jeg har sett. I tillegg er hun totalt blottet for selvinnsikt. Har ikke ord for hva jeg mener om det mennesket der.. Jeg er redd Miquel er alt for svak til å stå imot presset hennes.

Den eneste som ville gjøre det til et 'helvete' for han å være der etter at han har tatt et upopulært valg, er Christina, men om han tar henne slipper han jo det problemet.

Jeg tror faktisk de fleste der inne ville være glad for å bli kvitt henne nå. De fleste har nok for lengst sett de sidene ved henne som vi reagerer på, men noen er for svake og for viklet inn i det til å greie å stå opp mot det.

• Liker 9
Skrevet

Greit nok at hun spiller, men selv om hun ikke mener det hun sier betyr det ikke at det hun sier ikke er fornuftig.

Å be Andreas gå å legge seg var en riktig ting å gjøre i situasjonen, uansett om intensjonen hennes var å redde seg selv.

Skrevet

Jeg synes det er så morsomt at Christina blir SÅ sur når ting ikke går hennes vei. :fnise:

Også den daten kommer til å bli morsom.

Oppførselen til Andreas i går var helt på trynet. Jeg skjønneer ikke hvorfor han måtte ødelegge stemningen med å ta opp den tullete diskusjonen. Kunne han ikke ha tatt den i edru tilstand heller??

Nei, nå håper jeg han ryker på hode og ræva ut i morgen!! For en idiot!

Skrevet

Jeg klarer ikke Christina! Hun er ei skikkelig drittkjærring, ei falsk ei. Håper hun og Andreas ryker snart. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble helt overveldet av Christina da hun plutselig klengte seg på Miguel, forsvarte ham osv. Det er det sleipeste jeg har sett.

Men hun sa jo til kamera etterpå at hun bare smisket så hun kunne sno ham rundt lillefingeren.

Dere som er misfornøyde med at folk spiller for lite må vel være fornøyde med Christina?

Problemet med Christina er at jeg føler dette ikke bare er spill for henne. Dette er sånn hun ER. Hun vil virkelig ydmyke folk, holde folk utenfor, baksnakke og manipulere. Hun har ikke noen avstand til det som skjer i PH.

• Liker 3
Skrevet

Kristian Rene er den beste deltakeren i år, no doubt about it! Håper han VINNER! Han er blant få som har "gjennomskuet" Christina og snakket om det til kamera, digget da han sa at "han ville sende henne på første fly hjem til Norge". Han uttaler seg bra, tør å spille spillet, og virker smart.

HEIA! Litt selvgod, men det gjør ikke noe, dette er underholdning :)

Camilla virker også som en veldig ålreit person, dog noe kjedelig når det gjelder å lage tv. Der er jo Vida Lill i en klasse for seg - regner med at noe av hennes sprø oppførsel er "tilpasset kamera".

• Liker 10
Skrevet

Ryddet for spoiler

Kosemose, mod

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Skrevet

Men ble egentlig KR og Christina låst? Det eneste jeg hørte Triana si, var at Tommy og Christina ikke kunne stå sammen. Hun sa ingenting om at Christina måtte stå med KR :klo:

Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Jeg digger KR! Han tør faktisk å spille og er ikke noens nikkedukke. Han virker også smart og oppegående. Håper han vinner!! :biggrin:

Andreas og heksen kan bare ryke ut asp! Håper så inderlig Miguel får en makt på daten slik at heksen blir sendt på hode og ræva ut. Takler hun ikke. Forstår ikke at noen kan være så ufyselige som det hun er. Hun tror hun er så mye bedre enn alle andre. Vet virkelig ikke hvor jeg skal begynne hen med Andreas. For en drittunge!!

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
Skrevet

Det er veldig viktig å få med at de ryker på hue og ræva ut. Haha lurer på om de ar fått helt oppheng i den setningen der?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kristian Rene er den beste deltakeren i år, no doubt about it! Håper han VINNER! Han er blant få som har "gjennomskuet" Christina og snakket om det til kamera, digget da han sa at "han ville sende henne på første fly hjem til Norge". Han uttaler seg bra, tør å spille spillet, og virker smart.

HEIA! Litt selvgod, men det gjør ikke noe, dette er underholdning :)

Camilla virker også som en veldig ålreit person, dog noe kjedelig når det gjelder å lage tv. Der er jo Vida Lill i en klasse for seg - regner med at noe av hennes sprø oppførsel er "tilpasset kamera".

Signerer dette :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sett at en del skriver de ser episodene en dag før...Hvor kan man det? Vil gjerne se kveldens episode nå:P

Skrevet

Hvordan kan dere like KR? :O

Han tror han er Guds gave til Paradise Hotel, han tror at han har skikkelig mye å si fordi han fikk velge mellom de to jentene INGEN ville ha, og den første muligheten han hadde til å ryke ut, så røk han, og stians begrunnelse( som stemmer): "KR har dårlig sjangs på å vinne, når han er så dårlig likt uansett"

+ han snakker om seg selv i tredjeperson....

Selv om jeg liker å ha han med, vil jeg ikke at han skal vinne :O

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan dere like KR? :O

Han tror han er Guds gave til Paradise Hotel, han tror at han har skikkelig mye å si fordi han fikk velge mellom de to jentene INGEN ville ha, og den første muligheten han hadde til å ryke ut, så røk han, og stians begrunnelse( som stemmer): "KR har dårlig sjangs på å vinne, når han er så dårlig likt uansett"

+ han snakker om seg selv i tredjeperson....

Selv om jeg liker å ha han med, vil jeg ikke at han skal vinne :O

Hehe, litt enig med deg der. Ville holdt meg langt unna ham selv. Men han skaper jo litt liv og røre og er underholdende å ha med, siden han er en sånn raring.

Jeg syntes spesielt han var usympatisk da han sa at han foretrakk silikonpupper.

• Liker 2
Gjest Misteltein
Skrevet

Forresten så tror jeg ikke det blir såå vanskelig å få Tommy til å bli på Hotellet med mindre det kommer en ny fredning inn i bildet. Det burde jo ikke være så vanskelig å overtale Athena om at hun står sterke med han enn med Mads. Så kan de bare bytte neste uke, for Athena har vel lyst til å stå med Kristian.

Men Kristian vil jo stå med Athena, og Athena ville stå med Kristian? Dermed er det ikke gitt at det er trygt for Tommy der.

Jeg forestiller meg at parsemonien står:

Stian - Vida

Mats - Christina

Kristian - Athena

Miguel - Maria

Andreas - Camilla

Hvor Tommy ender opp, det er jeg usikker på.....

Gjest Misteltein
Skrevet

Har sett at en del skriver de ser episodene en dag før...Hvor kan man det? Vil gjerne se kveldens episode nå:P

www.tv3play.no

Du må ha noe sånt abb. av ett slag.

Skrevet

På reklamen forrige uke viste de klipp fra parseremonien, og at det stod to gutter bak en jente. Så egentlig hat TV3 spoila det helt selv. Heldigvis har jeg gullfiskhukommelse, så jeg husker ikke hva de viste :fnise: husker bare den ene av guttene, men ikke den andre og ikke hvem jenta var heller.

Men nå får jeg ikke sett to episoder på rad. Så det blir spennende på fredag, og se ons og tors episodene. Må bare holde meg borte fra denne tråden da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...