Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha Andreas driter seg ut. For en gang skyld så oppførte Christina seg bittelitt greit.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

FY FAEN for en dust!!

Og Tommy! Ikke forsvar Andreas! Han gjør dette gang på gang!

• Liker 4
Skrevet

Bikket litt over? LITT? Bikket mye over der gitt! Rabla helt for Andreas nå. Et under at Camilla gidder å være sammen med han

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

snille gode tommy :rodmer:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tommy var litt søt som lar Miguel gråte, da :klemmer:

• Liker 10
Skrevet

Fy fader, for en usmakelig person. :kjefte:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oi, nå likte jeg Christina :)

Tror hun bare smisker med Miguel, jeg

• Liker 10
Skrevet

gleder meg til å se hva andreas forsvarer seg med på bloggen sin etterpå :)

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld meg, men Andreas føler seg ikke truet av Miguel og Miguel er drittunge? Hva fader er Andreas da? Og KR som sier ditten og datten for å smiske seg inn i den gjengen.. Herregud.. Sløve Andreas som skal gå å si unnskyld og klemme her og der? Hva er poenget med å si unnskyld nå, og så neste fest er det samma greia en gang til.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke noe Christina gjør kan få meg til å like henne.

Andres er et brødhue. Håper han blir flau av å se seg selv på tv.

• Liker 6
Gjest Bobler
Skrevet

Fy faen så usmakelig Andreas er.

Blir kvalm av mennesker som han, det går faen meg ikke ann å oppføre seg slik mot et annet menneske.

:kjefte: :kjefte:

(Tommy er god da :rodmer: )

• Liker 8
Skrevet

Ahh, der var gode gamle Christina på plass igjen ja. Eller, som hun liker å si: THE BITCH IS BACK.

• Liker 6
Gjest NozMonster
Skrevet

jasså christina? så du blir forbanna på andre som spiller! det får de ikke lov til! men å spille selv, jaaaa det er no annet!! :jepp:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Haha Andreas driter seg ut. For en gang skyld så oppførte Christina seg bittelitt greit.

Christina forsvarer kun MIguel pga han har en makt. Hallo sier seg jo selv.

• Liker 7
Gjest NozMonster
Skrevet

Fy faen så usmakelig Andreas er.

Blir kvalm av mennesker som han, det går faen meg ikke ann å oppføre seg slik mot et annet menneske.

:kjefte: :kjefte:

mmmhm, jeg satt å venta på at camilla skulle skrike ut " faaaaaen andreas! jeg har fått så jævlig nok av deg! jeg vil aldri aldri være sammen med deg mere!"

(men siden jeg vet at de er sammen idag, så skjønte jeg vel desverre at det ikke kom til å skje :sukk:)

• Liker 2
Gjest foremma
Skrevet (endret)

Andreas...

Endret av foremma
Skrevet (endret)

JEG TAKLER IKKE ANDREAS OG CHRISTINA!!!!! :kjefte: :kjefte:

"Jeg er her oppe og du er her nede. Ingen liker deg. Alle vil ha deg ut. Du er en jævla idiot"

At det går ann å være så motbydelig! Makan til rasshøl. Andreas tror han er kongen på haugen. Andreas sier sikkert på bloggen at han var så full og bla bla :roll:

Jeg digger KR og håper han vinner hele dritten. Digga meg at han ga Miguel makten :danser:

Endret av smalls
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...