Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

åååååååå Christina!!!!!!!!!! :frustrert::krangle::kjempesinna::scorpis:

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er Christina tre år gammel?

• Liker 6
Skrevet (endret)

Miguel, Kristian og Christina på date :fnise:

..og Maria :gjeiper:

Endret av Infantata
  • Liker 3
Skrevet

Christina: "for å sidet sånn, nå er jeg forbanna!"

What else is new???? :daane:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

årets paradise par, håper på angry sex me de to :sengekos:

• Liker 4
Gjest Elihol
Skrevet

Men hva tenker 'de sterke' med da? Virker ikke som om de tenker i det hele tatt.

De må jo også forstå at om de nye ikke spiller, vil de bli sendt ut selv. Og om de skulle greie å komme i finalen mot f.eks Camilla og Andreas, taper de. De har jo ikke noe valg!

:roll:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med at Christina alltid skal si ".... for en femmer!" :gjeiper: Utrolig irriterende

• Liker 6
Skrevet

Hahahaha nå får Christina som fortjent, plutselig står hun uten sine "kule" venner og må face de hun har slengt dritt om/til alene, mens de er i flertall... Jeg KOSER meg!

• Liker 5
Skrevet

"Miguel er en tulling (?) når det ikke går hans vei begynner han jo bare å grine" -Christina. Jaja! Det smalt jo fra rett kjeft. Hun takler ikke akkurat motgang så veldig bra hun heller.

• Liker 12
Skrevet

Dummeste programmet jeg har sett...

Haha det er jo det som er morsomt! Føler meg så vanvittig smart og oppegående når jeg ser på de menneskene der. :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Er Christina tre år gammel?

3,5 tenk! :regler:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg lurer virkelig på (og håper!) om christina innser selv at hun var helt idiotisk under stort sett hele paradise-oppholdet hennes, nå som hun ser det selv i etterkant........

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror dette er første sesongen hvor jeg håper mer på at visse personer taper enn at visse personer vinner (hvis det var noen som skjønte det :gjeiper: ).

• Liker 1
Gjest Slowpoke
Skrevet

Hahahaha nå får Christina som fortjent, plutselig står hun uten sine "kule" venner og må face de hun har slengt dritt om/til alene, mens de er i flertall... Jeg KOSER meg!

Enig, men håper alikevell at de oppfører seg når de 3 er på date sammen med henne.

Skrevet

Hahahahha, Vida Lill sitt kostyme! :fnise:

Skrevet

Ååååå heeeeeerrreguuuuud Mads! Det er det styggeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...