Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så brennsikker på at Camilla og Andreas vinner. -_-

Ja, det hadde vært så typisk. :roll:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så brennsikker på at Camilla og Andreas vinner. -_-

Enig der. I det minste tror jeg produksjonen vil jobbe hardt for at de skal vinne. I den norske versjonen ønsker man seg jo forelskelse, kjærlighet, sex og kjærestepar, ikke fokus på "spill". Andreas og Camilla har vært "flinke", mens for eksempel Dennis og Kristin fikk mange sjanser uten at det ble noe. Stian er nok også en favoritt hos TV3, men det er for kort tid igjen til at man kan etablere Stian + partner som favorittparet.

Skrevet

Christina kan da UMULIG fortsatt ha jobben sin på SFO? Hadde jeg vært sjefen hennes, så hadde jeg sparket henne på flekken. Litt av et forbilde hun er.

En sjef har da ikke lov til å gi noen sparken basert på hvordan de har oppført seg i et uavhengig TV-program..?

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Enig der. I det minste tror jeg produksjonen vil jobbe hardt for at de skal vinne. I den norske versjonen ønsker man seg jo forelskelse, kjærlighet, sex og kjærestepar, ikke fokus på "spill". Andreas og Camilla har vært "flinke", mens for eksempel Dennis og Kristin fikk mange sjanser uten at det ble noe. Stian er nok også en favoritt hos TV3, men det er for kort tid igjen til at man kan etablere Stian + partner som favorittparet.

Hvordan forklarer du da at Kristian René kom tilbake? Han har jo vært en spiller fra dag én!

AnonymBruker
Skrevet

Kult at Kristian kom inn igjen.

Jeg skulle egentlig ønske at det heller var Dennis.. :sjenert:

Skrevet

En sjef har da ikke lov til å gi noen sparken basert på hvordan de har oppført seg i et uavhengig TV-program..?

Det kan faktisk hende, avhengig av hvilken avtale hun har med sin arbeidsplass.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle egentlig ønske at det heller var Dennis.. :sjenert:

Dennis SUCKS!

• Liker 14
Skrevet

Samme diskusjonen var det vel om Karita og sykepleierjobben. Lurer på hvordan det gikk der

Skrevet

Jeg synes jeg har lest om folk som har fått sparken pga facebookaktivitet, så det finnes sikker en eller annen måte å argumentere seg frem til at hun bør miste jobben på vedr dette og.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste er jo på PH for å få seg en gratis badeferie og for å feste. Det er noen som vil spille, men det er ikke så mange. Du får skikkelig kjeft hvis du er taktisk og ikke er der på chartertur :roll:

Derfor er PH danmark mye bedre. Det er alle spillere og det er masse drama.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes jeg har lest om folk som har fått sparken pga facebookaktivitet, så det finnes sikker en eller annen måte å argumentere seg frem til at hun bør miste jobben på vedr dette og.

For å få sparken må man være skyldig i "grovt plitkbrudd eller annet vesentlig mislighold av arbeidsavtalen".

Det koker derfor ned til avtalen hun har med sin arbeidsgiver, og med tanke på at det er snakk om SFO - lettpåvirkelige barn - så regner jeg med at det står noe i avtalen om generell oppførsel. Det burde i hvertfall gjøre det.

Men om hennes oppførsel i PH er grov nok til at hun risikerer å få sparken...

Regner med du tenker på læreren som fikk sparken etter å ha kommet med upassende kommentarer om utøya på sin facebookside.

Endret av Solbærsaft
Skrevet (endret)

For å få sparken må man være skyldig i "grovt plitkbrudd eller annet vesentlig mislighold av arbeidsavtalen".

Det koker derfor ned til avtalen hun har med sin arbeidsgiver, og med tanke på at det er snakk om SFO - lettpåvirkelige barn - så regner jeg med at det står noe i avtalen om generell oppførsel. Det burde i hvertfall gjøre det.

Men om hennes oppførsel i PH er grov nok til at hun risikerer å få sparken...

Sparken er det nok ikke grunn til, men oppsigelse. Derfor jeg avsluttet med "miste jobben".

Regner med du tenker på læreren som fikk sparken etter å ha kommet med upassende kommentarer om utøya på sin facebookside.

Har lest om flere episoder faktisk. Husker ingen konkrete akkurat nå, men de dukker opp i nettavisene med ujevne mellomrom. Hadde faktisk glemt den du nevner.

Endret av Mynona-83
Skrevet (endret)

Sparken er det nok ikke grunn til, men oppsigelse. Derfor jeg avsluttet med "miste jobben".

Har lest om flere episoder faktisk. Husker ingen konkrete akkurat nå, men de dukker opp i nettavisene med ujevne mellomrom. Hadde faktisk glemt den du nevner.

Klart. Jeg var litt rask :)

(Artikkelen om læreren som mistet jobben finner du her: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ringsaker-lareren-fikk-sparken-6759593.html#.T7KCl7-XupI)

Endret av Solbærsaft
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Feil tråd.

Endret av Mortem
Skrevet

Slik som ståa er akkurat nå håper jeg å se Stian, Kristian Rene, Camilla og Vida i en finale.

• Liker 2
Skrevet

Jajo, enig der. Og håper det er Camilla og Stian som vinner.

Skrevet

Det er ikke så veldig nøye for meg hvem som vinner paradise hotel bare det IKKE er Andreas og Christina.

• Liker 5
Skrevet

De fleste er jo på PH for å få seg en gratis badeferie og for å feste. Det er noen som vil spille, men det er ikke så mange. Du får skikkelig kjeft hvis du er taktisk og ikke er der på chartertur :roll:

Derfor er PH danmark mye bedre. Det er alle spillere og det er masse drama.

Feil. De fleste er der for å få oppmerksomhet, vise frem seg selv og få sine "15 seconds of fame".

Det at de drar for å få seg en badeferie, eller for å vinne pengene, er bare et skalkeskjul, det er oppmerksomheten de vil ha. Forstår ikke hvorfor de fleste av deltakerne alltid sier noe annet. Der var i det minste Iselin helt ærlig :)

Heier på Kristian Rene! (til tross for manglende dømmekraft vedr sex, men han innså det i det minste selv..)

• Liker 3
Skrevet

Heia Kristian Renee :duskedame:

• Liker 3
Skrevet

Nei vettu, er det en som ikke skal vinne så er det KR :kjefte:

Men nå folkens, er vi klare for dagens episode?? :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...