The Kitten Skrevet 14. mai 2012 #6021 Skrevet 14. mai 2012 Noen burde opplyse Andreas om at det ikke er vanlig folkeskikk å hysje på folk. 4
Salamandria Skrevet 14. mai 2012 #6022 Skrevet 14. mai 2012 Noen burde opplyse Andreas om at det ikke er vanlig folkeskikk å hysje på folk. HYSJ!!! ( )
Gjest Offensive Pie Skrevet 14. mai 2012 #6023 Skrevet 14. mai 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor Tommy og Andreas på død og liv skulle spionere på Athena og Kristian. Det er langt over streken 2
Gjesten Skrevet 14. mai 2012 #6024 Skrevet 14. mai 2012 hihihihi likte denne episoden. Nå begynner jeg å få litt nok av Andreas og, håper han går ut snart, selv om jeg mistenker at han vinner hele greia. Bare sånn ekkel magefølelse jeg har Nå liker jeg faktisk nesten alle der inne, de eneste jeg ikke liker er Andreas og Christina. Mads hadde jeg ikke savnet om han hadde gått ut, men så lenge han ikke vises så mye, plager det meg ikke at han er der :gjeiper: 1
SoftKitty Skrevet 14. mai 2012 #6025 Skrevet 14. mai 2012 (endret) -sorry, kommenterte noe som skjer imorgen, glemte at jeg ser en dag før ><- Endret 14. mai 2012 av SoftKitty
pinar Skrevet 14. mai 2012 #6026 Skrevet 14. mai 2012 Tror Andreas og Christina hadde blitt et fint par jeg. De hadde hatt masse KMM (Kos Med Misnøye)! De stod jo sammen en liten periode og Hvem som helst kan vinne for min del, bare ikke de to. (Eller kristin eller dennis om de skulle ha kommet inn igjen). 1
Xaphan Skrevet 14. mai 2012 #6027 Skrevet 14. mai 2012 Er det bare meg, eller har det vært ekstra mye romantiske følelser i denne sesongen sammenlignet med de tidligere? - Dennis og Kristin - Camilla og Andreas - Iselin og Are - Nina og Fredrik - Nina og Tommy - Mads, Vida og Stian - Maria og Miguel Og nå virker som at Athena er ganske keen på Kristian, men nå er det jo også bare et par dager siden hun sa at hun hadde følelser for Miguel "som mer enn en venn" da, så hvem vet. Som jeg kan telle er det bare 6 av 22 deltagere som har holdt seg unna slike følelser totalt. Og 4 av disse var der bare i et par dager. Christina og Alina er de eneste som har vært med over tid som ikke har hatt en greie med noen. 2
loppekasse Skrevet 14. mai 2012 #6028 Skrevet 14. mai 2012 For en grinegutt Andreas er. Er det mulig.. Og Kristian inn igjen! Neeeei! 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #6029 Skrevet 14. mai 2012 Vanskelig å ha medlidenhet når det er så til de grader selvforsynt. Du mener vel selvforskyldt? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #6030 Skrevet 15. mai 2012 men muslimer har ikke noen spesielle rettigheter her i Norge. Så hun kan bare glemme den, og heller leve med et dårlig rykte. Jeg er så dritt lei sånne apekatter som deg, som ikke forstår at ikke alt dritt er muslimene sine feil. Muslimer har like mye menneskerett som det andre har i Norge. Og da mener jeg ikke at de skal få lov til å ha moské her i Norge, eller annet tull som du har fått for deg i hodet ditt. Men menneskerett! Du snakke som om muslimer er slaver eller jøder fra andre verdenskrig. 3
apekatt Skrevet 15. mai 2012 #6031 Skrevet 15. mai 2012 Jeg er så dritt lei sånne apekatter som deg, som ikke forstår at ikke alt dritt er muslimene sine feil. Muslimer har like mye menneskerett som det andre har i Norge. Og da mener jeg ikke at de skal få lov til å ha moské her i Norge, eller annet tull som du har fått for deg i hodet ditt. Men menneskerett! Du snakke som om muslimer er slaver eller jøder fra andre verdenskrig. Hun sa at familien hennes er muslimer og de kommer til å få sjokk, så da bestemmer hun seg for å klage på tv3 for å ha vist tv seere hennes sex opplevelser. Hun visste utrolig godt hva hun deltok på, så jeg mener hun ikke har rett til å klage. Jeg vet muslimer har like rett som alle andre her i Norge, derfor sier jeg at de ikke har spesielle eller mer sære rettigheter enn andre mennesker her i Norge. Jeg synes at du burde roe deg flere hakk ned. Les, og forstå i stede for å kjefte. Vet du hva min religion er? Det er Islam, altså jeg er en stolt muslim. Jeg blir irritert av mennesker som bruker religion som unnskyldning for å klage på en tv kanal, når hun først sier hun ikke er praktiserende muslim og sprader rundt naken så synes jeg hun ikke skal si noe. Hadde du spurt, så hadde du sluppet å bli dritt lei av sånne apekatter som meg. 12
Sarafina Skrevet 15. mai 2012 #6032 Skrevet 15. mai 2012 Er det bare meg, eller har det vært ekstra mye romantiske følelser i denne sesongen sammenlignet med de tidligere? - Dennis og Kristin - Camilla og Andreas - Iselin og Are - Nina og Fredrik - Nina og Tommy - Mads, Vida og Stian - Maria og Miguel Som jeg kan telle er det bare 6 av 22 deltagere som har holdt seg unna slike følelser totalt. Og 4 av disse var der bare i et par dager. Christina og Alina er de eneste som har vært med over tid som ikke har hatt en greie med noen. Jeg synes det dødskult at det er så mange romanser i år! Gøyalt å se på Og dette har det vært lite av i tidligere sesonger. Skjønner godt at ingen av guttene prøver seg på Christina, maken til negativ kjerring skal man lete lenge etter... Unnskyld uttrykket. Alina sa jo klart fra at hun ikke kunne tenke seg en flørt på hotellet i det hele tatt - ergo er (sannsynligvis) Christina den eneste ingen av gutta har vært interessert i. Til pass for henne! 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #6033 Skrevet 15. mai 2012 Du mener vel selvforskyldt? Beklager. Sliter litt med norsken.
SoftKitty Skrevet 15. mai 2012 #6034 Skrevet 15. mai 2012 Har vært litt romansegreier før også? I første sesong var det jo hun blonde og eksen hennes som ble "kjærster" igjen. Også Lene og han tynne irriterende som alle likte. Og hun utenlandske bertejenta holdt jo på med en eller annen. Og Iris + modellmannen. Og Margrethe + han "unge" (20). I sesong 2 var det jo først Tine og Niklas så Niklas og hun uhm.. Mari? Også Thea og Emil. Var ikke hun Stine-Marie keen på Torbjørn? I sesong 4 var det iallfall Maren og Kim, husker ikke om det var så mange andre som holdt på. Herregud hva jeg husker, er det rart jeg sliter med å lære, hodet mitt er jo fylt med vås 5
vogue90 Skrevet 15. mai 2012 #6035 Skrevet 15. mai 2012 Jeg liker også at det er så mange forelskelser på Paradise:) Likte forresten også at det var Kristian Rene som kom inn:D
Spiralis Skrevet 15. mai 2012 #6036 Skrevet 15. mai 2012 Jeg synes det er idiotisk ar Athena klager på tv3 for å ha vist tv-seere hennes sex opplevelser i hotellet. På toppen av det hele så sier hun "Familien min er muslimer, de kommer til å bli sjokkert", og unnskyld meg, men muslimer har ikke noen spesielle rettigheter her i Norge. Så hun kan bare glemme den, og heller leve med et dårlig rykte. Deltagerne på Paradise Hotel vet utrolig godt hva realityshowet handler om: Spill, alkohol, fest og sex. Med mindre det er et trekk for å få oppmerksomhet om seg selv i media... Tipper det var mange som ellers ikke ser på PH som kikket innom episoden bare for å få med seg puppene hennes og det er jo det hun prøver å leve av. Hun kommer nok på framsiden av FHM eller MANN ganske snart.
Solbærsaft Skrevet 15. mai 2012 #6037 Skrevet 15. mai 2012 Athena er ikke ukjent for mannebladene. Hun har allerede vært i ViMenn (men usikker på om hun har vært på forsiden (så langt...)). Her er bloggen hennes: http://athenazahirah.blogg.no/ Hun er tydelig flau over paradise, for på spørsmålsrundene så nekter hun å svare på spørsmål om det som har skjedd der.
Gjest Sunshine23 Skrevet 15. mai 2012 #6038 Skrevet 15. mai 2012 Jeg lurer på hvem KR gir smykkene sine til. Jeg håper han gir det negative til Andreas
Gjest Linda sofie Skrevet 15. mai 2012 #6039 Skrevet 15. mai 2012 Jeg er så utrolig lei både Andreas og Christina. Andreas er en ordentlig sutrekopp og Christina er alltid så negativ. Jeg begynner å bli litt lei trekantdramaet mellom Stian og de. Synes ikke det er så himmla morsomt å se på at de to kjemper om Vida Lill. Også Mads som KUN ble partner med Athena for å komme nærmere rommet til Vida og Stian Jeg håper Kristian Renee og Maria vinner jeg. 1
Gjest badeand1 Skrevet 15. mai 2012 #6040 Skrevet 15. mai 2012 Jeg er så brennsikker på at Camilla og Andreas vinner. -_-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå