Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Feil tråd

Endret av strwberry
AnonymBruker
Skrevet

Liker at Camilla forsvarer Maria, og tør å si i mot Andreas.

• Liker 6
Skrevet

Fatter ikke hvor mye energi Andreas bruker på å være neggativ og surgaga.

Han var jo positiv i begynnelsen av serien. Nå er han humørløs og furten hele tiden.

• Liker 3
Skrevet

Var det ikke en intervju av henne angående dette? Altså med video.

Jeg har ikke sett noe annet enn den linken.

Gjest NozMonster
Skrevet

Fordi han er kjekk, morsom, oppegående og er ikke med på Paradise Hotel for å være på badeferie

takk for svar :)

jeg hadde faktisk litt glemt hvordan han var, men jeg liker måten han spiller på!

Jeg syns han er en de beste denne sesongen.

det er forstålig :)

..men det blir bare mer og mer uforstålig hvorfor camilla gidder å være sammen med andreas :roll:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra gjort av Kristian Rene å ikke stirre på puppene til Athena når de snakket sammen på rommet.

• Liker 11
Skrevet

..men det blir bare mer og mer uforstålig hvorfor camilla gidder å være sammen med andreas :roll:

Ut i fra det jeg har sett på tv skjønnerkeg ikke det, mulig han har en fantastisk personlighet sånn egentlig, men syns det virker som han har noen standpunkter jeg ikke er i nærheten av å være enig i..

• Liker 1
Skrevet

Haha, stian er dritings i morgen da :D

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det er idiotisk ar Athena klager på tv3 for å ha vist tv-seere hennes sex opplevelser i hotellet. På toppen av det hele så sier hun "Familien min er muslimer, de kommer til å bli sjokkert", og unnskyld meg, men muslimer har ikke noen spesielle rettigheter her i Norge. Så hun kan bare glemme den, og heller leve med et dårlig rykte. Deltagerne på Paradise Hotel vet utrolig godt hva realityshowet handler om: Spill, alkohol, fest og sex.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er idiotisk ar Athena klager på tv3 for å ha vist tv-seere hennes sex opplevelser i hotellet. På toppen av det hele så sier hun "Familien min er muslimer, de kommer til å bli sjokkert", og unnskyld meg, men muslimer har ikke noen spesielle rettigheter her i Norge. Så hun kan bare glemme den, og heller leve med et dårlig rykte. Deltagerne på Paradise Hotel vet utrolig godt hva realityshowet handler om: Spill, alkohol, fest og sex.

Vanskelig å ha medlidenhet når det er så til de grader selvforsynt. Familien hennes er i tillegg mest sannsynlig muslimer.

Ehh.. hvordan skulle hun kunne vite på forhånd at tv3 kom til å vise på fjernsyn at hun spradet rundt toppløs og hadde sex?

eller ved nærmere ettertanke.. :fnise:

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

:eeeh: ja! da er det jo rimlig idiotisk av henne å melde seg på et tv-program som involverer en så sterk grad av alkohol, fest og sex..

hun har jo bedt om det selv!

..det har trossalt gått noen sesonger av paradise nå, så hun kan jo ikke ha vært uviten om hva hun gikk til :tunge1:

Endret av NozMonster
Gjest Sunshine23
Skrevet

Christina virker jo bare sur og sjalu siden ingen gidder å tørrpule henne :fnise:

Hvorfor skal alltid Andreas være så frekk med Maria? Utrolig barnselig oppførsel på han. Bra Camilla har bein i nesen og sier i fra :jepp:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Andreas har en fæl uvane med å hysje på folk :nei:

• Liker 7
Skrevet

Tror Andreas og Christina hadde blitt et fint par jeg. De hadde hatt masse KMM (Kos Med Misnøye)!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...