AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #5901 Skrevet 11. mai 2012 Er jeg den eneste som synes Stian er ekkel? Det er så tydelig at han valgte Vida FORDI han øynet mer sjanser for sex og kos der enn hos Iselin (altså Iselin er jo ikke fremmed for sex på tv, men tror ikke hun og Stian hadde hatt seg). Og den trekant-forholdet er jo også bare ekkelt. Enig i at Stian er blid og godt likt av alle, men like fullt synes jeg at han har vist seg som ekkel i det siste. Synes litt synd på Mali og han nye Christian, som måtte dra uten å ha rukket å vise frem hvem de er. Christian virket som en blid og flott fyr, og han tok det på en bra måte. Vel var intro-videoen hans superklein, men det lille vi så av han på hotellet, gjorde han et bra inntrykk synes jeg. Hva synes dere? Kjipt å reise helt til Mexico for å være med på PH, for deretter å bare bli stemt rett ut igjen (var det 3-4 dager han fikk der nede?) Håper det er Kristian Rene som kommer ut av kaka! Likte han ikke ved førsteinntrykket, men han viste seg som en utrolig kul deltaker (og spiller) etterhvert. Min favoritt blant guttene i år! Også lurer jeg på om Camilla virkelig ER bifil? Har inntrykk av at hun virker så veldig, krampeaktig opptatt av å ha et "bad girl" image. Snakker om håndjern og at hun har så mye sex-erfaring, har digre tatoveringer og lager Facebook-gruppe for at folk skal sponse henne med silikon (se på meg folkens, jeg vil ha oppmerksomhet!) Mulig at hun ikke har funnet seg selv helt enda - hun er jo veldig ung enda, født i 1991. Når det er sagt, virker hun som en søt og fornuftig jente på andre plan. Andreas virker VELDIG forelsket (og er nok derfor han er så sjalu - helt unødvendig, for de er jo nyforelsket, og det virker jo som om Camilla bare har øyne for ham, hun også.) 4
Gjest Sunshine23 Skrevet 11. mai 2012 #5902 Skrevet 11. mai 2012 (endret) " Mali gråter, men ingen bryr seg. Utrolig ydmykende og gøy når hun står i bikini og tuter, mens deltagerne bare vil ha avskjeden unnagjort. Det blir ikke noe mindre mockumentary av at håndtaket på kofferten hennes ryker foran alle. I tillegg til at hun begynner å gå i feil retning, må snu og gå forbi alle en gang til. Det er som å si ha det til noen du halvveis kjenner på bussen og bussen stopper i et kryss. Og du blir stående og febrilsk trykke på Åpne-knappen og den du kjenner påpeker at den ikke har kommet frem til busstoppet ennå. Du kan ikke sette i gang en ny samtale fordi dere allerede har sagt ha det og det er bare 30 meter til du faktisk skal av. Og du vurderer om du skal benytte deg av nødhammeren. Mot hodet til den bekjente. " :skratte: Haha jeg synes det klippet var flaut å se på. Spesielt da håndtaket på kofferten røyk og hun gikk i feil retning Akward! Også når hun begynte å grine så var det kun Maria som trøstet henne. Virker ikke som de andre brydde seg så og de ville nok bare bli ferdig med det. Endret 11. mai 2012 av Sunshine23 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #5903 Skrevet 11. mai 2012 " Mali gråter, men ingen bryr seg. Utrolig ydmykende og gøy når hun står i bikini og tuter, mens deltagerne bare vil ha avskjeden unnagjort. Det blir ikke noe mindre mockumentary av at håndtaket på kofferten hennes ryker foran alle. I tillegg til at hun begynner å gå i feil retning, må snu og gå forbi alle en gang til. Det er som å si ha det til noen du halvveis kjenner på bussen og bussen stopper i et kryss. Og du blir stående og febrilsk trykke på Åpne-knappen og den du kjenner påpeker at den ikke har kommet frem til busstoppet ennå. Du kan ikke sette i gang en ny samtale fordi dere allerede har sagt ha det og det er bare 30 meter til du faktisk skal av. Og du vurderer om du skal benytte deg av nødhammeren. Mot hodet til den bekjente. " :skratte: Dette har du klipt fra Jazzgeir sin blogg, ikke sant?
Gjest Linda sofie Skrevet 11. mai 2012 #5904 Skrevet 11. mai 2012 Hadde vært kult omd et var Kristian Renee om spratt opp av kaken. 4
Gjest Alyssa. Skrevet 11. mai 2012 #5905 Skrevet 11. mai 2012 Hadde de kjørt parseremonien i en annen rekkefølge hadde nok Miguel dratt. Miguel bak Athena, Mats bak der igjen. Tror TV3 definitivt hadde en finger med i spillet for å få han bak Maria. Hvem de stiller seg bak er jo skrevet ned på lapper på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #5906 Skrevet 11. mai 2012 Rekkefølgen har veldig mye å si på hvem som ryker. Miguel måtte jo gå til Maria pga hun var den eneste som sto uten partner. Hvis det står en alene uten partner, så må jo den person til gå til den som står uten partner.
magicpie Skrevet 11. mai 2012 #5907 Skrevet 11. mai 2012 Ååå, jeg håper også at det er Kristian Rene som kommer inn neste uke! Likte han altså.. 3
magicpie Skrevet 11. mai 2012 #5908 Skrevet 11. mai 2012 Fant noe som jeg syns var litt interessant angående den som kommer inn neste uke: (kun en observasjon) Her er ett bilde der vi ser tattoveringen til Kristian Rene: http://comoyo.no/filter/wp-content/uploads/2012/04/Kristian-sint-for-tissing-630x393.png?18b19d Og her ser vi armen til den nye deltageren: http://img404.imageshack.us/img404/8644/skjermbilde20120510kl00.png Såklart kan det være mange som har tattoveringer på armen, men jeg syns da det ser ut som samme ansikt på begge tattoveringene? Isåfall: Fikk opp forhåpningene mine bra nå ja (var noen som hadde lagt ut disse to bildene på diskusjon.no's Paradise-forum) 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #5909 Skrevet 11. mai 2012 Er jeg den eneste som synes Stian er ekkel? Det er så tydelig at han valgte Vida FORDI han øynet mer sjanser for sex og kos der enn hos Iselin (altså Iselin er jo ikke fremmed for sex på tv, men tror ikke hun og Stian hadde hatt seg). Og den trekant-forholdet er jo også bare ekkelt. Enig i at Stian er blid og godt likt av alle, men like fullt synes jeg at han har vist seg som ekkel i det siste. Du kan umulig ha unngått å se at han har bedre kjemi med Vida enn Iselin. Da snakker vi humor og generelle samtaler. De har en veldig god flyt. Med Iselin er det mer jobbing. Vida fjoller og Stian fjoller, det er jo faktisk en bra match. Jeg liker ingen av dem, men det er jo et betydelig høyere trivselsnivå på gang, og ikke bare fordi han liker å klå på henne. 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #5910 Skrevet 11. mai 2012 Er jeg den eneste som synes Stian er ekkel? Det er så tydelig at han valgte Vida FORDI han øynet mer sjanser for sex og kos der enn hos Iselin (altså Iselin er jo ikke fremmed for sex på tv, men tror ikke hun og Stian hadde hatt seg). Og den trekant-forholdet er jo også bare ekkelt. Enig i at Stian er blid og godt likt av alle, men like fullt synes jeg at han har vist seg som ekkel i det siste. Du kan umulig ha unngått å se at han har bedre kjemi med Vida enn Iselin. Da snakker vi humor og generelle samtaler. De har en veldig god flyt. Med Iselin er det mer jobbing. Vida fjoller og Stian fjoller, det er jo faktisk en bra match. Jeg liker ingen av dem, men det er jo et betydelig høyere trivselsnivå på gang, og ikke bare fordi han liker å klå på henne.
naun Skrevet 11. mai 2012 #5911 Skrevet 11. mai 2012 http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/577149_10151681750650285_582125284_23777035_283333490_n.jpg Uansett om jeg ikke liker hu Christina så godt, så må jeg virkelig si at hu ser bra ut på dette bildet! 2
Gjest Linda sofie Skrevet 11. mai 2012 #5912 Skrevet 11. mai 2012 http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/577149_10151681750650285_582125284_23777035_283333490_n.jpg Uansett om jeg ikke liker hu Christina så godt, så må jeg virkelig si at hu ser bra ut på dette bildet! Hvor fant du det hen?
Gjest Loverdose Skrevet 11. mai 2012 #5913 Skrevet 11. mai 2012 http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/577149_10151681750650285_582125284_23777035_283333490_n.jpg Uansett om jeg ikke liker hu Christina så godt, så må jeg virkelig si at hu ser bra ut på dette bildet! Når den dama der gidder å stelle seg pent, blir hun sinnssykt lekker! Generelt har hun et ganske søtt og sjarmerende utseende. Syns da jeg iallefall, til tross for en ganske så spesiell personlighet....... 1
naun Skrevet 11. mai 2012 #5914 Skrevet 11. mai 2012 Hvor fant du det hen? noen av facebook vennene mine hadde likt den, så den dukket opp på newsfeeden min
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #5915 Skrevet 11. mai 2012 Når den dama der gidder å stelle seg pent, blir hun sinnssykt lekker! Generelt har hun et ganske søtt og sjarmerende utseende. Syns da jeg iallefall, til tross for en ganske så spesiell personlighet....... Generelt ligner hun en middels feit gris. 11
magicpie Skrevet 11. mai 2012 #5916 Skrevet 11. mai 2012 http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/577149_10151681750650285_582125284_23777035_283333490_n.jpg Uansett om jeg ikke liker hu Christina så godt, så må jeg virkelig si at hu ser bra ut på dette bildet! ser ut som om hun fortsatt jobber på SFO, hvis man ser på veggen bak..
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #5917 Skrevet 11. mai 2012 Har inntrykk av at Camilla henger lite sammen med Christina etter at Kristin dro, stemmer dette tror dere? Isåfall er det jo BRA. Har fått veldig sansen for Camilla etterhvert, og synes det er veldig rart at en så søt jente som henne, gidder å henge sammen med grusomme Christina. Mulig at Christina mest var Kristins "fotsoldat"? Etter at Kristin røyk ut har vi sett Camilla mer sammen med Maria enn med Christina, har vi ikke? Dette svarer Kristin i bloggen sin, på spørsmålet fra oss seere om hva hun synes om Christinas oppførsel på PH: "Ser på tidligere innlegg at enkelte av dere ønsker å høre min mening om Christina sin oppførsel på Paradise Hotel. For å være helt ærlig har jeg ikke så altfor stor interesse av å gå i dybden på dette. Jeg forstår at dere reagerer, og Christina sier og gjør noen ting som jeg ikke alltid er like begeistret for. Slenge dritt om folk er selvfølgelig ikke greit! Jeg har vært så heldig å bli enda bedre kjent med henne på utsiden, og har her kun sett gode sider av henne. Hun er en livat jente som sprer mye glede, og hva hun sier og gjør på hotellet skal ikke få ødelegge inntrykket av den "ekte" Christina som jeg kjenner... " 1
Gjesten Skrevet 11. mai 2012 #5918 Skrevet 11. mai 2012 Jeg begynner å like Maria og Miguel som et par. De er helt åpenbart glad i hverandre, selv om det er en romanse jeg definitivt ikke ville stått for nærme, i fare for eksplosjon. Camilla liker jeg også bare bedre og bedre, Andreas mindre og mindre. 1
Gjest Bobler Skrevet 11. mai 2012 #5919 Skrevet 11. mai 2012 Dette har du klipt fra Jazzgeir sin blogg, ikke sant? Ja. Derfor jeg har skrevet det i gåseøyne, glemte bare å slenge med linken 1
Sarafina Skrevet 11. mai 2012 #5920 Skrevet 11. mai 2012 Jeg begynner å like Maria og Miguel som et par. De er helt åpenbart glad i hverandre, selv om det er en romanse jeg definitivt ikke ville stått for nærme, i fare for eksplosjon. Camilla liker jeg også bare bedre og bedre, Andreas mindre og mindre. Enig i dette! Liker også Camilla godt, ikke verst å klare å gi et så godt inntrykk på reality-tv i så mange uker. Mens Andreas har vært utrolig sytete i det siste.... Lurer på hvor lenge forholdet mellom de to kommer til å vare, det kommer vel an på hvor lenge hun holder ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå