Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bobler
Skrevet

" Mali gråter, men ingen bryr seg.

Utrolig ydmykende og gøy når hun står i bikini og tuter, mens deltagerne bare vil ha avskjeden unnagjort. Det blir ikke noe mindre mockumentary av at håndtaket på kofferten hennes ryker foran alle.

I tillegg til at hun begynner å gå i feil retning, må snu og gå forbi alle en gang til. Det er som å si ha det til noen du halvveis kjenner på bussen og bussen stopper i et kryss. Og du blir stående og febrilsk trykke på Åpne-knappen og den du kjenner påpeker at den ikke har kommet frem til busstoppet ennå. Du kan ikke sette i gang en ny samtale fordi dere allerede har sagt ha det og det er bare 30 meter til du faktisk skal av. Og du vurderer om du skal benytte deg av nødhammeren. Mot hodet til den bekjente. "

:skratte: :skratte: :skratte:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ikke ut som det er Dennis som kommer tilbake, for fyren der har kort sort hår og er kraftigere bygd. I slutten av den der "kommer i uke 10 på paradise" filmen så står Tommy og Miguel bak Maria? :O Hva skjeeer.. HVIS det er Dennis så kan dette bety at Christina velger å stå med han i stedet for Tommy. MEN jeg håper det bare betyr at Christina ryker tideligere i uken. :D Gleder meg til å se!

• Liker 1
Skrevet

jeg har nok hevet et øyebryn noen ganger med tanke på mads og stian, men de får bare holde på for min del..jeg har veldig lite i mot hvem som puler/kysser med hverandre uansett hvilket kjønn og legning de har..

men mads virket jo VELDIG keen på sengekos med stian i går, han sa jo "vi kan begynne på egenhånd vi vettu" og la seg oppå stian...ved flere anledninger virket han veldig keen på å kline med han og samt hintet til han om at de kunne pule hverandre i tillegg...

eeeeh...ville en hetrofil mann gjort dette??

iiiiiiiiiiii REAAAALLY DONT THINK SO!

jeg tror mads enten er bi eller homofil (at han bruker vida som skalkesjul)

stian tror jeg gjør det bare for opplevelsen sin skyld. jeg tror han er mer på det utforskende stadiet hvor han synes dette er nytt og spennende og vil se om det er noe for han..han er på PH for og oppleve ting han ellers ikke ville opplevd og ha det gøy :)

Helt enig!

Mads er veldig keen på å få prøve ut Stian og det hadde vært litt morsomt om dem hadde hatt seg en liten make out synes jeg... :)

Mads er bi og hvorfor ikke innrømme det?? Litt guttekos er da bare "hot"...... hehehe

Gjest Blubberella
Skrevet

Neinei, det er IKKE Dennis. Dennis har mye mer veltrent mage. Heller litt mer mot Kristian Renè jeg.. Samme armbånd og tattovering!

Og kake-mannen kan ikke være Dennis. Han her var mye kraftigere bygd enn Dennis. Han var så tynn.

Håper dere har rett! Hva i alle dager skal Dennis inn igjen for uten sin dronning Kristin der inne? Vil mye heller ha inn Kristian René igjen.

• Liker 3
Skrevet

åååå dere må ikke snakke om hva som skjer i reklamepreviewgreiene, jeg spoler over dem for å slippe å bli spoilet :fnise:

• Liker 1
Skrevet

åååå dere må ikke snakke om hva som skjer i reklamepreviewgreiene, jeg spoler over dem for å slippe å bli spoilet :fnise:

Unnskyld! :O Jeg trodde ikke at det ble regnet som spoiling. :(

Skrevet

Hehe det var litt tull da :) (Men jeg spoler faktisk over dem, synes det er så kjedelig å se sånn "hva skal skje hva har skjedd durrdurr")

AnonymBruker
Skrevet

Blir oppgitt over hvordan dere snakker om andre folk her, uff meg der og uff meg her. Og at dere kaller jenter horete fordi de har sex, som er verdens mest naturligste ting. GET A LIFE

• Liker 2
Gjest Bobler
Skrevet

Blir oppgitt over hvordan dere snakker om andre folk her, uff meg der og uff meg her. Og at dere kaller jenter horete fordi de har sex, som er verdens mest naturligste ting. GET A LIFE

Det er jo derfor jeg ser på. For at min indre bitch skal komme frem og jeg kan slenge dritt om jenter jeg ikke kjenner :bolledeig:

Get a life sjøl, lizm.

• Liker 2
Skrevet

Hehe det var litt tull da :) (Men jeg spoler faktisk over dem, synes det er så kjedelig å se sånn "hva skal skje hva har skjedd durrdurr")

Å, men da så.. :D Jeg og pleier å spole, men noen ganger blir jeg aaalt for nysgjerrig.

AnonymBruker
Skrevet

Trodde modne og voksne folk hadde mer vett i hodet enn å sitte slenge dritt om personer man ikke kjenner.

"hun er jo så styyygg, og han er så ekkeel"

"åherlighet, hun hadde sex med han, verdens undergang"

• Liker 2
Skrevet

Trodde modne og voksne folk hadde mer vett i hodet enn å sitte slenge dritt om personer man ikke kjenner.

Hvis du tror det så er du naiv. :/ Desverre. Dessuten, de deltakerne som det slenges mest dritt om her er de som slenger dritt selv inne på hotellet. Er det noe bedre?

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Er det bare jeg som synes at det egentlig er veldig råttent av Mats å absolutt skulle splitte Stian og Vida?

De er jo så gode venner, burde han ikke ville ha Stian der? Jeg synes det er så ulogisk.

Mats er en forbanna idiot. Er helt enig med deg. Hadde slått han ned dersom jeg var Stian.

Gjest Bobler
Skrevet (endret)

Folk slenger ikke dritt om de som person, men hvordan de fremstilles på TV. Jeg gjør i hvertfall ikke det. Jeg ANER ikke hvordan Christina eller Miguel er i virkeligheten (eller Miguel har jeg forsåvidt snakket med), men det inntrykket de gir på TV gjør at jeg ikke liker dem, på TV. Jeg er veldig klar over at TV3 kan fremstille dem ganske andeledes enn hva som var intensjonen. Det er et underholdningsprogram som skaper frustrasjon, irritasjon, glede og latter. Da følger det også med både positivt og negativt.

Du skal ikke leite lenge for å finne tråder på KG for voksne damer slenger langt mer dritt enn hva som er her.

Red;

Men for all del, jeg skjønner jo hvor du vil hen :) Men jeg har ihvertfall store problemer med å holde meg i skinnet når jeg glaner på PH, engasjert som bare det hvor en eller annen av deltagerne gjør noe helt på trynet :ler:

Endret av Bobler
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, at hun gidder?! Han behandler henne jo ikke særlig bra!

Liker faktisk Maria bedre og bedre. Synes hun takler idiotene veldig rolig og bra. MEN jeg skjønner IKKE hvorfor hun valgte Miguel! Hallo???

Jeg vedder alt jeg har på at dersom dere var i hennes sko, så ville dere gjort det samme for å "vinne han tilbake". At han har behandlet henne dårlig gjør ikke savnet etter ham mindre. Dette forstår Miguel utmerket godt. Han har henne fullstendig på kroken nå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at de gjør mye dumt på tv, er de som sier at personer er stygge jeg reagerer på.

Skrevet

Hadde de kjørt parseremonien i en annen rekkefølge hadde nok Miguel dratt. Miguel bak Athena, Mats bak der igjen.

Tror TV3 definitivt hadde en finger med i spillet for å få han bak Maria.

• Liker 6
Skrevet

Taktisk og taktisk, ville det ikke vert lurere av ham å stille seg bak Camilla og få Andreas ut da? Jeg tippr at mange vil stille seg bak Andreas og Camilla i en eventuell finale. Mats kunne stått sterkt med Camilla i en finale.

Tror flere vil stille seg bak stian enn andreas. Han har holdt seg ute av all drama, kommer overens med alle som har vært der inne og er godt likt. De fleste av de "gammle", tror jeg stiller dårlig i en finale, med tanke på at majoriteten av alle som er innom paradise er "nye" og er blitt behandlet utrolig dårlig av de "gammle". Andreas drar nok camillas vinnersjanser betydelig ned. Camilla og Stian tror jeg hadde vært det sterkeste paret i finalen. Christina har i allefall ikke en sjanse, tror hun må være den som er dårligst likt av flest deltakere der inne. Hun har vært skikkelig ufyselig mot mange. Men hun kan ikke ha hatt det særlig greit der inne, sint og sur hele tiden. Hun blir i allefall fremstilt helt forferdelig.

• Liker 4
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet (endret)

Så mistenkelig ut som Dennis han som hoppa ut av kaka.. Fuck.

YES! Det så sånn ut. Satser på at Kristin også kommer tilbake dit neste uke.

For øvrig fatter jeg ikke hva Maria tenkte på da hun valgte Miguel fremfor Christian. :eeeh:

Endret av fr21_5ffdsa
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ille berørt av Maria, det er tydelig at hun er svak for Miguel. Og det er bare pga utseendet. Han behandler henne ille, han er helt jævlig. Jeg blir flau å vegne av kvinnekjønnet.

Utrolig kjipt at hun valgte Miguel i går.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...