Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Er det bare jeg som synes at det egentlig er veldig råttent av Mats å absolutt skulle splitte Stian og Vida?

De er jo så gode venner, burde han ikke ville ha Stian der? Jeg synes det er så ulogisk.

jo, for så vet så er det jo råttent, men dette er jo KUN et spill, så jeg synes det bare var en bra tanke av mads (selvom jeg overhodet ikke vil ha stian ut), men han forsøker i det minste å være taktisk!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

vi kommer nok sikket ikke til å merke noen forskjell fra dag og den kommende tiden- eller hva tror dere?

(ang at Mali måtte dra altså)

Selvfølgelig kommer vi til å merke dette. Hun hadde jo tenkt å stemme ut Christina.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jo, for så vet så er det jo råttent, men dette er jo KUN et spill, så jeg synes det bare var en bra tanke av mads (selvom jeg overhodet ikke vil ha stian ut), men han forsøker i det minste å være taktisk!

Men han jo er ikke taktisk på den måten at han tenker på PH-spillet. Det er bare en taktisk løsning i "spillet om Vida"....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller ser Athena litt fraværende ut på disse intervjuene sine?

Gjest Slowpoke
Skrevet

Taktisk og taktisk, ville det ikke vert lurere av ham å stille seg bak Camilla og få Andreas ut da? Jeg tippr at mange vil stille seg bak Andreas og Camilla i en eventuell finale. Mats kunne stått sterkt med Camilla i en finale.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Men han jo er ikke taktisk på den måten at han tenker på PH-spillet. Det er bare en taktisk løsning i "spillet om Vida"....

ja, det har du så desverre altfor rett i... glemte vida i et øyeblikk jeg..

Skrevet

Så dere hvordan nesa til Miguel vokste?? :fnise:

Skrevet

Hmmm.. Miguel er vel ikke så trygg bak Maria vel? Etter den kranglingen deres i dag?

Og Mads er ehh... jeg har ikke ord som kan beskrive hans oppførsel iforhold til VIda/Stian...

• Liker 1
Gjest Elihol
Skrevet

Og Mads er ehh... jeg har ikke ord som kan beskrive hans oppførsel iforhold til VIda/Stian...

Håper de tre blir der lenge! Noe av det mest interessante som har skjedd på paradise, blir overrasket over hva de gjør og sier hele tiden :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Ble ikke noe reprise av "DUMME FAEN!" i dag gitt :fnise:

• Liker 3
Gjest Slowpoke
Skrevet

Æsj, at hun gidder?! Han behandler henne jo ikke særlig bra!

• Liker 3
Skrevet

Triana later som om hun er indiadame i dag med det der diamantkastemerket :fnise:

• Liker 1
Gjest Elihol
Skrevet

Er det å ha verdens største rumpa spesielt attraktivt..? :lete:

• Liker 1
Skrevet

Er det å ha verdens største rumpa spesielt attraktivt..? :lete:

Gutta liker vel junk in the trunk gjør de ikke??

(jeg fikk ikke med meg kommentaren på TV, så kanskje denne kommentaren blir helt på jordet)

Skrevet

Liker faktisk Maria bedre og bedre. Synes hun takler idiotene veldig rolig og bra. MEN jeg skjønner IKKE hvorfor hun valgte Miguel! Hallo???

• Liker 3
Gjest Armule
Skrevet

Andreas er faen meg en idiot! Paranoide jævel.

• Liker 4
Gjest Elihol
Skrevet

Gutta liker vel junk in the trunk gjør de ikke??

(jeg fikk ikke med meg kommentaren på TV, så kanskje denne kommentaren blir helt på jordet)

De gjør vel det, men verdens største da? :fnise:

Kommentaren var forøvrig at Miguel vil prøve å unngå å kline med noen andre fremover, så lenge det ikke kommer inn en babe med verdens største rumpe.

Skrevet

Begynner å bli så utrolig lei av Andreas nå! Er bare syting, krangling og paranoiditet (hvis det er et ord) på han.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jaaaa ser ut til at vi får en ny gråte-session fra Miguel neste uke :popcorn:

Endret av Honeydew
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...