Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har på følelsen av at stian klarer det.. jeg fikk på følelsen av at tv3 bare haste-fant-opp en måte for å få stian til å få en fredning på, fordi det ble snakket så mye om fra enkelte å få stian ut. stian er blant de populæreste av seerne har jeg på følelsen av, så produksjonen vil nok beholde han der..

de kunne jo ikke vite at det var stian som fikk oppdraget så den følelsen din må være feil:)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

At veldig mange synes mann + mann er mer ubehagelig å se på enn kvinne + kvinne burde da ikke komme som en overraskelse for noen.

Kjipt, det er akkurat som med blotting. Ekkelt og ufyselig når menn gjør det. Urettferdig

AnonymBruker
Skrevet

Man leser aldri om Christina i media, har hun gått i dekning eller noe?

jeg har spurt om dette i bloggene til både Kristin og Camilla, men de svarer ikke, og vil tydeligvis ikke kommentere oppførselen til Christina på PH, og svare på hva de synes om dette.

Mener ikke at Kristin og Camilla skal ta ansvar for noen andre - men etter den forferdelige oppførselen til Christina på PH, er det viktig og interessant for oss seere å få vite noe om dette, og hvor de stiller seg. Lurer på om de ble overrasket over all mobbingen når de ser det på tv?

Man leser masse om PH i blogger og medier og overalt, men det står ingenting om Christina noen steder... Samtidig er den forferdelige oppførselen hennes en "snakkis" på forumer som dette.

Hva skjer?

• Liker 6
Skrevet

Ja, la oss prøve å holde oss on topic dere. Det har blitt unødvendig mye hakking på NozMonster i det siste, totalt irrelevant.

Jeg lurer også på hvorfor Christina nærmest har forsvunnet fra jordens overflate etter PH. Ingen blogg, ingen facebookside, ingen intervjuer med media. Nå har ikke jeg sett på bilder fra PH-fester på diverse blogger fordi jeg vil unngå spoiling av eventuelt nye deltagere, men er hun med på disse festene? Syns det er litt rart at hun var så selvsikker og brautende på PH, men ikke har vist fjeset sitt i det hele tatt i ettertid.

• Liker 2
Skrevet

Ja, la oss prøve å holde oss on topic dere. Det har blitt unødvendig mye hakking på NozMonster i det siste, totalt irrelevant.

Jeg lurer også på hvorfor Christina nærmest har forsvunnet fra jordens overflate etter PH. Ingen blogg, ingen facebookside, ingen intervjuer med media. Nå har ikke jeg sett på bilder fra PH-fester på diverse blogger fordi jeg vil unngå spoiling av eventuelt nye deltagere, men er hun med på disse festene? Syns det er litt rart at hun var så selvsikker og brautende på PH, men ikke har vist fjeset sitt i det hele tatt i ettertid.

Ja, det ganske merkelig. Kan ikke huske jeg har lest noe om henne på Seher eller noen andre plasser.

AnonymBruker
Skrevet

hva skjer hvis to gutter med freding stiller seg bak samme jente?

• Liker 1
Skrevet

Deilig og frekkt av Stian! :popcorn:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

haahaaa stian er best! :popcorn:

han har grei makt der inne synes jeg! :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er rart ingen ble mistenksomme da. Å det teateret var jo helt elendig!

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Åeh, nå sender han sikkert ut Mali og så blir vi ikke kvitt Christina... :snurt:

• Liker 1
Skrevet

Faen Stian!! Du skulle ikke kaste ut Mali!! Hun skulle jo kaste ut Christina.

• Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

vi kommer nok sikket ikke til å merke noen forskjell fra dag og den kommende tiden- eller hva tror dere?

(ang at Mali måtte dra altså)

Endret av NozMonster
AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig respektløs av de andre måten de oppførte seg på da Mali fikk vite at hun skulle ryke. Bare Maria som trøstet henne jo :tristbla: Synes litt synd på henne da, virket ikke som om de andre brydde seg i det hele tatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

vi kommer nok sikket ikke til å merke noen forskjell fra dag og den kommende tiden- eller hva tror dere?

(ang at Mali måtte dra altså)

Om Mali ikke måttet dra hadde Christina dratt i morgen og da hadde vi selvfølgelig merket forskjell.

• Liker 1
Gjest Slowpoke
Skrevet (endret)

Er det bare jeg som synes at det egentlig er veldig råttent av Mats å absolutt skulle splitte Stian og Vida?

De er jo så gode venner, burde han ikke ville ha Stian der? Jeg synes det er så ulogisk.

Endret av Slowpoke
  • Liker 3
Skrevet

Faen, nå ble vi ikke kvitt Christina..

• Liker 1
Skrevet

Det jeg har syntes har vært mest ulogisk er at ikke Vida har prøvd hardere å unngå at Mads skulle stille seg med henne da han fortsatt hadde fredning... Hun måtte jo forstå at hun hadde hatt en mye bedre sjanse i en eventuell finale med Stian enn med Mads?

Miguel er totalt psyko... Herregud!

• Liker 1
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Christina er morsom. Bjelken i eget øye, anyone?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...