Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja jeg hadde ikke kledd meg naken i dusjen, eller rota med alle i de rare merkelige kline orgiene de har der inne og jeg hadde ikke pult noen der inne heller.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er de samme som synes Vida er kul som synes Iselin er billig ...

Iselin sa selv at hun var kåt, jeg så ikke noe problemer med at hun hadde sex heller.

Tja. Det er ganske vanlig at den som virker "dummest" også er den som er "billigst". I mine øyne er de horete begge to. Jeg er muligens en frigjort hore selv, men jeg gjør det hvertfall ikke på tv slik at jeg driter ut familie og venner foran hele norges land.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg hadde ikke kledd meg naken i dusjen, eller rota med alle i de rare merkelige kline orgiene de har der inne og jeg hadde ikke pult noen der inne heller.

Men kjære deg, da hadde du vært alt for kjedelig å ha der inne.

*teskje*

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du hadde nok vært "Christina" den sesongen :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja vet ikke hva som er verst. Christina blir i det minste husket.

• Liker 1
Skrevet

Nei, du hadde nok vært "Christina" den sesongen :fnise:

Nei, det er NozMonster som hadde vært det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TuridS: jeg har bitt meg merke i at du er ganske krass her inne, og snakker stygt om flere av deltakerne. Da skal jeg være krass mot deg også:

du virker gammel, prippen og bitter - og har et navn som er veldig gammeldags.

Nå? Hvordan føles det å få litt kritikk slengt tilbake?

• Liker 12
Skrevet (endret)

TuridS: jeg har bitt meg merke i at du er ganske krass her inne, og snakker stygt om flere av deltakerne. Da skal jeg være krass mot deg også:

du virker gammel, prippen og bitter - og har et navn som er veldig gammeldags.

Nå? Hvordan føles det å få litt kritikk slengt tilbake?

Ikke så vondt faktisk for det er ikke ekte navnet mitt, men nice try!

Ja stygt om deltakerne sier du, men jeg har da ikke sagt noe som er usant.

Men gjem deg bak AB du, feige bruker som ikke tør stå for det du sier!

Endret av TuridS
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Nå var ikke jeg den originale AB, men jeg kan stå for det, jeg. Du virker fremstår som unødvendig krass og dømmende.

• Liker 7
Gjest NozMonster
Skrevet

Nei jeg har mine ekte negler faktisk, syns det er dumt med perfekte negler som man ser ikke er ekte. Det er juks!

Det er noe helt annet å sminke seg vanlig og ta sol enn å skulle ta silikon pupper, botox, knulle på tv som de horene som de er, ha på seg metervis med løshår når egentlig så ser de helt jævlig ut på håret uten løshår, og så oppfører de seg som jenteunger for det tenner gutter og menn at damer er små og uskyldige.

Og det spiller dem på. Linni gjør til stemmen sin så det holder, ingen som prater sånn! Og Tine oppførte seg som en dum jentunge der inne og ville hoppe på senga og nei det hele ble for dumt! Og Griselin gjør seg til hun og, hun eier jo ikke personlighet!

er ikke det bare veldig ålright at noen andre enn oss selv er sånn da- de skaper jo god underholdning :popcorn:

Det du skriver ang Linni- jeg anbefaler deg å ikke skrive så bastant, for du kjenner henne ikke. Jeg kan garantere deg at hun ikke gjør til stemmen sin på noen måte.

Gjest NozMonster
Skrevet

Nei, det er NozMonster som hadde vært det.

minner JEG deg om Christina? :klo:

den må du forklare...

AnonymBruker
Skrevet

Det her syns jeg er helt på bærtur. Og jeg snakker om oppførselen til Vida og Atena. AT DET GÅR AN!!! :filer:

Det må være lov til å si såpass som at Vida umulig kan være helt "i vater" når hun faktisk ligger og runker to gutter på en gang (PÅ TV)

Jeg lurer på hva du hadde sagt hvis det var en gutt som hadde seg med to jenter på én gang, jeg.... Tviler på at han hadde fått gjennomgå like mye. Det er vel alltid jenter som er billige i dine øyne.

• Liker 3
Skrevet (endret)

er ikke det bare veldig ålright at noen andre enn oss selv er sånn da- de skaper jo god underholdning :popcorn:

Det du skriver ang Linni- jeg anbefaler deg å ikke skrive så bastant, for du kjenner henne ikke. Jeg kan garantere deg at hun ikke gjør til stemmen sin på noen måte.

Hvordan kan du garantere det? Du kjenner henne personlig og har kjent henne siden hun var barn, eller?

Jeg har aldri møtt eller hørt noen som snakker som henne, meget lite sannsynlig at hun av alle folk skal ha smurfestemme. Alle kan vri om stemmen sin til å høres ut som henne..

Jo du minner meg om christina ordi du tror du kan sjefe i tråder du er i, noe vi fikk bekreftet av fler her igår. Hva du syns burde diskuteres eller ikke gir jeg og mange fullstendig f i, du burde ikke tro at din mening der betyr noe som helst. Da tror du for høyt om deg selv i så fall.

Endret av TuridS
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen Turid, jeg er den originale AB, og jeg tør å stå for det jeg sier. Som du sier er ikke Turid ditt ekte navn, sånn sett er du like anonym her inne som det jeg er. Jeg skriver alltid som AB når jeg diskuterer Paradise og andre tv-programmer.

Okay - du har ikke sagt noe som ikke er sant, sier du? Du har uansett slått fast utrolig stygge og dømmende utsagn. Se bare under:

Du sier æsj og kaller folk for horer og stygge og gyselige. Er det noen av deltakerne som har fått betalt penger for å ha sex? Hvordan kan du da slå fast at de er horer?

Lurer litt på hvordan du selv ser ut, siden du er så kritisk mot andre..?

Det er noe helt annet å sminke seg vanlig og ta sol enn å skulle ta silikon pupper, botox, knulle på tv som de horene som de er, ha på seg metervis med løshår når egentlig så ser de helt jævlig ut på håret uten løshår, og så oppfører de seg som jenteunger for det tenner gutter og menn at damer er små og uskyldige.

Og det spiller dem på. Linni gjør til stemmen sin så det holder, ingen som prater sånn! Og Tine oppførte seg som en dum jentunge der inne og ville hoppe på senga og nei det hele ble for dumt! Og Griselin gjør seg til hun og, hun eier jo ikke personlighet!

Jeg syns utseende til sånne fjollete kjerringer som Linni Meister, Iselin og ho Tine som var med en av sesongene også, bare er gyselige og stygge.

Styggeste jeg ser er brunetter som helbleiker håret sitt for å bli "bimbo blondine" og som setter på unaturlig langt hår. folk skjønner at de ikke har spart håret sitt siden de var 10 år liksom..

Og huet deres ser ut dobbelt så stort ut med alt det falske håret pga extension festingene i hodebunn.

Skjønner ikke at gutter kan like sånne falske utseender på jenter.

Glamour modeller er ALT annet enn glamorøse. ÆSJ!

• Liker 9
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Hvordan kan du garantere det? Du kjenner henne personlig og har kjent henne siden hun var barn, eller?

Jeg har aldri møtt eller hørt noen som snakker som henne, meget lite sannsynlig at hun av alle folk skal ha smurfestemme. Alle kan vri om stemmen sin til å høres ut som henne..

Jo du minner meg om christina ordi du tror du kan sjefe i tråder du er i, noe vi fikk bekreftet av fler her igår. Hva du syns burde diskuteres eller ikke gir jeg og mange fullstendig f i, du burde ikke tro at din mening der betyr noe som helst. Da tror du for høyt om deg selv i så fall.

ja faktisk, ellers hadde jeg ikke skrevet det jeg skrev da :roll:

edit: (siden ungdomstida i det minste)

jaokey- helt greit at jeg minner deg om christina.

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Skrevet

Jeg håper Stian tar fredningen til Mads! Da får han bli samtidig som Mali kan få ut Christina. Men er det sånn at den han tar fredningen til går ut? :klo: Hvis ikke får sikkert Mads bli også, da Stian sikkert går til Vida og Mads til Maria, og hun virker jo veldig lite keen på Christian.

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg håper Stian tar fredningen til Mads! Da får han bli samtidig som Mali kan få ut Christina. Men er det sånn at den han tar fredningen til går ut? :klo: Hvis ikke får sikkert Mads bli også, da Stian sikkert går til Vida og Mads til Maria, og hun virker jo veldig lite keen på Christian.

jeg tolket det ihvertfall sånn at den stian evt tar fredningen til ryker ja. nå er det jo ikke så lenge til finalen, så kanskje det ryker 2 stykker idag?

Skrevet

jeg tolket det ihvertfall sånn at den stian evt tar fredningen til ryker ja. nå er det jo ikke så lenge til finalen, så kanskje det ryker 2 stykker idag?

Ja, det er jo ganske logisk egentlig. Håper fremdeles at Stian velger Mads. Eller at Stian ikke får fredning i det hele tatt. Å miste Stian hadde faktisk vært verdt det bare for å få Christina ut :gjeiper:

Gjest NozMonster
Skrevet

Ja, det er jo ganske logisk egentlig. Håper fremdeles at Stian velger Mads. Eller at Stian ikke får fredning i det hele tatt. Å miste Stian hadde faktisk vært verdt det bare for å få Christina ut :gjeiper:

jeg har på følelsen av at stian klarer det.. jeg fikk på følelsen av at tv3 bare haste-fant-opp en måte for å få stian til å få en fredning på, fordi det ble snakket så mye om fra enkelte å få stian ut. stian er blant de populæreste av seerne har jeg på følelsen av, så produksjonen vil nok beholde han der..

Skrevet

:rope: Hysj på dere.

Tema folkens.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...