Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

At veldig mange synes mann + mann er mer ubehagelig å se på enn kvinne + kvinne burde da ikke komme som en overraskelse for noen.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg har nok hevet et øyebryn noen ganger med tanke på mads og stian, men de får bare holde på for min del..jeg har veldig lite i mot hvem som puler/kysser med hverandre uansett hvilket kjønn og legning de har..

men mads virket jo VELDIG keen på sengekos med stian i går, han sa jo "vi kan begynne på egenhånd vi vettu" og la seg oppå stian...ved flere anledninger virket han veldig keen på å kline med han og samt hintet til han om at de kunne pule hverandre i tillegg...

eeeeh...ville en hetrofil mann gjort dette??

iiiiiiiiiiii REAAAALLY DONT THINK SO!

jeg tror mads enten er bi eller homofil (at han bruker vida som skalkesjul)

stian tror jeg gjør det bare for opplevelsen sin skyld. jeg tror han er mer på det utforskende stadiet hvor han synes dette er nytt og spennende og vil se om det er noe for han..han er på PH for og oppleve ting han ellers ikke ville opplevd og ha det gøy :)

Endret av ^me^
  • Liker 2
Skrevet

Stian og Mads er dødskule! Det sitter langt inne for meg å synes en sossegutt som Mads er noe kul, men det at han tar seg selv så utrolig lite høytidelig er et enormt pluss. Spiller vel liten rolle hvilken legning de "egentlig" har, men jeg er sikker på at begge er superhetero og så trygge på sin egen seksualitet at de kan leke og tulle. Det er dritbra. De har det jo bare gøy.

Vida også, hun er helt gal og totalt frigjort, samtidig har hun masse selvrespekt. Det kule med henne er at hun gjør det hun vil og ikke det hun tror hun må for at menn skal like henne.

Vida, Stian og Mads er de kuleste som har vært med på paradise EVER.

De får alle andre til å virke snerpete, desperate, selvhøytidelige, sure og dødskjedelige. Heia dem!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Dobbel

Endret av JollyJolly
Skrevet

Har ikke noe tro på at hverken Stian eller Mads har noen bi eller hompfile dragninger. De er på TV for å skape seg en image som vilde og uten hemninger. Vida Lill har kommet som en lile vild jente de kan spille sammen med for å lage show.

Syntes ikke det er noe spesielt crazy, for det er så åpenbart at de spiller for publikum. Syntes andre ting på PH er mer engasjerende.

AnonymBruker
Skrevet

Stian og Mads er dødskule! Det sitter langt inne for meg å synes en sossegutt som Mads er noe kul, men det at han tar seg selv så utrolig lite høytidelig er et enormt pluss. Spiller vel liten rolle hvilken legning de "egentlig" har, men jeg er sikker på at begge er superhetero og så trygge på sin egen seksualitet at de kan leke og tulle. Det er dritbra. De har det jo bare gøy.

Vida også, hun er helt gal og totalt frigjort, samtidig har hun masse selvrespekt. Det kule med henne er at hun gjør det hun vil og ikke det hun tror hun må for at menn skal like henne.

Vida, Stian og Mads er de kuleste som har vært med på paradise EVER.

De får alle andre til å virke snerpete, desperate, selvhøytidelige, sure og dødskjedelige. Heia dem!

Joda hun har jo kjempe mye selvrespekt når hun ligger å runker to gutter samtidig på tv :filer:

• Liker 4
Skrevet (endret)

Christina er ikke så veldig taktisk da. Hun burde heller bli bff med Mali enn å være så utrolig frekt mot henne nå som hun har en fredning. Det gir jo Mali bare enda mer lyst å kaste Christina ut når hun er så bitch hele tiden.

At hun jobber på SFO er helt utrolig. Lurer på om hun fortsatt jobber der?

Jeg håper Mads ryker i kveld. Han minner meg litt om en overkåt 16 åring.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 1
Skrevet

Christina er ikke så veldig taktisk da. Hun burde heller bli bff med Mali enn å være så utrolig frekt mot henne nå som hun har en fredning. Det gir jo Mali bare enda mer lyst å kaste Christina ut når hun er så bitch hele tiden.

At hun jobber på SFO er helt utrolig. Lurer på om hun fortsatt jobber der?

Jeg håper Mads ryker i kveld.

Det virket som hun skjønte at hun hadde driti på draget etter pandoras i går.

Mads har jo fredning, så han ryker definitivt ikke i kveld.

Skrevet

Åja stemmer det. Hadde helt glemt han hadde en fredning.

Ja, men allikavel er hun dum når hun oppfører seg så bitch mot de nye som har en makt.

Skrevet

Jepp, enig. og hun fortjener å ryke i kveld, sånn som hun har oppført seg mot mange som er og har vært der inne.

Gjest Armule
Skrevet (endret)

Åja stemmer det. Hadde helt glemt han hadde en fredning.

Ja, men allikavel er hun dum når hun oppfører seg så bitch mot de nye som har en makt.

Stian har jo mulighet til å ta en fredning, så sjansen for at Mads drar er fortsatt tilstede.

Endret av Cervix
Skrevet

Hvis Stian får fredningen, så tror jeg ikke han vil bruke den på å få ut Mads. Får han fredning, så får han jo stå med Vida uansett. Siden han koser seg med Mads der også, så tror jeg heller han tar fredningen til Mali, slik at hun må hjem.

Da vil Stian og Vida være "låst" for de andre.

Andreas går til Camilla

Tommy går til Christina

Miguel går til Athena / Maria

Kristian går til Athena / Maria

Spørsmålet blir da om Mads velger å få ut Andreas, Tommy, Miguel eller Kristian. Jeg tror at Miguel eller Kristian må gå. (Eller er det Christian?)

Hvis Stian IKKE får fredningen, så må jo han ut. Da tror jeg Mali bruker sin fredning på å få ut Christina, slik som hun har sagt tidligere.

Skrevet

Synes det er rart at Vida er frigjort fordi hun runker to gutter, mens Iselin var billig.

• Liker 9
Skrevet

Jeg forstod det ikke som at Stian skulle overta en av de andres fredning, men at han også skulle få en fredning...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstod det ikke som at Stian skulle overta en av de andres fredning, men at han også skulle få en fredning...

han overtar fredningen til den personen han har valgt. altså den kofferten han velger om han klarer det.

Skrevet

Synes det er rart at Vida er frigjort fordi hun runker to gutter, mens Iselin var billig.

Enig

Skrevet (endret)

Så du verken farger håret, sminker deg, støper negler, soler deg (bruker selvbruning) eller lignende ting?

Nei jeg har mine ekte negler faktisk, syns det er dumt med perfekte negler som man ser ikke er ekte. Det er juks!

Det er noe helt annet å sminke seg vanlig og ta sol enn å skulle ta silikon pupper, botox, knulle på tv som de horene som de er, ha på seg metervis med løshår når egentlig så ser de helt jævlig ut på håret uten løshår, og så oppfører de seg som jenteunger for det tenner gutter og menn at damer er små og uskyldige.

Og det spiller dem på. Linni gjør til stemmen sin så det holder, ingen som prater sånn! Og Tine oppførte seg som en dum jentunge der inne og ville hoppe på senga og nei det hele ble for dumt! Og Griselin gjør seg til hun og, hun eier jo ikke personlighet!

Endret av TuridS
Skrevet

Nei jeg har mine ekte negler faktisk, syns det er dumt med perfekte negler som man ser ikke er ekte. Det er juks!

Det er noe helt annet å sminke seg vanlig og ta sol enn å skulle ta silikon pupper, botox, knulle på tv som de horene som de er, ha på seg metervis med løshår når egentlig så ser de helt jævlig ut på håret uten løshår, og så oppfører de seg som jenteunger for det tenner gutter og menn at damer er små og uskyldige.

Og det spiller dem på. Linni gjør til stemmen sin så det holder, ingen som prater sånn! Og Tine oppførte seg som en dum jentunge der inne og ville hoppe på senga og nei det hele ble for dumt! Og Griselin gjør seg til hun og, hun eier jo ikke personlighet!

Det var da voldsomt da...

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke det er de samme som synes Vida er kul som synes Iselin er billig ...

Iselin sa selv at hun var kåt, jeg så ikke noe problemer med at hun hadde sex heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var da voldsomt da...

TuridS burde bli med på PH neste sesong :fnise:

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...