Sol79 Skrevet 10. mai 2012 #5761 Skrevet 10. mai 2012 Over til saken: Jeg syntes ikke det er rart overhode at en arbeidsgiver (en seriøs en sådan) hadde hengt seg opp i slikt. Hvor mange glam-modeller o.l har ikke stått frem de siste årene og sagt hvor mye de sliter med fordommer i forbindelse med arbeid o.l, som skulle ønske de aldri hadde vist seg på forsiden av FHM f.eks? Og de har ikke en gang runket to menn på TV. Så dette tror jeg er en viktig faktor, som igjen kan følge de i mange, mange år. Synd! Er det det? Jeg har ikke fått med meg en eneste en. Kan bare huske at Nanna fra PH sesong 1 sleit med å få seg jobb, men det var vel mer pga mobbingen og ikke seksuelle ting.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #5762 Skrevet 10. mai 2012 Det går rykter om at Camilla og Andreas har gjort det slutt. Noen som vet? De er mine favoritter, så jeg følger bloggene deres. Camilla har ikke skrevet noe om Andreas den siste tiden, og A har ikke blogget i det hele tatt på en ukes tid.
Gjesten Skrevet 10. mai 2012 #5763 Skrevet 10. mai 2012 Jepp. Hakket verre sett i fra mitt perspektiv når det angår "bromansen" i mellom Mads og Stian. Ekkelt, slik jeg ser det, men meg om det. Slike holdninger kan du godt holde for deg selv, synes jeg. Det er da ikke noe verre at to gutter koser med hverandre enn at en jente og en gutt gjør det? Heeelt enig! Hvorfor er det bare jentene som får pepper? Fordi samfunnet vår ikke er så utviklet som vi skulle ønske at det var. Vi forventer slik oppførsel fra gutter, ikke fra jenter. Det er ikke ekkelt at to gutter kysser, men det er ekkelt at to hetrofile gutter kysser fordi de er understimulerte og tyr til second best, som da blir en gutt. Da snakker man svært lite selvrespekt og selvbeherskelse. Tror ikke de syntes det er så veldig gøy å se tilbake på dette i ettertid. De er faktisk hetro. Jada, de påstår at dette er så koselig og greit så, men jeg TROR de mener noe annet etter programmet, da de er i en boble der inne (som igjen vitner om mangel på karakterstyrke - det fordi jeg tror at flere av de ikke ville gjort slikt i "det virkelige liv"). I tillegg til det er de jo stupe dritingse, og husker jo ikke hva som skjer der inne en gang. Ingenting av det uthevede er noe vi vet med sikkerhet. Jeg tror som sagt ikke Mads er streit, og at de koser litt med hverandre trenger ikke å bety noe annet enn at det synes det er gøy. Stian har jo gjort det klart at han har et svært avslappet forhold til det der. Og man kan huske kvelden selv om man er full.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #5764 Skrevet 10. mai 2012 Slike holdninger kan du godt holde for deg selv, synes jeg. Det er da ikke noe verre at to gutter koser med hverandre enn at en jente og en gutt gjør det? Holdninger som hun deler med flertallet. To hetero gutter som koser med hverandre er virkelig ikke normalt.
Gjesten Skrevet 10. mai 2012 #5765 Skrevet 10. mai 2012 Holdninger som hun deler med flertallet. To hetero gutter som koser med hverandre er virkelig ikke normalt. Det er da ikke gitt at begge er hetero. Men hva med en jente og en gutt som ikke er forelsket i hverandre da? Er det ekkelt om de koser med hverandre? 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #5766 Skrevet 10. mai 2012 Det er ikke gitt at noen av dem er hetero. Hvis Mats ikke er homofil, så svinger de nok litt i begge retninger. Jeg tror at Mats er homofil, ikke utelukkende pga roting med Stian, men også den krampeaktige betattheten han har av Vida. Men virkelig, homofil, bifil, hetero det har ingen betydning hvilken legning folk har. Det er ikke ekkelt verken den ene eller andre veien. 1
Gjest Lykkeliky Skrevet 10. mai 2012 #5767 Skrevet 10. mai 2012 Homo, hetero, bi......hva så? De er mennesker som åpenbart liker hverandre godt. Skal de da ikke kunne gi hverandre litt kos fordi de har en merkelapp som det står "hetero" på?
Kosemose Skrevet 10. mai 2012 #5768 Skrevet 10. mai 2012 Tråd ryddet. Hold dere til å dsikutere PH og ikke hverandre. Kosemose, mod 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 10. mai 2012 #5769 Skrevet 10. mai 2012 Jeg håper også Christina ryker i morgen! Men jeg skjønner ikke hvorfor Mads vil sende hjem Stian. De er jo "allierte" der inne, og det er vel en fordel for Mads om Stian er der, slik at de sammen kan komme lengst mulig? Stian får vel en fordel hvis han klarte det koffertoppdraget tenker jeg. Mads har jo sagt han dritter i å vinne og ikke bryr seg om spillet i det hele tatt. Han er der kun på badeferie.
mia83 Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #5770 Skrevet 10. mai 2012 Ja det har han, men han vil vel være der lengst mulig?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #5771 Skrevet 10. mai 2012 Jeg syns utseende til sånne fjollete kjerringer som Linni Meister, Iselin og ho Tine som var med en av sesongene også, bare er gyselige og stygge. Styggeste jeg ser er brunetter som helbleiker håret sitt for å bli "bimbo blondine" og som setter på unaturlig langt hår. folk skjønner at de ikke har spart håret sitt siden de var 10 år liksom.. Og huet deres ser ut dobbelt så stort ut med alt det falske håret pga extension festingene i hodebunn. Skjønner ikke at gutter kan like sånne falske utseender på jenter. Glamour modeller er ALT annet enn glamorøse. ÆSJ! Ikke tro du er så jævlig mye bedre enn folk som er "fake" bare fordi du er så himmla naturlig Å si ÆSJ om andre er bare lavmål. Voks opp. 3
Gjest Blubberella Skrevet 10. mai 2012 #5772 Skrevet 10. mai 2012 Jeg blir ikke så veldig lei meg om Mads ryker ut ikveld
Gjest Sunshine23 Skrevet 10. mai 2012 #5773 Skrevet 10. mai 2012 Ja det har han, men han vil vel være der lengst mulig? Det virker som han kun er ute etter å pule Vida Lill. Han tenker jo ikke taktisk i det hele tatt, så virker ikke som han vil være der lengst mulig.
prinsesseM Skrevet 10. mai 2012 #5774 Skrevet 10. mai 2012 Det går rykter om at Camilla og Andreas har gjort det slutt. Noen som vet? De er mine favoritter, så jeg følger bloggene deres. Camilla har ikke skrevet noe om Andreas den siste tiden, og A har ikke blogget i det hele tatt på en ukes tid. Ja, har merket at han ikke har blogget. Håper ikke det er slutt mellom de! syns de passer!
Gjest Linda sofie Skrevet 10. mai 2012 #5775 Skrevet 10. mai 2012 Jeg blir virkelig helt sprø av Christina!!!! Jeg håper seriøst hun skammer seg etter å ha sett oppførselen sin på tv. Makan til drittkjerring har jeg ikke sett på lenge!
Xaphan Skrevet 10. mai 2012 #5776 Skrevet 10. mai 2012 Jeg blir virkelig helt sprø av Christina!!!! Jeg håper seriøst hun skammer seg etter å ha sett oppførselen sin på tv. Makan til drittkjerring har jeg ikke sett på lenge! Jeg og! Det er nesten så jeg skammer meg, for jeg blir virkelig sint av å se henne på TV. Bare det nedlatende ansiktsuttrykket hun satt på seg under Pandoras fikk meg til å se rødt. Jeg har så sinnsykt lyst til å bare hoppe inn i skjermen og virkelig sette hun på plass. Og jeg er vanligvis en veldig konfliktsky person! 1
Casall Skrevet 10. mai 2012 #5777 Skrevet 10. mai 2012 Jeg nekter å se på mer før Christina er ute! Makan til kjerring!
Gjest Linda sofie Skrevet 10. mai 2012 #5778 Skrevet 10. mai 2012 Jeg og! Det er nesten så jeg skammer meg, for jeg blir virkelig sint av å se henne på TV. Bare det nedlatende ansiktsuttrykket hun satt på seg under Pandoras fikk meg til å se rødt. Jeg har så sinnsykt lyst til å bare hoppe inn i skjermen og virkelig sette hun på plass. Og jeg er vanligvis en veldig konfliktsky person! Jeg å! Jeg fikk skikkelig lyst til å bare hoppe inn i skjermen og kjefte henne huden full! The bitch is back? Du har alltid vært en bitch.. 1
Hattie_ Skrevet 10. mai 2012 #5779 Skrevet 10. mai 2012 Er det det? Jeg har ikke fått med meg en eneste en. Kan bare huske at Nanna fra PH sesong 1 sleit med å få seg jobb, men det var vel mer pga mobbingen og ikke seksuelle ting. Ja, Helene Rask blandt annet har stått frem med dette. Flere glamourmodeller har det.
Hattie_ Skrevet 10. mai 2012 #5780 Skrevet 10. mai 2012 Slike holdninger kan du godt holde for deg selv, synes jeg. Det er da ikke noe verre at to gutter koser med hverandre enn at en jente og en gutt gjør det? Fordi samfunnet vår ikke er så utviklet som vi skulle ønske at det var. Vi forventer slik oppførsel fra gutter, ikke fra jenter. Ingenting av det uthevede er noe vi vet med sikkerhet. Jeg tror som sagt ikke Mads er streit, og at de koser litt med hverandre trenger ikke å bety noe annet enn at det synes det er gøy. Stian har jo gjort det klart at han har et svært avslappet forhold til det der. Og man kan huske kvelden selv om man er full. Jeg må da få ha ytringfrihet jeg også, slik som alle andre? Stian har faktisk sagt flere ganger; "jeg husker ikke hva som skjedde i går jeg - jeg vet faktisk ikke, tror det ble noe kyssing og greier". Han sier også: "hadde aldri trodd jeg ville gjort noe sånt, men en gang må være den første" (ikke direkte sitert selvklart). Stian b.la har vært der fra første dag, og sier selv også at han er understimulert. Holdningen hans ovenfor både kvinner og menn hentyder jo at han nesten må ha ballespreng slik han holder på for tiden. I tillegg virker han jo veldig desperat. Når det angår Mads så tror jeg fyren er såpass full av bomull i hodet at han kun følger strømmen, i tillegg til at han går over lik for å komme i nærheten av Vida. Han spurte jo om å få suge Stian, men ja, han om det. Jeg syntes faktisk litt synd på Mads. Ser han låner bort klærne til b.l.a Christina som mobbet klesstilen hans og disse snobbeklærne, men i går gikk hun jo i genseren hans. Ser flere i capser og t-skjorter som åpenbart er hans. Så, ingenting vondt å si om han som person, kun om noen av hans handlinger. Stian tror jeg derimot er mer kalkulert enn Mads (til en viss grad i allefall). Nei, jeg vet ikke dette med sikkerhet, og du vet heller ikke om Mads er "bi", "straght" eller hva han er, og det spiller ingen rolle spør du meg. Slik jeg ser det så tror jeg velig mange der gjør ting de aldri ville gjort ellers. Hvorfor tror dere psykologene o.l advarer mot programmet og eventuelle psykiske plager i ettertid som en følge av deltagelsen i programmet? Mads, Stian, Miquel, Atena, Christina, Vida, osv, osv, osv, osv .... TROR jeg kommer til å slite i ettertid. Se på Kristin. Hun gjør jo ikke annet enn å forsvare mobbingen hun har utført på bloggen sin. På sett og vis påvirker dette hennes psyke. Det forstår alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå