Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har Christina en blogg? Jeg føler et stort behov for å slenge dritt til henne! Fy fader for en oppførsel hun har! Jeg blir helt satt ut! Stakkars Mali, hun gjør jo bare det enhver annen person med makt ville gjort!

Syntes Stian, Mads og Vida er kjempesøte jeg :fnise:

Og hva er egentlig problemet med at hun ronket dem? Hun gjorde det på gøy, syntes hun er AWESOME Jeg! :skratte:

Ja, kjeeeempe "AWESOME". :sarkasme:

Heldigvis får ikke jeg andre problemer enn litt pusteproblemer i ny og ne, men hun (eller de som i Vida og Atena, Mads, Miquel og Stian) kan se langt og lenge etter en god/normal jobb heretter, og en "normal" fremtid i det hele tatt etter en slik totalt på trynet oppførsel.

Seriøst, de ansees som voksne i vårt samfunn, men minner meg mer og mer om personer som jeg faktisk mener mangler noe i topplokket mtp episoden i går.

"Hun gjorde det på gøy", skriver du. Det sier igjen en del om deg, som åpenbart har runket flere på en gang "for gøy". :fnise:

Endret av Hattie_
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi jentene tok initiativet til det.

Tok Vida Lill initiativet til denne trekanten?

Gjest Alyssa.
Skrevet

Tok Vida Lill initiativet til denne trekanten?

Huh? Hun initierte til det som faktisk hendte. Den lille onani-seansen, ikke trekanten...

Skrevet

Heeelt enig! Hvorfor er det bare jentene som får pepper?

Sant nok, men ang. Vida så forventet jeg mer av henne. Ang Atena ble jeg såpass overrasket over oppførselen, fordi jeg trodde ikke hun kom til å hoppe til køys såpass fort, ei heller gi Miquel en BJ midt i festen "foran alle".

Når det angår Miquel, Stian og Mads så ble ikke jeg spesielt sjokkert, for jeg forventer ikke intelligens i fra disse. Eneste er, den kosestunden til Mads og Stian kunne de spart seg. Gud så kleint det må bli for dem i ettertid.

• Liker 2
Gjest Lykkeliky
Skrevet (endret)

Ja, kjeeeempe "AWESOME". :sarkasme:

Heldigvis får ikke jeg andre problemer enn litt pusteproblemer i ny og ne, men hun (eller de som i Vida og Atena, Mads, Miquel og Stian) kan se langt og lenge etter en god/normal jobb heretter, og en "normal" fremtid i det hele tatt etter en slik totalt på trynet oppførsel.

Seriøst, de ansees som voksne i vårt samfunn, men minner meg mer og mer om personer som jeg faktisk mener mangler noe i topplokket mtp episoden i går.

"Hun gjorde det på gøy", skriver du. Det sier igjen en del om deg, som åpenbart har runket flere på en gang "for gøy". :fnise:

Hva faen vet du om meg? Fy fader så SLEM du er! Du sier det er åpenbart at jeg har runket to på en gang. Det sier MYE om deg! Slenger om deg med dritt om meg, enda du ikke vet noenting om meg. Jeg har aldri runket to på en gang, det er ikke helt "meg". De er unge mennesker som har det morro. Slutt å vær så prippen! Om Vida ikke får jobb fordi hun har tatt på 2 peniser på tv, under et laken så er det noe galt et sted. Det er da mye som er verre her i verden!

Endret av Lykkeliky
  • Liker 7
Skrevet

Stod det ikke i den artikkelen om Athena at hun mener Paradise-klipperne har klippet scenen med henne og Miguel sammen med lyd fra et annet sted, fordi ingen av de hadde på seg mikrofon? I klippet vist på TV har jo begge på seg mikrofon :S

Hahaha. Beklager at jeg ler, men hun inklusive ganske mange der inne graver sin egen grav her ute i den virkelige verden. De burde være oppegående nok til å skjønne at man bare ikke oppfører seg sånn.

På en annen side blir det vel ikke "bra TV" uten noe ala dette, men for det... Aaaaaaaaaaldri om jeg hadde gjort noe sånt på et tv-program. TV3 utnytter dem til det fulle, og de går fem på for "15 minutes of fame".

Ja, ja... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo det som er poenget mitt, at det ikke faktisk er utseende deres, det er jo fake! De ter det jeg misliker, at de prøver være noen de ikke er!

Det er så obvious. Når de alle ser helt like ut så blir det for dumt. Men jeg personlig syns ingen av de tre er noe ansiktspene, men det hadde vært bedre om de så ut som de faktisk ser ut som ihvertfall!

Så du verken farger håret, sminker deg, støper negler, soler deg (bruker selvbruning) eller lignende ting?

Jepp. Hakket verre sett i fra mitt perspektiv når det angår "bromansen" i mellom Mads og Stian. Ekkelt, slik jeg ser det, men meg om det. :)

Hva er det som er ekkelt med at to gutter kysser/koser?

• Liker 1
Skrevet

Hva faen vet du om meg? Fy fader så SLEM du er! Du sier det er åpenbart at jeg har runket to på en gang. Det sier MYE om deg! Slenger om deg med dritt om meg, enda du ikke vet noenting om meg. Jeg har aldri runket to på en gang, det er ikke helt "meg". De er unge mennesker som har det morro. Slutt å vær så prippen! Om Vida ikke får jobb fordi hun har tatt på 2 peniser på tv, under et laken så er det noe galt et sted. Det er da mye som er verre her i verden!

Ja, uten å dra denne for langt så gjør det jo det, når du faktisk mener at man kan finne på å gjøre slikt "på gøy". :ler:

Slenger ikke dritt, men jeg slenger ut en påstand at for meg, så sier dette meg noe om deg, uten at jeg VET dette.

Prippen, jeg? a i forhold til deg, åpenbart. Og prippen i forhold til ganske mange på PH, ja, ja og enda en gang: ja. :)

Grunnen til at de kan slite med å få jobb er fordi en seriøs arbeidsgiver ikke vil ansette en som ikke vet sitt eget beste en gang. Det skjønner du vel?

• Liker 1
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Noen her inne burde ikke se på Paradise i det heletatt. Det er jo disse menneskene som gjør at PH er morro å se på. Tenk så kjedelig det hadde vært om alle der inne hadde vært som Christina og Kristin!

Stian og Mads er jo bare søte :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Så du verken farger håret, sminker deg, støper negler, soler deg (bruker selvbruning) eller lignende ting?

Det er ikke ekkelt at to gutter kysser, men det er ekkelt at to hetrofile gutter kysser fordi de er understimulerte og tyr til second best, som da blir en gutt. Da snakker man svært lite selvrespekt og selvbeherskelse. Tror ikke de syntes det er så veldig gøy å se tilbake på dette i ettertid. De er faktisk hetro.

Jada, de påstår at dette er så koselig og greit så, men jeg TROR de mener noe annet etter programmet, da de er i en boble der inne (som igjen vitner om mangel på karakterstyrke - det fordi jeg tror at flere av de ikke ville gjort slikt i "det virkelige liv").

I tillegg til det er de jo stupe dritingse, og husker jo ikke hva som skjer der inne en gang.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig!

AnonymBruker
Skrevet

Noen her inne burde ikke se på Paradise i det heletatt. Det er jo disse menneskene som gjør at PH er morro å se på. Tenk så kjedelig det hadde vært om alle der inne hadde vært som Christina og Kristin!

Stian og Mads er jo bare søte :fnise:

Glemte quoten isted men det var dette jeg er enig i altså.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ekkelt at to gutter kysser, men det er ekkelt at to hetrofile gutter kysser fordi de er understimulerte og tyr til second best, som da blir en gutt. Da snakker man svært lite selvrespekt og selvbeherskelse. Tror ikke de syntes det er så veldig gøy å se tilbake på dette i ettertid. De er faktisk hetro.

Jada, de påstår at dette er så koselig og greit så, men jeg TROR de mener noe annet etter programmet, da de er i en boble der inne (som igjen vitner om mangel på karakterstyrke - det fordi jeg tror at flere av de ikke ville gjort slikt i "det virkelige liv").

I tillegg til det er de jo stupe dritingse, og husker jo ikke hva som skjer der inne en gang.

Jeg ser likevel ikke noen forskjell på om det er jente/gutt, gutt/gutt, jente/jente ut i fra begrunnelsene du skriver.

• Liker 4
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Ja, uten å dra denne for langt så gjør det jo det, når du faktisk mener at man kan finne på å gjøre slikt "på gøy". :ler:

Slenger ikke dritt, men jeg slenger ut en påstand at for meg, så sier dette meg noe om deg, uten at jeg VET dette.

Prippen, jeg? a i forhold til deg, åpenbart. Og prippen i forhold til ganske mange på PH, ja, ja og enda en gang: ja. :)

Grunnen til at de kan slite med å få jobb er fordi en seriøs arbeidsgiver ikke vil ansette en som ikke vet sitt eget beste en gang. Det skjønner du vel?

Du går til personangrep på MEG, som du ikke vet noenting om! Det sier mye om deg! Hvis hun ikke gjorde det på gøy, hva gjorde hun det for? De hadde drukket og hun gjorde det fordi hun ville det, da.

PH er lavmål-underholdning, alle vet det. De som melder seg på der vil ha oppmerksomhet. De er unge og "dumme". Gjør mye rart. Alikevell virker Vida som en morsom, smart og hyggelig person. At en arbeidsgiver henger seg opp i slikt er bare dumt... At Iselin ikke får jobb kan jeg skjønne. At Christina, med sine holdninger ikke får jobb i etterkant kan jeg ihvertfall skjønne! Selv om hun ikke har tatt på en pikk der inne syntes jeg hennes oppførsel er MYE verre enn Vida sin!

Det ser vel ikke du, da du virker som en person med like trekk som Christina: Slenger dritt og dømmer folk hun egentlig ikke kjenner!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

kan dere diskutere en anen plass vær så snill??

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser likevel ikke noen forskjell på om det er jente/gutt, gutt/gutt, jente/jente ut i fra begrunnelsene du skriver.

ok. :)

Skrevet

Du går til personangrep på MEG, som du ikke vet noenting om! Det sier mye om deg! Hvis hun ikke gjorde det på gøy, hva gjorde hun det for? De hadde drukket og hun gjorde det fordi hun ville det, da.

PH er lavmål-underholdning, alle vet det. De som melder seg på der vil ha oppmerksomhet. De er unge og "dumme". Gjør mye rart. Alikevell virker Vida som en morsom, smart og hyggelig person. At en arbeidsgiver henger seg opp i slikt er bare dumt... At Iselin ikke får jobb kan jeg skjønne. At Christina, med sine holdninger ikke får jobb i etterkant kan jeg ihvertfall skjønne! Selv om hun ikke har tatt på en pikk der inne syntes jeg hennes oppførsel er MYE verre enn Vida sin!

Det ser vel ikke du, da du virker som en person med like trekk som Christina: Slenger dritt og dømmer folk hun egentlig ikke kjenner!

Du la ordene i munnen på meg, men helt ærlig: Jeg ønsker ikke å diskutere dette for så å ødelegge tråden, for vi begge sporer egentlig helt av nå.

Jeg gir meg, men står for det jeg har sagt altså.

Over til saken:

Jeg syntes ikke det er rart overhode at en arbeidsgiver (en seriøs en sådan) hadde hengt seg opp i slikt. Hvor mange glam-modeller o.l har ikke stått frem de siste årene og sagt hvor mye de sliter med fordommer i forbindelse med arbeid o.l, som skulle ønske de aldri hadde vist seg på forsiden av FHM f.eks? Og de har ikke en gang runket to menn på TV.

Så dette tror jeg er en viktig faktor, som igjen kan følge de i mange, mange år. Synd!

Skrevet

Hun er vel ikke noe billigere en Iselin?

Det ble veldig homoerotisk her nå :fnise: Tror egentlig Stian og Mats er skikkelig kåte på hverandre, men bruker Vida som skalkesjul for deres følelser :gjeiper:

Det er de helt sikkert! De har nok veldig lyst på litt guttekos... :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Så to menn som koser er "ekkelt"? Tror pipa hadde fått en annen lyd om det var jenter.

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns greia med Stian og Mads er jævla sært, men samtidig utrolig morsomt. De ser så innmari forskjellige ut, store tøffe Stian med tattoveringer og barbert hode og fisefine Mads med retta hår og merkeklær :ler: Samtidig ser de så søte ut sammen når de ligger i armkroken til hverandre :gjeiper:

Stian har vel for øvrig sagt tidligere at han er så sikker på sin egen seksualitet at det ikke gjør han noe å rote med gutter eller å gå litt lenger med dem seksuelt. Han er vel også en av de guttene som har gjort mest ting med andre gutter der inne (han har vel både sugd tiss og blitt sugd av andre, om jeg ikke husker feil?), så jeg syns ikke det var så innmari sjokk at han tar lett på det å kysse og kose med Mads.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...