Papirbit Skrevet 9. mai 2012 #5721 Skrevet 9. mai 2012 Jeg håper også Christina ryker i morgen! Men jeg skjønner ikke hvorfor Mads vil sende hjem Stian. De er jo "allierte" der inne, og det er vel en fordel for Mads om Stian er der, slik at de sammen kan komme lengst mulig? Stian får vel en fordel hvis han klarte det koffertoppdraget tenker jeg. Fordi Mads har råd til Mexico ferie når som helst, Mads greier seg fint uten PH- pengene og det eneste Mads vil er å vinne Vida Lill En hakk urettferdig at han får være med på serien i det hele tatt,men litt morsomt med trekantsdrama og:D Heie stian! 2
Dolly-Duck Skrevet 9. mai 2012 #5722 Skrevet 9. mai 2012 whaat? Iselin og Are er sammen, han hatet henne jo:P
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5723 Skrevet 9. mai 2012 Fordi Mads har råd til Mexico ferie når som helst, Mads greier seg fint uten PH- pengene og det eneste Mads vil er å vinne Vida Lill En hakk urettferdig at han får være med på serien i det hele tatt,men litt morsomt med trekantsdrama og:D Heie stian! Det er ikke sikkert at han er så rik som han gir uttrykk for. Dessuten velger de jo personene ut fra personlighet, ikke penger.
Fandenivoldsk Skrevet 9. mai 2012 #5724 Skrevet 9. mai 2012 Jeg syns utseende til sånne fjollete kjerringer som Linni Meister, Iselin og ho Tine som var med en av sesongene også, bare er gyselige og stygge. Styggeste jeg ser er brunetter som helbleiker håret sitt for å bli "bimbo blondine" og som setter på unaturlig langt hår. folk skjønner at de ikke har spart håret sitt siden de var 10 år liksom.. Og huet deres ser ut dobbelt så stort ut med alt det falske håret pga extension festingene i hodebunn. Skjønner ikke at gutter kan like sånne falske utseender på jenter. Glamour modeller er ALT annet enn glamorøse. ÆSJ! Blir du penere av å sitte å omtale utseendet til andre sånn? OT: Jeg håpe at Christina ryker i morgen. Fått nok av henne nå, føler jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5725 Skrevet 9. mai 2012 Hvis de velger ut fra personlighet så syns jeg det er rart de har med Mats, eller Mads eller hvordan det staves.. Han eier jo ikke personlighet, bare nok en wannabe sossefaggot.
Dolly-Duck Skrevet 9. mai 2012 #5726 Skrevet 9. mai 2012 Hvis de velger ut fra personlighet så syns jeg det er rart de har med Mats, eller Mads eller hvordan det staves.. Han eier jo ikke personlighet, bare nok en wannabe sossefaggot. han er jo dødskul. Jeg misliker vanligvis disse rike, sossete oslo guttene men mads er jo rå:D 6
TuridS Skrevet 9. mai 2012 #5727 Skrevet 9. mai 2012 Blir du penere av å sitte å omtale utseendet til andre sånn? OT: Jeg håpe at Christina ryker i morgen. Fått nok av henne nå, føler jeg. Men det er jo det som er poenget mitt, at det ikke faktisk er utseende deres, det er jo fake! De ter det jeg misliker, at de prøver være noen de ikke er! Det er så obvious. Når de alle ser helt like ut så blir det for dumt. Men jeg personlig syns ingen av de tre er noe ansiktspene, men det hadde vært bedre om de så ut som de faktisk ser ut som ihvertfall!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5728 Skrevet 9. mai 2012 Det er ikke sikkert at han er så rik som han gir uttrykk for. Dessuten velger de jo personene ut fra personlighet, ikke penger. Er vel foreldrene som har penger, tenker jeg. Han er nok en bortskjemt guttunge som er vandt til å få det han peker på. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5729 Skrevet 9. mai 2012 han er jo dødskul. Jeg misliker vanligvis disse rike, sossete oslo guttene men mads er jo rå:D Ehh javel? Jeg må si meg veldig uenig. Finnes ikke noe kult med den rare merkelige bøgen der. 4
Hattie_ Skrevet 9. mai 2012 #5730 Skrevet 9. mai 2012 Det her syns jeg er helt på bærtur. Og jeg snakker om oppførselen til Vida og Atena. AT DET GÅR AN!!! Det må være lov til å si såpass som at Vida umulig kan være helt "i vater" når hun faktisk ligger og runker to gutter på en gang (PÅ TV), og at Atena driter seg ut noe voldsomt (til og med PH-deltagerene reagerte med å måpe) over at hun tok en kjapp blow-job på Miquel midt under festen i dag. Snakk om liten selvrespekt. Ja, såpass må man få lov til å si. Lurer på om de får seg en dugendes jobb i fremtiden, etter dette. Neppe. 2
Papirbit Skrevet 9. mai 2012 #5731 Skrevet 9. mai 2012 Det er ikke sikkert at han er så rik som han gir uttrykk for. Dessuten velger de jo personene ut fra personlighet, ikke penger. Jeg mente at det var urettferdig at han er med fordi han ikke bryr seg om å være der, ikke fordi han har penger
von Skrevet 9. mai 2012 #5732 Skrevet 9. mai 2012 Ble en smule paff over Atena i dag ja! Fikk sansen for Mali i dagens episode. En av de få som faktisk skjønner hva paradise går ut på. Mange av de som har vært der lengst (spesielt Christina) har en veldig merkelig logikk i hva som er rettferdig og ikke. Christina tror jeg topper listen over paradise minst likte deltager med glans. 8
Vulpes Skrevet 9. mai 2012 #5733 Skrevet 9. mai 2012 Det her syns jeg er helt på bærtur. Og jeg snakker om oppførselen til Vida og Atena. AT DET GÅR AN!!! Det må være lov til å si såpass som at Vida umulig kan være helt "i vater" når hun faktisk ligger og runker to gutter på en gang (PÅ TV), og at Atena driter seg ut noe voldsomt (til og med PH-deltagerene reagerte med å måpe) over at hun tok en kjapp blow-job på Miquel midt under festen i dag. Snakk om liten selvrespekt. Ja, såpass må man få lov til å si. Lurer på om de får seg en dugendes jobb i fremtiden, etter dette. Neppe. Det er da like drøyt av Miguel, Mads og Stian som det er av Vida Lill og Athena? 12
Gjest Lykkeliky Skrevet 9. mai 2012 #5734 Skrevet 9. mai 2012 Har Christina en blogg? Jeg føler et stort behov for å slenge dritt til henne! Fy fader for en oppførsel hun har! Jeg blir helt satt ut! Stakkars Mali, hun gjør jo bare det enhver annen person med makt ville gjort! Syntes Stian, Mads og Vida er kjempesøte jeg Og hva er egentlig problemet med at hun ronket dem? Hun gjorde det på gøy, syntes hun er AWESOME Jeg! 6
TuridS Skrevet 9. mai 2012 #5735 Skrevet 9. mai 2012 Har Christina en blogg? Jeg føler et stort behov for å slenge dritt til henne! Fy fader for en oppførsel hun har! Jeg blir helt satt ut! Stakkars Mali, hun gjør jo bare det enhver annen person med makt ville gjort! Syntes Stian, Mads og Vida er kjempesøte jeg Og hva er egentlig problemet med at hun ronket dem? Hun gjorde det på gøy, syntes hun er AWESOME Jeg! Problemet er att ho gjorde det foran millioner og inkludert familien sin, da er du ganske dum i huet. Det havner på nett for evig og alltid. 1
Hattie_ Skrevet 9. mai 2012 #5736 Skrevet 9. mai 2012 Det er da like drøyt av Miguel, Mads og Stian som det er av Vida Lill og Athena? Jepp. Hakket verre sett i fra mitt perspektiv når det angår "bromansen" i mellom Mads og Stian. Ekkelt, slik jeg ser det, men meg om det. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5737 Skrevet 9. mai 2012 Det er da like drøyt av Miguel, Mads og Stian som det er av Vida Lill og Athena? Heeelt enig! Hvorfor er det bare jentene som får pepper? 2
Gjest Lykkeliky Skrevet 9. mai 2012 #5738 Skrevet 9. mai 2012 Problemet er att ho gjorde det foran millioner og inkludert familien sin, da er du ganske dum i huet. Det havner på nett for evig og alltid. Ser fortsatt ikke problemet Om 2 år er det glemt, selv om det ligger på nett. Hun hadde jo ikke samleie, hun tok på 2 stk. penis for morroskyld. (jeg er vel bare veldig lite prippen av meg, da....)
Gjest _La Femme Skrevet 9. mai 2012 #5739 Skrevet 9. mai 2012 Stod det ikke i den artikkelen om Athena at hun mener Paradise-klipperne har klippet scenen med henne og Miguel sammen med lyd fra et annet sted, fordi ingen av de hadde på seg mikrofon? I klippet vist på TV har jo begge på seg mikrofon :S 1
Gjest Alyssa. Skrevet 9. mai 2012 #5740 Skrevet 9. mai 2012 Heeelt enig! Hvorfor er det bare jentene som får pepper? Sikkert fordi jentene tok initiativet til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå