Gjesten Skrevet 9. mai 2012 #5701 Skrevet 9. mai 2012 Nå skjønner jeg ikke hva som skjedde her i det hele tatt. Noz hadde da rett i at vi diskuterte saken ihjel for ca. 100 sider siden, hvorfor var det så galt å si? Jeg skjønner ikke hvorfor folk har begynt å angripe hverandre her inne, kan vi ikke bare diskutere Paradise og kose oss med det? 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5702 Skrevet 9. mai 2012 Snakk så mye du vil du. Men ikke forvent så mye respons. Og det er da vel lov for andre enn deg å si sin mening og?? Ja men jeg forteller ikke hva andre skal snakke om eller at det er udatert. Sånn som du og henne NozMonster holder på så skulle man tro dere hadde noe som helst dere skulle sagt her, noe dere IKKE har. Så slutt å tro dere er noe og la folk få snakke om hva de vil og slutt å kommenter at det er utdatert. Blir for dumt! 6
Gjest NozMonster Skrevet 9. mai 2012 #5703 Skrevet 9. mai 2012 det er godt å se at enkelte her skjønte hva jeg mente ihvertfall! de som ikek gjorde det, følger tydeligvis ikke med i forumet- eller leser de andres poster. enkelte her har det tydeligvis som mål å angripe meg, men la oss heller komme oss tilbake til hva denne tråden handler om! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5704 Skrevet 9. mai 2012 Nå skjønner jeg ikke hva som skjedde her i det hele tatt. Noz hadde da rett i at vi diskuterte saken ihjel for ca. 100 sider siden, hvorfor var det så galt å si? Jeg skjønner ikke hvorfor folk har begynt å angripe hverandre her inne, kan vi ikke bare diskutere Paradise og kose oss med det? Du skjønner hva dere har diskutert spiller INGEN rolle. Det er mange som ikke har vært her og diskutert dette ihjel. Ja de ter jo det vi driver med, diskuterer paradise. Men når noen diskuterer det de vil og som ikke dere vil, så blir dere jo helt Christina! Bare la folk få snakke om det de vil så kan dere snakke om det dere vil! Er det vanskelig? Nei. 8
Mynona Skrevet 9. mai 2012 #5705 Skrevet 9. mai 2012 Ja men jeg forteller ikke hva andre skal snakke om eller at det er udatert. Sånn som du og henne NozMonster holder på så skulle man tro dere hadde noe som helst dere skulle sagt her, noe dere IKKE har. Så slutt å tro dere er noe og la folk få snakke om hva de vil og slutt å kommenter at det er utdatert. Blir for dumt! Jeg har da aldri sagt at du ikke kan diskutere noe, jeg har sagt at det er gammelt nytt og derfor ikke interresant. Det er MIN mening. Får jeg lov til å ha den eller er det bare du som får ha en mening? Send meg gjerne en PM hvis du har noe mer du skulle sagt, for dette her blir for dumt! Veldig off topic! Og det er det regler om, så der er det ikke jeg som "bestemmer" noe som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5706 Skrevet 9. mai 2012 det er godt å se at enkelte her skjønte hva jeg mente ihvertfall! de som ikek gjorde det, følger tydeligvis ikke med i forumet- eller leser de andres poster. enkelte her har det tydeligvis som mål å angripe meg, men la oss heller komme oss tilbake til hva denne tråden handler om! Ja, det er andre som faktisk har ett liv de må ta seg av skjønner du.. Ikke alle kan sitte her hele tida og diskutere paradise. Tåpelig å kreve og tro at folk skal vite hva dere har diskutert før. Og samma hva dere har diskutert før, spiller ingen rolle. Folk kan diskutere det til det uendelige uten at du eller de andre skal legge seg oppi det. 9
Aeternitas Skrevet 9. mai 2012 #5707 Skrevet 9. mai 2012 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=585677 Disse gjorde det for litt ekstra pr, så ser ikke bortifra at Iselin og Are bare er jug..
Gjest NozMonster Skrevet 9. mai 2012 #5708 Skrevet 9. mai 2012 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=585677 Disse gjorde det for litt ekstra pr, så ser ikke bortifra at Iselin og Are bare er jug.. sikkert...! ihvertfall fra Ares side! 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5709 Skrevet 9. mai 2012 Ja jeg stusset noe jævlig på deet selv, hvorfor orker han være med henne utenfor tv når han dro mot sin vilje pga henne?? Enten så hadde han så hjemmelengsel at han ville hjem, eller så var det fordi han ikke orket henne. Men kjerringa er jo stokk stein idiot. "Hi Hi Hi Hi når jeg våkna igår lissom, så lissom tok jeg spiste sånn derre..ehhh, sånn derre ehmm, åh hva heter det da... eeeeehhmm, åja sånn derre brød lissom!" Også konsentrerer hun seg faktisk for å le sånn "HI HI HI HI" Det er ingen som ler sånn vettu.. falske dust. Du er ikke søt, du er bare annoying! Iselin virker empatisk og slenger ikke dritt om folk!! 12
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5710 Skrevet 9. mai 2012 Jeg synes ikke vi har snakket nok om hvor fæl Christina er. 8
TuridS Skrevet 9. mai 2012 #5711 Skrevet 9. mai 2012 Jeg er rimelig sikker på at han der bestekompisen til Andreas dukker opp der igjen. Husker ikke hva han heter nå. Det beste hadde vært om han dukka opp bare sånn når de festa og drakk og plutselig lurte han seg inn der og at det tar tid før de ser han og sånn haha.. Hadde vært morsomt! Men syns det blir for mye kjæreste forhold der inne og det er så driiitkjedelig når man vet hvor folk kommer til å gå på parsermoniene.. KJedelig par som bare seiler gjennom konkurransen, og skal dytte ut og ryse ut enhver ny som kommer inn.. Alle nye skulle automatisk hatt en fredning ved neste parsermoni, blir for dumt at de kan bli stemt ut med en gang..
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5712 Skrevet 9. mai 2012 Mali snakker for sent og det heter min, ikke min sin. Ellers kunne jeg ønske Christina forsvant slik at hun kunne blomstre litt. Hun må jo ha imponert noen på castingen. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5713 Skrevet 9. mai 2012 Altså hun mente vel bare at det skjedde for evigheter siden og da ble det diskutert opp og ned i mente da det skjedde. Skjønner heller ikke hvorfor det skal dras opp igjen nå. Det er old news. Hvorfor tror du? Det var selvfølgelig fordi folk legger ut videoer som gjør narr av iselin og den episoden! 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5714 Skrevet 9. mai 2012 Nå skjønner jeg ikke hva som skjedde her i det hele tatt. Noz hadde da rett i at vi diskuterte saken ihjel for ca. 100 sider siden, hvorfor var det så galt å si? Jeg skjønner ikke hvorfor folk har begynt å angripe hverandre her inne, kan vi ikke bare diskutere Paradise og kose oss med det? Jeg som la ut den kommentaren om geografi her først i dag. Det var mitt aller første innlegg her inne, og dette blir mitt siste.. Synd at jeg ikke kan si hva jeg tenker og mener, da jeg synes det er utrolig uretferdig og slemt ovenfor Iselin, og sånt engasjerer meg veldig! Burde skjønt at Noz her er sjefen her da, hun har jo riktignok skrevet hvert 5. innlegg i tråden her, skjønner jo da at det ikke blir plass til andre sine meninger! Takk for meg! 11
Kosemose Skrevet 9. mai 2012 #5715 Skrevet 9. mai 2012 Tråd ryddet for personhets. Det har vært en del metadiskusjon om tråden her, ber om at dere tar dere inn igjen og holder dere til tema. Kosemose, mod 1
Xaphan Skrevet 9. mai 2012 #5716 Skrevet 9. mai 2012 Mali virker som en søt og oppegående jente nå som jeg har fått sett litt mer av henne. Håper hun tør å stå på sitt og sender ut Christina i morra. 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5717 Skrevet 9. mai 2012 det er godt å se at enkelte her skjønte hva jeg mente ihvertfall! de som ikek gjorde det, følger tydeligvis ikke med i forumet- eller leser de andres poster. enkelte her har det tydeligvis som mål å angripe meg, men la oss heller komme oss tilbake til hva denne tråden handler om! Ærlig talt!! Det er faktisk ikke alle som følger med i tråden her nei. Det er nesten 6000 poster, skal jeg lese alle sammen før jeg får lov å poste innlegg?? Den finnes faktisk de av oss som har et annet liv enn KG og Paradise Hotel, men vi får vel ikke uttale oss vi da? 10
TuridS Skrevet 9. mai 2012 #5718 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Jeg syns utseende til sånne fjollete kjerringer som Linni Meister, Iselin og ho Tine som var med en av sesongene også, bare er gyselige og stygge. Styggeste jeg ser er brunetter som helbleiker håret sitt for å bli "bimbo blondine" og som setter på unaturlig langt hår. folk skjønner at de ikke har spart håret sitt siden de var 10 år liksom.. Og huet deres ser ut dobbelt så stort ut med alt det falske håret pga extension festingene i hodebunn. Skjønner ikke at gutter kan like sånne falske utseender på jenter. Glamour modeller er ALT annet enn glamorøse. ÆSJ! Endret 9. mai 2012 av TuridS
mia83 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #5719 Skrevet 9. mai 2012 Jeg håper også Christina ryker i morgen! Men jeg skjønner ikke hvorfor Mads vil sende hjem Stian. De er jo "allierte" der inne, og det er vel en fordel for Mads om Stian er der, slik at de sammen kan komme lengst mulig? Stian får vel en fordel hvis han klarte det koffertoppdraget tenker jeg.
Solbærsaft Skrevet 9. mai 2012 #5720 Skrevet 9. mai 2012 Jeg håper også Christina ryker i morgen! Men jeg skjønner ikke hvorfor Mads vil sende hjem Stian. De er jo "allierte" der inne, og det er vel en fordel for Mads om Stian er der, slik at de sammen kan komme lengst mulig? Stian får vel en fordel hvis han klarte det koffertoppdraget tenker jeg. Fordi han vil ha Vida for seg selv, uten konkurranse fra Stian.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå