Sarafina Skrevet 9. mai 2012 #5681 Skrevet 9. mai 2012 http://www.seher.no/895336/iselin-michelsen-har-ingen-planer-om-paradise-baby Nå skjønner jeg virkelig ingenting?!! Are som irriterte seg grønn over Iselin, så mye at han faktisk stemte seg selv UT av programmet! Er det mulig?!! 2
Solbærsaft Skrevet 9. mai 2012 #5682 Skrevet 9. mai 2012 http://www.seher.no/895336/iselin-michelsen-har-ingen-planer-om-paradise-baby Nå skjønner jeg virkelig ingenting?!! Are som irriterte seg grønn over Iselin, så mye at han faktisk stemte seg selv UT av programmet! Er det mulig?!! Lurer på om ikke hele det forholdet er et pr-stunt? For å forlenge deres 15-minutters berømmelse. 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5683 Skrevet 9. mai 2012 stemmen hennes er jo nesten ikke gjenkjennelig her! selvom det høres greit ut på denne linkem,så tviler jeg på at den høres like greit ut om hun synger live! mye kan gjøres med dataredigering! aahhh herregud- håper vi slipper å høre iselin live Lavmål av deg!! 2
Lillemeg25 Skrevet 9. mai 2012 #5684 Skrevet 9. mai 2012 http://www.seher.no/895336/iselin-michelsen-har-ingen-planer-om-paradise-baby Nå skjønner jeg virkelig ingenting?!! Are som irriterte seg grønn over Iselin, så mye at han faktisk stemte seg selv UT av programmet! Er det mulig?!! Jeg skjønner heller ingen ting.
Sarafina Skrevet 9. mai 2012 #5685 Skrevet 9. mai 2012 Lurer på om ikke hele det forholdet er et pr-stunt? For å forlenge deres 15-minutters berømmelse. Ja, det kan godt tenkes altså! Kanskje de selv sitter og ler godt av dette "Det føles som å bli født på ny", sier Are i et intervju. WTF?! - Hun er hyggelig, søt, sprudlende og alltid glad, sier en forelsket Schanke.- Det føles som å bli født på ny, det er en revolusjonerende følelse, forteller han.
Gjest Sunshine23 Skrevet 9. mai 2012 #5686 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Fysj for et kvinnemenneske Christina er! Jeg håper Stian vinner ph. Hvem av jentene som vinner er ikke så nøye. Bare det ikke er Christina da. Endret 9. mai 2012 av Sunshine23 4
Gjest Bobler Skrevet 9. mai 2012 #5687 Skrevet 9. mai 2012 Jeg takler ikke Christina. Seriøst. Møkka-kjærring. 5
TuridS Skrevet 9. mai 2012 #5688 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Ja jeg stusset noe jævlig på deet selv, hvorfor orker han være med henne utenfor tv når han dro mot sin vilje pga henne?? Enten så hadde han så hjemmelengsel at han ville hjem, eller så var det fordi han ikke orket henne. Men kjerringa er jo stokk stein idiot. "Hi Hi Hi Hi når jeg våkna igår lissom, så lissom tok jeg spiste sånn derre..ehhh, sånn derre ehmm, åh hva heter det da... eeeeehhmm, åja sånn derre brød lissom!" Også konsentrerer hun seg faktisk for å le sånn "HI HI HI HI" Det er ingen som ler sånn vettu.. falske dust. Du er ikke søt, du er bare annoying! Endret 9. mai 2012 av TuridS 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5689 Skrevet 9. mai 2012 Jeg blir så irritert bare Christina dukker opp på skjermen!!! Jeg skjønner ikke at en på 21(?) kan oppføre seg så umodent og fælt. Hvem er det hun tror hun er egentlig? Hun tror jo hun eier hele hotellet. 5
Gjest Elyssa Skrevet 9. mai 2012 #5690 Skrevet 9. mai 2012 Jeg blir SPRØØØØ av Christina! Nesten så jeg kaster noe i tv'en!! 5
Gjest NozMonster Skrevet 9. mai 2012 #5691 Skrevet 9. mai 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor de gjør sånn narr av geografikunnskapene til Iselin!! De er jo helt fullstendig på bærtur resten av gjengen også... JO, USA har en hovedstad Tommy! NEI Tommy, Las Vegas er ingen stat!! Og NEI, Barcelona er ikke hovedstaden i Spania!!! Og Det var foråvidt ikke Iselin som sa at hovedstaden i Tysklang var Germany, men hun svarte type "Åja, det er det det er?" Den ENESTE gangen de andre hadde rett vgar når de sa at Berlin er hovedstaden i tyskland, eller så tok de også feil i alt! Er det bare meg som faktisk blir sinnt av det der? sint? det vet jeg ikke.. men mange her som har latt seg bemerke av det der ja! men det er liksom litt ferdigsnakka nå
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5692 Skrevet 9. mai 2012 Hvorfor skal hun ha dårlig selvbilde for det? Ser ikke sammenhengen.. hahaha, det er vek ikke akkurat groundbrakiung ny informasjon at det er typisk oppførsel for folk med lav selvtillit vel 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5693 Skrevet 9. mai 2012 sint? det vet jeg ikke.. men mange her som har latt seg bemerke av det der ja! men det er liksom litt ferdigsnakka nå Det er det strengt talt ikke du som bestemmer! Media har hvertfall ikke lagt sagen død, for å si det sånn! 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5694 Skrevet 9. mai 2012 hahaha, det er vek ikke akkurat groundbrakiung ny informasjon at det er typisk oppførsel for folk med lav selvtillit vel Ja om det er så åpenlyst så kan du vel forklare?? For jeg ser IKKE sammehengen og ser på det som kun en forsvar kommentar uten hold i. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5695 Skrevet 9. mai 2012 Mads og Stian er paradise søteste par. Skulle ønske de kunne vinne sammen. Nå må Christina ryke snart. Hun er det mest usmakelige kvinnemennesket jeg noen gang har sett på skjermen. At det er mulig å være så fæl. 3
Sumaya Skrevet 9. mai 2012 #5696 Skrevet 9. mai 2012 Stian: – "Jeg måtte gå til ultralyd med ballene. Jeg husker jeg spurte han fyren inne på ultralyden, han legen som tok det, om jeg kunne få det bildet. Det så ut som en sånn vanlig ultralyd for babyer, jeg hadde så lyst til å poste det som profilbilde på Facebook og vente på gratulasjonene, sier Paradise-deltakeren." 1
Gjest NozMonster Skrevet 9. mai 2012 #5697 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Endret 9. mai 2012 av NozMonster 1
Mynona Skrevet 9. mai 2012 #5698 Skrevet 9. mai 2012 Ja NozMonster, syns du sjefer litt vel mye her inne og tror du kan bestemme hva som skal bli snakka om. Du får jekke deg ned litt, hjelper ikke slenge på en smiley vettu.. Altså hun mente vel bare at det skjedde for evigheter siden og da ble det diskutert opp og ned i mente da det skjedde. Skjønner heller ikke hvorfor det skal dras opp igjen nå. Det er old news. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5699 Skrevet 9. mai 2012 Altså hun mente vel bare at det skjedde for evigheter siden og da ble det diskutert opp og ned i mente da det skjedde. Skjønner heller ikke hvorfor det skal dras opp igjen nå. Det er old news. So?? Om det skjedde for en eller tre uker sida så kan da vel folk få lov å snakke om det her inne om de vil det vel?? Om jeg vil snakke om det tåpelige ene minutts stillhet for han ene der inne som de gjorde så er det min buisness om jeg vil snakke om det uten at du eller noen andre skal legge dere opp i det fordi dere syns det er utdatert! Nå år dere gi dere. Snakker om folk som tror de eier hotellet, tydeligvis neon som tror de eier forumet her også.. NOT gonna happen! 5
Mynona Skrevet 9. mai 2012 #5700 Skrevet 9. mai 2012 So?? Om det skjedde for en eller tre uker sida så kan da vel folk få lov å snakke om det her inne om de vil det vel?? Om jeg vil snakke om det tåpelige ene minutts stillhet for han ene der inne som de gjorde så er det min buisness om jeg vil snakke om det uten at du eller noen andre skal legge dere opp i det fordi dere syns det er utdatert! Nå år dere gi dere. Snakker om folk som tror de eier hotellet, tydeligvis neon som tror de eier forumet her også.. NOT gonna happen! Snakk så mye du vil du. Men ikke forvent så mye respons. Og det er da vel lov for andre enn deg å si sin mening og?? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå